Vzácný Dioss Rebel Nova je nejmrštnější český sporťák. Řídili jsme ho, byl skvělý!

Tfujtajxl, je to vošklivý jak cikánský hračky.

Odpovědět  |   | 

ten co byl na to autosaloně mél katastrofický dílenský zpracování, ještě jsme vtipkovali, že to vymyslel tirák- to okénko daf.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  03. 01. 2021 09:53

Přesně takový hnus vyráběl Peugeot.

Odpovědět  |   | 
Komik  |  03. 01. 2021 09:55

Základní verze motor z felicie a oproti krátké verzi o jen 100kg lehčí a 4x dražší :(.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  03. 01. 2021 10:10

přesně stejný článek byl v autotipu

Odpovědět  |   | 
HRD  |  03. 01. 2021 11:24

Prej pro mladé podnikatele! Chtěli jste rychle zbohatnout, a prodávat z hovna upletenej bič? Kdybyste raději vyráběli auta pro mladé studenty, byli byste za vodou.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  03. 01. 2021 11:43

daj A-Dioss

Odpovědět  |   | 
Twan  |  03. 01. 2021 13:58

Netuším, jak mohl stejná návrhář zplodit Tatru MTX a pak tohle

Odpovědět  |   | 

Tatra MTX je taky paskvil a hnus. Pamatuji se, jak se tomu ve vsech zapadnich casopisech v devadesatejch vysmivali a kdo by si to pry za tu cenu koupil. Fantastove z Metalexu to chteli prodavat za nejakych 300 tisic dolaru. Ostatne v zivote jsem od Krale nevidel nic hezkeho. Kdyby byl tak dobrej, jezdilo by toho od nej po svete dneska vic a i od renomovanejsich vyrobcu nez byl svazackej krouzek kutilu.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 03. 01. 2021 14:48

Odpovědět  |   | 
Twan  |  03. 01. 2021 14:47

No, myslím že z plejády návrhů posledních 80 let je to jedno z těch povedenějších. Navíc vysloveně ošklivá Tatra nebyla...na rozdíl od tohoto čehosi...

Odpovědět  |   | 
 |  03. 01. 2021 15:07

Ty jsi ale ...........

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 01. 2021 17:16

je to otázka kontextu doby a též vkusu. každý to může vnímat jinak a není potřeba nikoho odsuzovat. každý má svoji takzvanou pravdu, která není a nemůže být jediná.

Odpovědět  |   | 

ta tatra jezdí i na značkách...kdyby ho nevyhnali komouši ze škody, tak by favorita nedávali do itálie, ale dizajn by byl od Krále. A měli by ste mandarinky a banány. Král byl špička v oboru v průmyslovém dizajnu.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 01. 2021 17:18

máš zvláštní nesourodé názory pomotané páté přes deváté, ale to je jedno. jak jsi do toho tvýho příspěvku mohl namontovat mandarinky a banány, to mi hlava nebere.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 01. 2021 21:42

Komunismus a vznik Favoritu

Odpovědět  |   | 
henkka  |  03. 01. 2021 15:25

Tenkrát se to líbilo, v šedi škodovek to bylo něco vyjímečného. Jeho designu ale chybí nadčasovost. Hlavně zadní část je celkově dost nešťastně tvarovaná a Králův rukopis, resp. detaily jako prahy a pod. jsou až moc podobné jeho dalším počinům. Osobně se mi líbilo od Václava Krále jen Innotech Mystero. Daleko kreativnějsí byl v našich zemích bohužel opomíjený Pavel Hušek.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 01. 2021 18:25

Právě, že i na tu dobu to bylo strašné. Tuším, že jsem to viděl v zahraničí na autosalonu. Měli někde v rohu maličký prostor. Vypadalo to, jak špatný vtip od studentů prvního ročníku strojárny.

Nestalo se tak, protože by to tvořili neumětelové. Jen podcenili okolní svět a tvořili ve své bublině.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 01. 2021 12:46

To Mystero je ale opravdu mnohem povedenější, nechápu proč o něm slyším až dnes.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 01. 2021 13:51

Ústav ti povolil až dnes tuto informací

Odpovědět  |   | 
faubléé  |  05. 01. 2021 09:06

Páč pisálkové už nemají co kde obšlehnout, tak vytahujou starý průšvihy;))

Odpovědět  |   | 

Král kreslil do autočasopisů ty průhledy aut, v dnešní době to nedělá skoro nikdo. Ani škoda, jako by se styděla za něco.

Odpovědět  |   | 
Zmrd  |  04. 01. 2021 00:16

Peťo fandím ti,ač jsi občas mimo a neumíš se vyjádřit,jsi jeden z mála co máš technicky vždy co říct,a je jedno zda to trefíš a nebo ne,ale o tom je diskuse,jsi držák zde na diskuzích a to se cení.Bravo ti,šťastný a úspěšný rok tobě a tvé rodině.
Hezký den.
P.Zmrd

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 01. 2021 20:49

Photoshop vtedy nebol taky namakany, holt, manici si museli postavit vlastnu viziu z laminatu.

Dnes im staci ten photoshop.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 01. 2021 20:55

Kde to bolí ?

Odpovědět  |   | 
Zmrd  |  04. 01. 2021 00:04

boli to zmrdi ako ty,tehda...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 01. 2021 04:46

Vaclav Kral umel fantasticke pruhledove kresby automobilu, v tom byl absolutni jednicka. Umel i kresby zavodnich aut.
Avsak jeho navrhy karoserii uz tak fantasticke nebyly. Vetsina, vcetne dnes testovaneho Dioss Rebel, mely podivne neforemne tvary a nemely sanci na prosazeni se na trhu.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 01. 2021 13:52

Tohle už zmiňoval Petr.umr.
Takže klídek zpátečníku.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 01. 2021 09:31

Otřesná kreace!!!

Odpovědět  |   | 
Roman  |  05. 01. 2021 12:50

Tato příšera je skutečně snad jen k smíchu, fujtajbl

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků
Renault Captur E-Tech v dlouhodobém testu: Povedený start! Rychlík to ale není

Renault Captur E-Tech 160 (1. díl)

Testovací auta se u nás zpravidla zdrží necelý týden. S plug-in hybridním Renaultem Captur však máme troch větší plány.

8.  1.  2021 | Jan Mička | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu. Měl 548 zlepšení, přesto jezdil mizerně

Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu.…

Ze všech akčních modelů favoritu & formanu se největšímu zájmu těšil typ Silver line. Kombinace stříbrné metalízy, efektních litých disků a zelenomodrého loga si udržovala dlouhodobý zájem, což ukončení nabídky stále oddalovalo. Celkově si získal 20.481 zákazníků.

19.  12.  2020 | | 150 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta