Se skořepinami a bez zadních sedaček ale praktický supersport zrovna nečekejte.
Nissan se před zhruba deseti lety rozhodl vytvořit šílenou verzi svého crossoveru Juke, když do něj nacpal ústrojí z GT-R R35. U britské společnosti Severn Valley Motorsport (SVM) tehdy pod dohledem japonské automobilky vzniklo celkem pět kusů ostrého Juke-R. A nyní hledá jeden z přeživších exemplářů nového majitele.
Zatímco později v roce 2015 uvedl Nissan limitovanou produkci Juke-R 2.0, které mělo vzniknout celkem 17 kusů, tato prvotní série crossoveru na steroidech je ještě vzácnější – dva kusy už potkala nehoda, kdežto další dva vlastní sám Nissan. Německý prodejce VDM Cars tak žádá za tuto vzácnost 237.941 eur (asi 6 milionů korun).
Za cenu supersportu samozřejmě dostanete i techniku a schopnosti supersportu. Známý twin-turbo šestiválec VR38-DETT je zde naladěn na rovných 700 koní (515 kW), klasicky z GT-R R35 pak nechybí ani pohon všech kol a šestistupňová dvouspojková převodovka. Nissan v roce 2011 uváděl akceleraci z nuly na 100 km/h za 3,7 sekundy a maximální rychlost 257 km/h.
Nakonec Juke-R razí do okolí svým karbonovým bodyktiem s pořádně rozšířenými blatníky nebo křídlem na zádi. Uvnitř crossover zahazuje svou praktičnost a pohodlí s ochranným rámem, skořepinovými sedačkami, čtyřbodovými pásy a absencí sedadel vzadu.
Galerie doplněna o Nissan Juke-R 2.0.