Tato příšera je skutečně snad jen k smíchu, fujtajbl
Otřesná kreace!!!
Vaclav Kral umel fantasticke pruhledove kresby automobilu, v tom byl absolutni jednicka. Umel i kresby zavodnich aut. Avsak jeho navrhy karoserii uz tak fantasticke nebyly. Vetsina, vcetne dnes testovaneho Dioss Rebel, mely podivne neforemne tvary a nemely sanci na prosazeni se na trhu.
Tohle už zmiňoval Petr.umr.Takže klídek zpátečníku.
Photoshop vtedy nebol taky namakany, holt, manici si museli postavit vlastnu viziu z laminatu.Dnes im staci ten photoshop.
Kde to bolí ?
boli to zmrdi ako ty,tehda...
Král kreslil do autočasopisů ty průhledy aut, v dnešní době to nedělá skoro nikdo. Ani škoda, jako by se styděla za něco.
Peťo fandím ti,ač jsi občas mimo a neumíš se vyjádřit,jsi jeden z mála co máš technicky vždy co říct,a je jedno zda to trefíš a nebo ne,ale o tom je diskuse,jsi držák zde na diskuzích a to se cení.Bravo ti,šťastný a úspěšný rok tobě a tvé rodině.Hezký den.P.Zmrd
Tenkrát se to líbilo, v šedi škodovek to bylo něco vyjímečného. Jeho designu ale chybí nadčasovost. Hlavně zadní část je celkově dost nešťastně tvarovaná a Králův rukopis, resp. detaily jako prahy a pod. jsou až moc podobné jeho dalším počinům. Osobně se mi líbilo od Václava Krále jen Innotech Mystero. Daleko kreativnějsí byl v našich zemích bohužel opomíjený Pavel Hušek.
To Mystero je ale opravdu mnohem povedenější, nechápu proč o něm slyším až dnes.
Páč pisálkové už nemají co kde obšlehnout, tak vytahujou starý průšvihy;))
Ústav ti povolil až dnes tuto informací
Právě, že i na tu dobu to bylo strašné. Tuším, že jsem to viděl v zahraničí na autosalonu. Měli někde v rohu maličký prostor. Vypadalo to, jak špatný vtip od studentů prvního ročníku strojárny.Nestalo se tak, protože by to tvořili neumětelové. Jen podcenili okolní svět a tvořili ve své bublině.
Netuším, jak mohl stejná návrhář zplodit Tatru MTX a pak tohle :-D
Tatra MTX je taky paskvil a hnus. Pamatuji se, jak se tomu ve vsech zapadnich casopisech v devadesatejch vysmivali a kdo by si to pry za tu cenu koupil. Fantastove z Metalexu to chteli prodavat za nejakych 300 tisic dolaru. Ostatne v zivote jsem od Krale nevidel nic hezkeho. Kdyby byl tak dobrej, jezdilo by toho od nej po svete dneska vic a i od renomovanejsich vyrobcu nez byl svazackej krouzek kutilu.
ta tatra jezdí i na značkách...kdyby ho nevyhnali komouši ze škody, tak by favorita nedávali do itálie, ale dizajn by byl od Krále. A měli by ste mandarinky a banány. Král byl špička v oboru v průmyslovém dizajnu.
máš zvláštní nesourodé názory pomotané páté přes deváté, ale to je jedno. jak jsi do toho tvýho příspěvku mohl namontovat mandarinky a banány, to mi hlava nebere.
Komunismus a vznik Favoritu
No, myslím že z plejády návrhů posledních 80 let je to jedno z těch povedenějších. Navíc vysloveně ošklivá Tatra nebyla...na rozdíl od tohoto čehosi...
Ty jsi ale ...........
je to otázka kontextu doby a též vkusu. každý to může vnímat jinak a není potřeba nikoho odsuzovat. každý má svoji takzvanou pravdu, která není a nemůže být jediná.
daj A-Dioss
Prej pro mladé podnikatele! Chtěli jste rychle zbohatnout, a prodávat z hovna upletenej bič? Kdybyste raději vyráběli auta pro mladé studenty, byli byste za vodou.
přesně stejný článek byl v autotipu
Základní verze motor z felicie a oproti krátké verzi o jen 100kg lehčí a 4x dražší :(.
Přesně takový hnus vyráběl Peugeot.
ten co byl na to autosaloně mél katastrofický dílenský zpracování, ještě jsme vtipkovali, že to vymyslel tirák- to okénko daf.
Tfujtajxl, je to vošklivý jak cikánský hračky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.