Kombi, dodávka, sanitka, dokonce i pohřebák nebo pick-up. Lidově známý „stejšn“, tedy Škoda 1202 z 60. let minulého století, byl ve své době k sehnání v mnoha praktických variantách. Mezi ty vzácnější dnes patří i zmíněné pick-upy, kterých se dochovalo jen minimum a v továrně ve Vrchlabí jich také nevzniklo zrovna moc, jen 1783 kusů.
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku
A právě jeden pick-up 1202 se nyní objevil na prodej u české Mototechny v oddělení klasických vozů. Inzerát zmiňuje kompletní precizní renovaci, což potvrzují na první pohled i fotky vozu. Karoserie v modrém odstínu vypadá bez chyby, stejně jako krémově lakovaná kola s chromovanými poklicemi nebo i nová ochranná plachta na rámu nákladového prostoru.
Krásná Tatra T87 putovala ze Slovenska až do Austrálie. Dnes má ohromnou cenu
Stavem vozu po finální kontrole před sjezdem z výrobní linky byste označili i motor, přesněji celý motorový prostor. Zde se schovává klasická čtyřválcová dvanáctistovka o síle 50 koní (37 kW). Stejně dobře vypadá i kabina s lavicí čalouněnou v šedé barvě.
Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl
Ostatně s tachometrem ukazujícím 143 km můžete žít v představě, že jste se vrátili zpátky v čase a pro svůj byznys si koupili zbrusu nový pick-up od škodovky. Je však jasné, že v rukách sběratelů a na veteránských značkách se tento pracant už do služby nevrátí.
Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava
Prodejce žádá za perfektně vypulírovaný exemplář z roku 1967 slušných 650.000 Kč. Cenovkou však stále nemíří tak vysoko jako u nedávno nabízené raritní Škody 1000 MBX, která se u klasické Mototechny šplhala ke dvěma milionům…