Mototechna je bohužel značka zakoupená prodejcem ojetých vozů AAA.Když jsem sháněl auto a volal na inzerát dušovali se, že nemají s AAA nic společného a potom mne zavedli na jejich prodejní plochu. Už z toho důvodu jsem od nich nic nekoupil.
Brilantní stav a olej z toho chčije proudem. :-/
To bývalo celkem obvyklé dolévat asi tak 1l oleje na 1000 km. I na snímku č. 9 to vypadá, že je pod autem za předními koly nějaká loužička.
Neuvěřitelná vzácnost, a hlavně, je to ŠKODA!Tedy denní koncernová kvóta ne, že je splněna, ale dokonce přeplněna. Tleskám redakci!
Nezlobte se, ale podívám se na chladič a dvířka zadního čela, kde je vidět dřevěná hrana a pak mi bude někdo vyprávět, že to má najeto 143 km.... tomu snad nikdo nevěří, chápu, že je psáno "na tachometru", ale jaký to má vyvolat dojem? Že koupíte funglovku, a t ta 1202 zdaleka není!
Je tam více takových podivností. Např. Škoda Octavia ze 60. let měla opačné zapojení baterie. Tedy býval na karoserii zapojený + pól, zatímco později už bylo na karoserii zapojováno minus. Je možné, že by to u této 1202 bylo zapojeno už modernějším způsobem, aspoň podle barvy kabelů u baterie, když to má prakticky stejný interiér, jako stará Octavia? Což je také divné, protože jeden kamarád měl kdysi 1202 a spínač stěračů tam měl úplně vlevo - téměř až u okna spolujezdce. Tady ten je spínač stěračů podobně jako u té Octavie, tedy také úplně vlevo, ale přece jen uprostřed, takže na něj řidič dosáhne. U té jeho 1202 mu musel dělat "cyklovač steračů" spolujezdec, protože řidič na ten spínač při řízení dosáhl jen velmi obtížně.
Měl jsem tři stejšny a všechny měly ukostřený mínus. Plus na kostře měl spartak a možná 59ka oktávka.
Tak přece jen ta auta nebyla úplně stejná, i když spousta dílů asi byla podobná a zaměnitelná mezi 1202 a Octavií. Když jsme kdysi sehnali celou zadní nápravu do Octavie, která měla vylomený zub v diferenciálu, tak opravář tenkrát říkal, že to byla asi náprava z 1202. Zdálo se mu, že to jede po výměně diferenciálu/nápravy pomaleji, než ukazoval tachometr. Prý bylo u 1202 trochu jinak zpřevodované než v Octavii.
Rozdíl v diferáku byl, že Octávka ho měla víc do rychlosti, 1202 víc do síly (pomalejší diferák). Proto po záměně fixloval tachometr. Plus na karosérii měly typy s dynamem, mínus s alternátorem.
Jsou to Áčka = musíš čekat podvod! Pokud ho nevidíš, znamená to jen, že tomu nerozumíš. Tys ale našel ;-)
Nádherný kousek. Hned bych si ho koupil
Dám trojku, beru hned
kde je Péťa z vrakoviště?No asi ještě nemá svou hladinku.Jen,že to je myslím jeho šálek kávy takováto Škodověnka.Jistě přidá i nějaký postřeh ze života.Těším se.
je taky dvoumístná jako jeho Z4.
Ty zrcátka tam nepatří. Originál vypadá jinak. 😁😷😂
Moc pěkné, ale leda do muzea. Když už investovat do něčeho tak starého, tak aby se s tím dalo i nějak trochu zajímavě svézt a toto asi nebude ten případ...
Je nádherná, ale na webu Mototechny píšou že je to 5 kvalt, to je nějaký divný?
Řazení bylo pod volantem, později se tam dávaly převodovky z 1203 a tak se dostalo to řazení na podlahu. Takových nepřesností je tam více, ale pro tu nostalgii lze ledacos odpustit.
Mototechna....hmmm.. dcera AAA, tak to bude asi se zpátečkou :-D
To řazení na podlaze vypadá jako u Škody Octavia ze 60. let. U ní to bývalo zrcalově převrácené oproti pozdějším zvyklostem, tj. zpátečka tady asi bude k sobě a dozadu, jednička od sebe a dopředu, dvojka od sebe a dozadu, jen trojka a čtyřka jsou stejně. Tzn. když to bude řídit někdo zvyklý na současné řazení, tak se může stát, že při podřazování ze 3 na 2 tam bude rvát místo dvojky zpátečku.
Je to tak. Na začátku mé řidičské kariéry jsem přechodně jezdil jak ve 1202 tak i ve Felince 1,3. A občas to vlivem tohoto rozdílu v převodovkách zaskřípalo :(. "Vtipně" byla řešena i ruční brzda pákou pod přístrojovou deskou a kladkou v motorovém prostoru, která byla vyosena mimo osu této páky. Vlivem toho se občas stalo že lanko z této kladky při zatahávání za páku spadlo, páka se dala zcela vytáhnout a zůstala v ruce. Auto pak samozřejmě nebrzdilo. Takto jsem se opřel zadkem o barák, čímž jsem zámáčkl zámek zadních dveří a ty nešly otevřít zvenku a to zrovna v době kdy auto bylo loženo asi 3m palubkama :). Občas zajímavé auto :). Klasická mechanická strojovna, bez posilovače, bez asistentů. Největší "vymožeností" tak asi byla asi synchronizace krom 1.
Měli jsme kdysi v rodině starou Octavii r.v.1963, která měla předělané řazení z pod volantu právě takto na podlahu.Byla u ní spousta závad, kvůli kterým měla problémy na STK. Např. vylomený zub v diferenciálu, takže s ní technik nemohl vyjet z válců na testování brzd - vždycky to na poslední chvíli cvaklo, přeskočilo a sklouzlo zpět. Nebo špatné přední čepy, které byly ještě nalisované a nedaly se jednoduše vyměnit za novější šroubovací. A asi nejzajímavější bylo, že při cestě na STK jsem v jedné zatáčce musel otočit volantem asi 4x, než to začalo konečně měnit směr a na té STK žádnou závadu na řízení nenašli. Když se to občas stalo i při parkování, že řidič točil volantem a přední kola zůstávala rovně, tak prokluzovala silonová hardyspojka mezi volantem a šnekovým převodem řízení. Tenkrát jsem našel na vrakovišti starou 1202, kde stačilo rozebrat řízení a ta hardyspojka byla stejná. Nejspíš tyhle staré vozy měly mnohem více stejných dílů.
Tady slovo vzacny mozna konecne pasuje. Narozdil od ruznych S105 bazfurgonet nebo jak se prisernost jmenovala. Bohuzel otocna plosina na ktere je vyfocen mi pripomina AAA. A to se radeji napichnout na tlustostennou litou trunku, nez mit cokoliv spolecneho s acky. Plnime vase sny tim, ze si myslime ze jste de.bi.lov.e. Pekne Vas oholime a vy nam za to jeste musite podekovat. Napakovat se na kdejakem prekupu, polatat bouracku starlajny, lakat na neexisrujici volavky, prodat auta na ktere je slozena zaloha a jine, s tim na me nechodte. Takze i kdyby tam byla plna europaleta bankovek, cokolady, mladych modelek nebo cokoliv jineho. Tak je treba utikat co to jen jde a ani z tohoto auta ( ktere za to nemuze) samozrejme nic nebude.
Krásný auto, ale koroze ho rychle sežere B-]
Znám truhláře, který s tímhle v provedení kombi stále jezdí. Je to obrovské, na střeše má mega velkou dřevěnou zahrádku, tam frkne dveře nebo stůl a jede za zákazníkem. Na jízdy bez nákladu má normální auto. A jeho příprava na STK spočívá v tom, že koupí balakryl a důkladně přetře celý vůz. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.