Koukám, že všichni hrdinové stáhli ocas a utekli. Hlavně šofér a ACE. Chytrolinci.
Pokud to bude od koruny, jdu do toho a za tento křáp jsem ochoten utratit i 99,- Kč. Větší hodnotu pro mne tento šrot nemá. A to píšu při plném vědomí s najetými 120tkm v tomto voze.... :-/
Vyvolávací cena je 350k Takže asi nic
Uf to jsem si oddychl. Každopádně jsem rád, že jsem se jí tehdy zbavil za odvoz....:-D
Ani jedno z toho není sběratelský unikát valné ceny ale naprosto běžné dostupné vozy. Tohle je naše specialita nákup obyčejných aut za nesmyslné ceny, zatímco v cizině se jako veterány cení unikáty, vozy z malých sérii apod.
Neměla náhodou 110LS čtyři kulatá světla ve předu?
https://auta5p.eu/muzea/muzeum_skoda_2005/m... ...
https://www.veteran-prodej.cz/vuz/skoda-110-l-deluxe-93/... ORIGINAL NEMĚL DVOJITÝ SVĚTLA !!!
co si pamatuji, tak vnější rozdíl mezi 110L a 110LS byly právě ty světla.
reklama Sdílet fotogalerii Omlazené "embéčko" zaspalo dobu. Přesto byla Škoda 100 mimořádně úspěšnáŠkoda 100 na snímku v luxusnější verzi de Luxe. 30 fotografiíProdukce nástupce Škody 1000/1100 MB s označením 100/110 začala 25. srpna 1969.Vedle provedení Standard se do prodeje dostalo i luxusnější provedení de Luxe s dodatečným písmenem L.Půl milionu modelů s motorem vzadu, tedy typů 1000/1100 MB a 100/110, vyrobila Škoda poměrně brzy po zahájení výroby nového typu.Zatímco Škoda 100 měla litrový čtyřválec, model 110 dostal jedenáctistovku.Foto: Archiv společnosti ŠKODA AUTOJan MatoušekJan Matoušek25. 8. 2019 7:24Jestliže Škoda 1000 MB znamenala pro československý automobilový průmysl v lecčems významný milník, nástupnická Škoda 100 už byla spíše přešlapováním na místě. V době, kdy západoevropské a s nimi i některé východoevropské značky přecházely na koncepci vše vpředu, měla "stovka" stále motor vzadu a pohon zadních kol. Přesto vůz slavil prodejní úspěch, který začal přesně před padesáti lety, 25. srpna 1969.reklamaVývojové práce na Škodě 100 a 110 začaly ještě před zahájením výroby "embéčka". V roce 1963 se objevily první makety vozu s budoucím hranatějším designem. Vývoj modernizace probíhal i v následujících letech, postupně docházelo k dalším designovým úpravám a prototypy se dostaly rovněž na silnice.SouvisejícíJedné z nejdůležitějších škodovek je 55 let. "Embéčku" se vysmívali, dnes je legendouŠkoda 1000 MB 31 fotografiíV rámci vývojových prací se objevily i dva kusy s dvoudveřovou karoserií tudor, ideově navazující na kupé MBX. Do výroby však takový model nezamířil, jakkoliv se v podobě 110 R Coupé později sportovněji pojatá verze klasického sedanu objevila. Auto prakticky sériových tvarů bylo dokončeno v roce 1968, aby následně 25. srpna 1969 začala sériová výroba modelů 100 a 110.SouvisejícíNejúspěšnější české auto slaví 60 let. Octavia pomohla Škodě tam, kde je dnesŠkoda Octavia 60 fotografiíNeobešlo se to však bez problémů. 12. srpna v AZNP v Mladé Boleslavi vypukl požár, který způsobil škodu ve výši 320 milionů korun. Nezasáhl však samotný závod vybudovaný kvůli 1000 MB, produkce nového modelu tedy začala včas a výpadek ve výrobě byl minimální. Oheň zasáhl především starou továrnu a nářaďovnu.Škody 100 a 110 byly důkladnou modernizací řady 1000/1100 MB. Technický základ zůstal stejný, což prozrazoval i nezměněný rozvor o délce 2,4 metru. Například brzdy na přední nápravě byly ale nově kotoučové (neplatilo to nicméně u prvních let výroby). Designéři také kompletně přepracovali přední i zadní část rodinného vozu. Obě byly hranatější a například vpředu už nebyl samostatný přístup k náhradnímu kolu.SouvisejícíNejslavnější český kabriolet slaví šedesátku. Připomeňte si legendární Škodu FeliciaŠkoda Felicia 32 fotografiíreklamaKruhová přední světla byla umístěná níže a mezi nimi se objevila lišta s nápisem Škoda. Mřížky nad zadními koly, známé již z "embéčka", dostala i 100 a 110, zcela nových tvarů se však dočkala zadní část. Vertikální svítilny nahradily vodorovné, pod nimiž našla místo mřížka. Zmizely také viditelné závěsy zadního víka.Pozměněn, ačkoliv spíše v detailech, byl i interiér. Kaplička přístrojů dostala hranatější tvar, stejně jako vstup do schránky před spolujezdcem. Oproti předchůdci byla pohodlnější také sedadla. Co zůstalo, byla sklopná zadní opěradla. Rovněž kufr vpředu opět doplnil menší prostor za zadními sedadly.SouvisejícíJen 11 značek vyrábí auta déle než Škoda. Prohlédněte si nejstarší automobilky světaHistorie Škody Motorsport: Laurin & Klement Voiturette A PřehledOznačení 100 odkazovalo k litrovému benzinovému čtyřválci (skutečný objem 988 cm3) o výkonu 30 kW. Ten poháněl nejen základní model Standard, ale i lépe vybavenou verzi de Luxe, která nesla označení 100 L a rozeznat ji bylo možné třeba podle stříbrných linek kolem nápisu Škoda vpředu.Verze 110 L byla nejen standardně v provedení de Luxe, ale měla i silnější čtyřválec s objemem 1107 cm3 a výkonem 35 kW. V obou případech byl motor spojen s manuální čtyřstupňovou převodovkou.SouvisejícíJak se cestovalo za "tatíčka Masaryka"? Boj mezi auty a vlaky skončil až u souduPrvní republika 22 fotografiíStejně jako "embéčko", i "stovku" v AZNP postupně modernizovali. V roce 1971 došlo na změněné hrdlo palivové nádrže, jednodušší provedení zadní mřížky u verze Standard či nové mřížky v zadních sloupcích. Při další modernizaci přibyly například kruhové výdechy ventilace po stranách palubní desky a motory přešly z dynama na alternátor.V roce 1973 dostaly všechny verze řady 100/110 zapuštěné kliky dveří a změnila se i přední část s nápisem Škoda více vlevo. Pod ním se pak u modelů de Luxe objevil štítek s tímto označením.reklamaZmínku si jistě zaslouží 2+2místné kupé 110 R. To se začalo vyrábět v roce 1970 v Kvasinách, jeho vývoj ale odstartoval ještě o pár let dříve. Hned od počátku dostalo kupé zapuštěné kliky, mělo také bezrámová okna dveří a samozřejmě jinak tvarovanou celou karoserii. Jiný byl i interiér, který se snažil hrát na sportovnější notu s upraveným volantem, anatomickými sedadly nebo kruhovými budíky.Škoda 110 R Coupé měla elegantní tvary.Škoda 110 R Coupé měla elegantní tvary. | Foto: Škoda AutoOproti sedanu byla 110 R nižší o 40 mm, a i když měla čtyřválec s objemem 1107 cm3, výkon poskočil na 38 kW. Kupé tak umělo jezdit až 145 km/h a hned od počátku také mělo alternátor, který běžný sedan dostal až později. Modernizace se nevyhnula ani 110 R Coupé - největší pro modelový rok 1973 přinesla přední část se dvěma kruhovými světlomety.Technika 110 R Coupé si v roce 1971 našla cestu i do sedanu. Ten se jmenoval 110 LS, a dostal, stejně jako kupé, motor o výkonu 38 kW. I sedan měl nejprve jen dvojici kruhových světel, později ale dostal novou přední část se čtyřmi reflektory.
Síla motoru byl ten rozdíl a ani Rko nemělo zpočátku dvojité světla. Ta móda přišla později. Takže asi tak , děti
Pochopitelně, info je nějaký dítě co auta nezná a hlavně prudí lidi.
Rko dostalo dvojité světla až s faceliftem v roce 1973. Takže 110 LS je mohla dostat kdy? ACE opět potvrdil svou hloupost a asocialni chování. Je to vlastně chudák.
Jasně že měla
Ne.
Mi se líbí název DeLuxe, přitom už v době prodeje to byl křáp :-D Ale jako veterán super stav, to zas jo.;-)
Hned bych to všecko koupil, kromě toho Fiata teda a následně nechal sešrotovat. To je to jediné co si tenhle šajzdrek, vyprodukovaný fabrikami, které znárodnily a následně zničily komunistický svině, zaslouží.
Tvůj nick = Tvá hlava. Přesně jsi se popsal, nádherný příklad sebereflexe , gratuluji.
Šmánkote, kdybych nebyl milovníkem modernějších strojů co mají komponenty i ryze americké (Eaton)B-], tak bych jel na nákup a dal se do práce. To eRko se mi zdálo už od dětství jako nejhezčí Škodovka-veterán všech dob..prostě Poršák:-D
Hele kámo, tohle není Rko. Že ty jsi vysadil tabletky? Co? Eatone z USA, nepodceňuj včasnou léčbu!!!
Ale je tam taky... jsi nepozorný doktor a měl bys jít dostudovat. Že já jsem do té Ameriky jezdil.. nemusel bych dnes trpět tímto typem petrolheadství:-(
The Lincoln Lawyer
Takže jsem se nemýlil, tento web se bude věnovat inzerátům. Na nich není co zkazit, i když tady je možné všechno, znalosti a následný kontrolní mechanismus = 0
Blábol jako vždy....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.