Vzácná Acura NSX z roku 1999 je na prodej. Na světe je jen pár podobných kusů

Pokud sníte o originálním sporťáku a máte k dispozici dva a čtvrt milionu korun, zbystřete. K mání je totiž skutečně vzácná Acura NSX. Čím je tak výjimečná?

Na světě jezdí mnoho exemplářů Acury NSX první generace, ale ne všechny jsou tak vzácné jako tento model. Jedná se totiž o jedno ze sedmnácti továrně vyrobených kupé. Vaše může být za dva a čtvrt milionu korun.

Acura dovolí majitelům modelu NSX nahlédnout do výroby jejich vozu

Acura dovolí majitelům modelu NSX nahlédnout do výroby jejich vozu

I když vůz není zrovna levný, je tu hned několik důvodů, proč by měl stát ve vaší garáži. Jedná se o jediný exemplář v červené barvě s výjimečným béžovým interiérem. Je to navíc jeden z mála kusů, které továrnu opustily bez odnímatelné střechy.

Pod kapotou se ukrývá 3,2litrový šestiválec, který spolupracuje s manuální šestistupňovou převodovkou. Prodávající neinformuje o číslech výkonu, víme ale, že auto má najeto pouhých 70 000 kilometrů.

Majitel starého Porsche postavil speciální garáž. Jde o poctu vlastnímu otci

Majitel starého Porsche postavil speciální garáž. Jde o poctu vlastnímu otci

Vůz byl zakoupen v roce 1999 a měl jediného majitele. Už na první pohled je jasné, že se o automobil skvěle staral. Vždyť i koberečky na podlaze jsou tak čisté, jako kdyby Acura právě vyjela z továrny.

Na kompletní inzerát se můžete podívat zde.

Prohlédněte si obsáhlou galerii vzácné Acury NSX...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků