Výzkum odhalil, že klíčky jsou málo zabezpečené. Ohrožen je VW i Škoda

31 komentářů

Quebe
11. srpna • 16:29

Ok, tak zlepší zabezpečení, ale pak stejně přijde fetka s cihlou a "otevře si". Kdepak, nejlepší zabezpečení je dobrá pojistka...

Franta
12. srpna • 10:31

Ještě lepší, než dobrá pojistka, je auto nemít :-D

Quebe
13. srpna • 17:02

To se blbě realizuje, když ho potřebuješ.

Driver
11. srpna • 12:42

To jsou stejné blafy, jako to, že otevřete Oktávku tenisákem. Teoreticky to jde u každého padesátého kusu, a prakticky to neuděláte ani za týden, kdyby jste obešli těch aut 100. Protože praxe je něco jiného než teorie. Ale jde to. Ano, jde. A tehle zpráva je totožná. Asi jako že lze rozřezat i ten nejzabezpečenější trezor na světě, né laserem nebo diamanem, ale vodou. Jsou na to dávno technologie jak to jde. Ale teoreticky. Prakticky to je nemožné, to by jste museli ten trezor nejdříve vykopat a odvézt někam do haly a tam to pár dní řezat. :-D

borix
11. srpna • 16:53

Na oktávku nepotřebuješ tenisák, bohatě ti stačí klíč z jiné oktávky :-)
Nevím jak u současných škodovek, ale 2. oktávky a 1. a 2. fábka měly snad všechny stejnej vzor a nikdo to ve světě neřeší :-)

Adolf
11. srpna • 13:30

Světu mír :-D

Fejkers
11. srpna • 11:57

Opel Astra model G jsem v klidu B-] :-D

Adolf
11. srpna • 10:52

To by se u sovětských strojů nestalo :-O:-O

Neurotic
11. srpna • 10:06

To, že nejméně zabezpečené je bezklíčkové startování mě vůbec nepřekvapuje, aspon nemá zloděj moc práce a když se mu to podaří odemknout tak už může vpohodě odjet:-D

mtb_
11. srpna • 10:31

A keď odíde tak čo potom keď zhasne motor? Ak to nechce na diely tak u klasického štartovania vymení čo potrebuje a u tlačítka ten štartovací mechanizmus bude asi drahší? Alebo naprogramuje aj so zámkami dverí na iný kľúč?
Tak či je to výhoda je podľa mňa otázne?

Neurotic
11. srpna • 11:00

Proč by to předělával? Stačí udělat klíč se stejným signálem, kterým to otevřel a nastartoval. To, že někde v EU má někdo funkční klíč je Rusákovi na sibiři jedno a navíc mu to nikdo nejspíš ani neřekne

Jan Taraba
11. srpna • 12:02

Ne tak docela. Většinou jde o signál s plovoucím kódem a prosté opakování minulého kódu nefunguje. Ale algoritmy plovoucího kódu jsou někdy zcela primitivní a snadno zjistitelné. A pokud ještě k tomu přijímač není vybaven funkcí antiscan, kdy podobné pokusy blokuje, pak je aférka na světě.

Harant
11. srpna • 10:02

Korejci uspěli, super. Nebo je nezahrnuli?

*
11. srpna • 20:17

Samozřejmě že Korejci uspěli, jsou to totiž až fanatičtí puntičkáři, kteří si vyvíjí vlastní elektroniku/SW a přitom myslí na každý detail. Jak sami tvrdí, záleží jim na maximální spokojenosti zákazníka. Takovou banalitu, v podobě zamykání, si nemohou dovolit ošulit.

Franta
12. srpna • 10:28

:-D:-D:-D

*
11. srpna • 23:11

nelži tak zcela zásadním způsobem. Hnůjdají se i sami korejci smějí a nechtějí to, to je paskvil pro blbé přespolní.

*
13. srpna • 7:07

,,Hnůjdají se i sami korejci smějí a nechtějí to, to je paskvil pro blbé přespolní.'' Řekl kdo? Asi to je jen tvé zbožné přání. Jo hochu s nickname * [92.232.154.xxx], realita je naprosto opačná. Zrovna třeba v Koreji je Hyundai nejprodávanější: http://focus2move.com/korea-cars-market-in-firs... ... a to s extrémním náskokem. Ostatní jen vtipně asistují. A Hyundai ročně globálně prodá 8 milionů aut. Než příště napíšeš takovou lživou blbost, zjisti si napřed realitu.

k22
11. srpna • 10:21

O Korejcích se nesmí mluvit, je tady nová i30, al ekdo má koule o tom informovat?

Ota
11. srpna • 11:24

jeste neni, bude v zari teprve predstavena
http://www.auto.cz/novy-hyundai-i30-na-prvni... ...

Franta
12. srpna • 10:27

Akorát další korejskej fujtajbl.

Jan Taraba
11. srpna • 10:48

Vošický, ty ale vlezeš všude. Kdo by informoval o něčem tak nezajímavém, he?

Neurotic
11. srpna • 10:07

Možná je nikdo nechce, Laguna atd. tam taky není a to by člověk čekal, že o ni bude větší zájem jak o Clio takže se tam možná nedostali

Vana666
11. srpna • 9:42

Jedinou bezpečnou cestou je jak kdysi udělal soused od kámoše, narovnané rybářské háčky natlučené do prkýnka a strčené pod potah sedačky řidiče. Na rodíl od všech kódů, klíčů, elektronických imobilizérů apod to fungovalo stoprocentně. Ráno našel auto před barákem i se zlodějem uvnitř, byl tam chycený celou noc :-)

Antiautomat
11. srpna • 21:26

Co sa tyka zabezpecenia, zabezpecit tenku plechovu konzervu s metrami kubickymi skla pred vykradnutim je zhola nemozne. Preto treba mat prenosnu navigaciu a nenechavat nic v aute. Pokial nutne nepotrebujeme tony vychytavok z beztak predrazenych priplatkovych vybav, radsej sa uskromnit. No a ako ochrana proti ukradnutiu celeho auta jednoznacne kombinacia mechanickeho /ale kvalitneho, trebars zeder/ a nejakej tej elektroniky. V radovej, pripadne pred rodinnym, dobre nakalibrovana fotobunka a rozumne nastavene svetlo a kamera.Samozrejme, pokial sa naskytne moznost takehoto chytit, tak proaktivne zmlatit ako hada. Podobny pripad bol u nas ma sidlisku, nejaky tam tie auta chodil oberat...mal tu smolu ze za rohom bol celkom husty pajzel, bolo to v casoch kratko po prevrate. Odvtedy na tom parkovisku nezmizla ani krytka na ventik.Ostatne este v casoch pred 89 by takyto vykradac dostal odmenu priviazany o radiator na najblizsej stanici VB rovnako dokladne, pravdepodobne uz na mieste by nafasoval taky narez co strach, len tak v predstihu, aby si cestou na stanicu rozmyslel ci vysype pravdu alebo nie. Preco sa moderna nasa dnesna spolocnost musi zaoberat *pravami* takehoto odpadu, to mi je vec neznama. Asi preto, aby sa v tom mohli rypat tony kadejakych dobroserov, aktivistickych mamrdov a podobnej parazitickej havede. Tu sa jasne pyta uprava v zakone, nemusi to byt zrovna to co sme tu uz mali, ale clovek, ktory brani svoj majetok, by mal byt natolko zvyhodneny, ze by si to kazdy z tej bandy 10x rozmyslel. A hlavne bez rozdielu ake ma albedo, kolko ma rokov a odkial je.

Franta
12. srpna • 10:10

A jak zabezpečíte auto, naložený krámama na dovolenou? Jestli je tak jednoduchý se do auta dostat, jak píšou v článku, můžete klidně přijít k prázdnýmu autu než nakoupíte trochu jídla na cestu.

Antiautomat
13. srpna • 14:54

Ano, do auta je naozaj jednoduche sa dostat. Nemam problem so zavedenim odpocivadla, kryteho kamerou, svetlom a straznou sluzbou.
Samozrejme, na to treba rozbit hubu vsetkym dobroserom, aktivistom a podobnej havedi.

Sarcasticus
11. srpna • 10:35

Ale pro zapomětlivého člověka by takové řešení mohlo být poněkud riskantní. Jednou přijde k autu, nevzpomene si, co má pod potahem, usedne a chytí se do vlastní pasti ...

Jig
11. srpna • 10:05

:-D

Adolf
11. srpna • 9:37

Takže Dacia Logan 2 tam je,ale starý Logan a Sandero ne? :-D čím novější tím horší :-))))

Franta
12. srpna • 10:01

A měl starej Logan vůbec centrál na dálku? Nemá jen centrální zamykání klíčkem?

Jan Taraba
11. srpna • 10:46

Jo a VW zase naopak staré. Tohle se ale ví už skoro 20 let, jen to nyní v Německu novináři exhumovali. Asi aby zastínili hloupost kancléřky, potřebují jiná témata.

Doporučujeme

Články odjinud