Zajímavé auto. Připadá mi dospělejší než hatchback. Sedan je prostě sedan.
nastastie sa to nevyrabalo, uz vidim tu hrdzu nad tou plastovou castou.
Vypadal skvělejako Fabia sedanCo bych dal dnes za tuto variantu Fabie
Fuj, ještě že tě nikdo nečte.
Jen pro kontext doby: o rok později bylo ve Frankfurtu v 89 uvedeno např. BMW řada 8, Peugeot 605 a Opel Calibra (o rok předtím Opel Vectra, Suzuki Vitara, Renault 19 apod.) ... to jen k tomu jaký mohla být verze sedan hit a co pro ní stálo. (jasně jmenové byly ve vyšších segmentech)
v zemi zahrádkářů, chatařů a převážečů vzduchu by "limuzína" měla určitě úspěch. Nějaký lepší vtip by tam nebyl?
asi po limuzínách stále lidi touží, kolem boleslavi krouží bílý sedan nové fabie ... i když asi ne v eu
" asi po limuzínách stále lidi touží, kolem boleslavi krouží bílý sedan nové fabie ... i když asi ne v eu "A není to spíš Slavia než Fabia?
na kufru není žádný nápis, stejně je to jen testovací mula, u nás když chceš škoda sedan, octávii za meloun a superb za meloun a čtvrt ...
Limuzína a sedan není jedno.
A jakej je dle tebe rozdil?
Ježíši, ani google ti nepomohl?
veľmi jednoduché, stačí si otvoriť trebarz wikipediu. Na druhej strane aj taliu označovali ako limizína :-) Limuzína je obyčajne štvor- až šesťdverový automobil s trojpriestorovou karosériou s priestorom pre 6 až 9 cestujúcich s pevnou strechou. Priestor pre cestujúcich je obyčajne oddelený medzistenou od priestoru vodiča umiestnenou za prednou radou sedadiel. Najväčšou sériovo vyrábanou limuzínou je Mercedes 600 Pullman.
Brutální byla anketa ve Světě motorů na téma - pojmenování nového typu škodovky . Poté se uveřejnil název Favorit , které evokovalo po desetiletí známý bicykl a nálepka byla podobná . Docela výsměch a pohrdání veřejností . Pravda Favorit byl již znatelně lepší vozík než předchozí šrot , jen přišel na trh už dost pozdě .
Tenkrat vyhral nazev Skoda Laura. A odhalovani probihalo stejne jako dnes - po kouskach v hlavnim zpravodajstvi CST.
Přišel v éře golfu 2, kromě ostrých verzí v ničem nezaostával.
Motor OHV, karburátor, absence katalyzátoru, ochrana proti korozi, hluk, výkon, životnost, servisní náročnost, spolehliivost indukčního snímače v rozdělovači, výbava, pasivní i aktiví bezpečost, atd. Zaostával úplně ve všem
V '87 byl golf 2 stejnej vergl a ani neuměl hlinikovej blok motoru
V 87 měl golf2 vstřikové motory OHC 1.1 1.3 1.6 1.8, 1.8G60, 2.0, 1.6diesel a 1.6turbodiesel a to vše v 5 úrovních výbavyFáčko mělo jeden OHV motor 1.3 s karburátorem, jednu převodovku, dvě úrovně výbavy, z nichž ta lepší (LS) se dala koupit jen v tuzexu a i to jen občas
Ale ten Golf s 1,3 jel o kousek hůře než to vysmívané fáčko.
Opravdu v '87 nebo až ke konci generace?
Jo a ještě k tomu měl Golf87 3 převodovky včetně automatu a volitelný pohon 4x4
Nemohl by novinář autowebu znát definici limuzíny? Nemohl.
Myslite neco takoveho?https://auta5p.eu/muzea/horch_2010/horch_44... ...
:)) soudruzi z NDR nekde udelali chybu, toto je tudor, nikoli limousine.A to fáčko je sedan, nikoli limousine
Uplne stejny hnuj jako vsechny favority te doby.
Autor v té době zjevně nežil. Tehdy byl v ČSSR nedostižný sen Fiat Uno, resp. Fiat Ritmo…Favorit tak těžil z módy jejich karosářeské verze, po sedanu nikdo nikdy nevolal. (proto se nikdy nevyráběl).
Otázka je, jestli to nebylo jen proto, že u nás hatchbacky nebyly běžně dostupné a lidí mají rádi věci, které jsou výjimečné. Dokonce mnohdy i za cenu toho, že je to horší, ale hlavně že to není běžné.Mně se hatchbacky všeobecně nelíbí, přijde mi to jako auto pro frikulíny a pro ženy, ale to je každého věc. Pokud se v tom někdo cítí OK, pak je to naprosto OK, jen bych nevytahoval, že "všichni chtěli". Nechtěli. Zrovna Fiat Uno pokládám za jeden z vrcholů neestetiky. I prostinká Š135 vypadala proti tomu luxusně. To není nějaký odpor proti italskému designu, když chtěli, uměli to dobře (např. Citroen XM).
Mno bodejť by netěžil, když karoserie Uno i Favorit navrhovali Italové, že ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.