Už žádné rendery či  prototypy , na okruhu Tazia Nuvolariho v italské Cervesině se už oficiálně předvedla finální produkční varianta limitované verze Nissanu GT-R od karosárny Italdesign. | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign

Už žádné rendery či prototypy, na okruhu Tazia Nuvolariho v italské Cervesině se už oficiálně předvedla finální produkční varianta limitované verze Nissanu GT-R od karosárny Italdesign. | Nissan GT-R50 | Zdroj: Nissan/Italdesign

Speciální GT-R50 se v dokončené specifikaci od konceptu z roku 2018 takřka neliší, což dříve potvrdily  rendery mnoha barevných kombinací . | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign

Speciální GT-R50 se v dokončené specifikaci od konceptu z roku 2018 takřka neliší, což dříve potvrdily rendery mnoha barevných kombinací. | Nissan GT-R50 | Zdroj: Nissan/Italdesign

Na nových fotkách bychom tak měli vidět jeden z prvních vyrobených kusů. Italdesign samozřejmě zájemcům poskytuje kompletní možnosti personalizace vozu... | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign

Na nových fotkách bychom tak měli vidět jeden z prvních vyrobených kusů. Italdesign samozřejmě zájemcům poskytuje kompletní možnosti personalizace vozu... | Nissan GT-R50 | Zdroj: Nissan/Italdesign

...takže by se měly všechny kusy jistým způsobem odlišovat. Postupnou dodávku vozů pak studio očekává do konce roku 2021. Model vznikne v omezené produkci 50 kusů. | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign

...takže by se měly všechny kusy jistým způsobem odlišovat. Postupnou dodávku vozů pak studio očekává do konce roku 2021. Model vznikne v omezené produkci 50 kusů. | Nissan GT-R50 | Zdroj: Nissan/Italdesign

Projekt GT-R50 vznikl jako oslava 50. výročí studia Italdesign Giugiaro a zároveň existence legendárního označení GT-R v historii Nissanu. Technicky vychází z ostřejšího GT-R Nismo, který ovšem podstoupil další ladění. | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign

Projekt GT-R50 vznikl jako oslava 50. výročí studia Italdesign Giugiaro a zároveň existence legendárního označení GT-R v historii Nissanu. Technicky vychází z ostřejšího GT-R Nismo, který ovšem podstoupil další ladění. | Nissan GT-R50 | Zdroj: Nissan/Italdesign

Dvakrát přeplňovaný V6 o objemu 3,8 litru dostal turbodmychadla ze závodního modelu GT3 a několik dalších podstatných úprav uvnitř. Bude tak produkovat 530 kW (720 koní) a točivý moment 780 N.m. | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign

Dvakrát přeplňovaný V6 o objemu 3,8 litru dostal turbodmychadla ze závodního modelu GT3 a několik dalších podstatných úprav uvnitř. Bude tak produkovat 530 kW (720 koní) a točivý moment 780 N.m. | Nissan GT-R50 | Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan a Italdesign zmiňují, že seznam objednávek se rychle zaplňuje, nicméně pár volných kusů se ještě najde. Základní cenovka GT-R50 od Italdesignu činí tučných 990.000 eur (asi 25,2 milionu korun). | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan a Italdesign zmiňují, že seznam objednávek se rychle zaplňuje, nicméně pár volných kusů se ještě najde. Základní cenovka GT-R50 od Italdesignu činí tučných 990.000 eur (asi 25,2 milionu korun). | Nissan GT-R50 | Zdroj: Nissan/Italdesign

Tedy o slušnou částku více, než v případě standardního Nissanu GT-R Nismo, který u nás začíná na ceně 5.329.500 Kč. | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign

Tedy o slušnou částku více, než v případě standardního Nissanu GT-R Nismo, který u nás začíná na ceně 5.329.500 Kč. | Nissan GT-R50 | Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 | Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 | Zdroj: Nissan/Italdesign

Speciální GT-R50 se v dokončené specifikaci od konceptu z roku 2018 takřka neliší, což dříve potvrdily  rendery mnoha barevných kombinací . | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign
Na nových fotkách bychom tak měli vidět jeden z prvních vyrobených kusů. Italdesign samozřejmě zájemcům poskytuje kompletní možnosti personalizace vozu... | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign
...takže by se měly všechny kusy jistým způsobem odlišovat. Postupnou dodávku vozů pak studio očekává do konce roku 2021. Model vznikne v omezené produkci 50 kusů. | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign
Projekt GT-R50 vznikl jako oslava 50. výročí studia Italdesign Giugiaro a zároveň existence legendárního označení GT-R v historii Nissanu. Technicky vychází z ostřejšího GT-R Nismo, který ovšem podstoupil další ladění. | Nissan GT-R50 Zdroj: Nissan/Italdesign
10
Fotogalerie

Vzácný Nissan GT-R50 konečně naživo. Pár kusů je stále k mání, za milion euro

Slavnostní premiéra produkční verze měla proběhnout v březnu na autosalonu v Ženevě, ale víte, jak to všechno dopadlo…

Už žádné rendery či prototypy, na okruhu Tazia Nuvolariho v italské Cervesině se už oficiálně předvedla finální produkční varianta limitované verze Nissanu GT-R od karosárny Italdesign. Speciální GT-R50 se v dokončené specifikaci od konceptu z roku 2018 takřka neliší, což dříve potvrdily rendery mnoha barevných kombinací.

Na nových fotkách bychom tak měli vidět jeden z prvních vyrobených kusů. Italdesign samozřejmě zájemcům poskytuje kompletní možnosti personalizace vozu, takže by se měly všechny kusy jistým způsobem odlišovat. Postupnou dodávku vozů pak studio očekává do konce roku 2021. Model vznikne v omezené produkci 50 kusů.

Projekt GT-R50 vznikl jako oslava 50. výročí studia Italdesign Giugiaro a zároveň existence legendárního označení GT-R v historii Nissanu. Technicky vychází z ostřejšího GT-R Nismo, který ovšem podstoupil další ladění. Dvakrát přeplňovaný V6 o objemu 3,8 litru dostal turbodmychadla ze závodního modelu GT3 a několik dalších podstatných úprav uvnitř. Bude tak produkovat 530 kW (720 koní) a točivý moment 780 N.m.

Nissan a Italdesign zmiňují, že seznam objednávek se rychle zaplňuje, nicméně pár volných kusů se ještě najde. Základní cenovka GT-R50 od Italdesignu činí tučných 990.000 eur (asi 25,2 milionu korun). Tedy o slušnou částku více, než v případě standardního Nissanu GT-R Nismo, který u nás začíná na ceně 5.329.500 Kč.

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud