Ideální pokrytí poptávky zákazníků po SUV. Pokud postojíte vedle Scoutu, uvědomíte si robustnost Kodiaqu a vysokou sedačku. A to je přesně to, po čem dnešní zákazník touží a pokud nechcete vydat nehoráznou sumu peněz za značkové SUV, Škoda Kodiaq Scout nabídne požadovanou robustnost a kvalitní materiály za "rozumnou cenu". Kdo máte obyčejná nízká auta s nízkými světly, nejste nic.
Škoda, že to pojali jako obyčejný design paket. Off road sice z Kodiaqu nebude, ale ta radlice vpředu zabíjí jakoukoli snahu o bezstarostný výlet mimo silnici.
Jirka skutecny off road nic nenahradi. Hlavne ta smesna dsg v Terenu mrknete na Youtube jak terenaky tahaj dsg z mokre louky a podobne
Existuje nejake dnes vyrabene auto, osklivejsi nez Kodiaq? Ve stribrne zezadu vypada jako sup po narazu sveho ziveho jmenovce. Kdo tohle pustil do vyroby...a kdo to kupuje? Fleety?
Ja to koupil. Asi to bude tim, ze Kodiaqa povazuju za jedno z nejhezcich SUV na trhu a evidentne nejsem sam ;-) Po zohledneni fajn cenovky jsem si tak koupil paradni autak za dobrou cenu.
Koupil nebo objednal? Ja mam termin dodani 4/2018 asi na nektery polozky z konfiguratoru teprve vybiraji dodavatele.😕
Ja uz ho mam skoro pul roku, nemam samozrejme Scouta, ale Style ;-)
hm tak to máš kus u kterýho na lince ještě netušili kam co patří a jak to přichytit
:-D tak v tom pripade v pohode, vsechno funguje!
Je to pěkné SUV.VYŠŠÍ SVĚTLÁ VÝŠKA MIN 20 mu chybí..ale jinak OK.Jen nesmí mít ten hnusný dekor imitace dřeva. :-))
Tak zase prrr... O 20cm vyšší světla výška je totální kravina. Vůbec popisovat průchodnost na základě světlé výšky. Typická SUV mají cca 20cm, ale pod celým autem. Off mají běžné cca 25cm, ale typicky jen pod příčkou převodovky a pod zadním, případně u tuhý přední i předním diferaku. Pod zbytkem auta a pod Prahy pak klidně 40, 50 cm. To je pak o něčem jiným, jestli mám vyorat diferakem brazdu/urazit skútr, nebo si lehnout na břicho v celý ploše, případně si rozpadat podlahu. Dokud se bude tupé hledět na čísla bez ohledu na jejich nízkou vypovídací hodnotu, tak je to marný. Mám pod zadním diferakem "jenom" 20cm. Víc je technicky u tuhé nápravy na 31"pneu nereálné. Prahy mám však 45cm a rám pod autem cca 35. SUV je spíš designový směr, než kategorie aut s přidanou hodnotou ;-)
Skútr =šutr. T9 si ze mě dělá legraci :-/
Nevím, jak je to u Kodiaqa, ale u Yetiho mám pod motorem solidní kus plechu který toho snese dost...
Nevím co si představit pod pojmen solidní kus plechu. Ať koukám, jak koukám,origo to tam nebude a náhrada viz https://www.ocelovekrytypodmotor.cz/skoda/445-ocelovy-kryt-po... ... je k smíchu. To je fakt pro pocit, ne funkci. Na druhou stranu, proč na SUV věšet dalších zbytečných 10-20kg. Na druhou stranu, už jsem i viděl Yeťáka "běhat po lese" a vcelku mile mě překvapil. Otázkou tedy jen zůstává, kolikrát to ještě snese.
uf, 10kil, to je snad na pancier pred podkalibernou strelou...
"kvalitní zakrytování podvozku" Kde? Tam vidím jen obyčejnej plast. Cokoli pod 3mm oceli je pouze aerodynamické začištění, ze kterého se po prvním kontaktu s terénem stane plandající bordel. Ani plast se skelným vláknem nic neřeší. Vůbec tyhle plasty přichycený na pár sponek mám moc rád. Manželka se malém vybourala, když z před ní jedoucí okty uletěl celej podmotorovej plast a trefil ji na LP roh. A jinak ještě pro doplnění. Auta do terénu mají šusplechy jen na místech, kdy vysloveně hrozí proražení, tedy typicky pod vanou a pod nádrží. Zbytek je navolno, protože se pod tím akorát drží bordel. Auto do terénu nemá problém diferákem uštípnout kámen.Že já se vůbec vždycky tak dojmu... Prostě je to SUV, který v zimě dojede až nahoru ke sjezdovce, nic víc, nic míň. A to ani kdyby tlačítko OFF ROAD udělali červený
lépe to popsat ani nešlo !!!
Nevím čím to je, ale ten "plandající bordel" pod motorem - hlavně u Octavie a dále Passatu a Golfu vídávám velice často. Proč ne jinde?
Tak zrovna pod motorom ten plastový kryt má praktický význam pre udržanie čistoty motorového priestoru. Problémom je, že ak ho často odoberajú a zase vkladajú, nevydrží uchytenie a v pofidérnych servisoch si s tým hlavu nelámu. Mali sme starého Passata a tiež nám nakoniec museli do krytu navŕtať dierky a uchytiť ho plastovými sponami inak.Obávam sa ale že toto nie je len problém koncernu. Nové vozy bežne už majú často všetko možné uchytené jednorázovými svorkami.
Ja mam nastastie na mojom pekaci v ramci paketu pre zle cesty este stary dobry poctivy kus plechu. A ano, ma nielen ochrannu funkciu (aj ked si vezme nejake to cislo zo svetlej vysky) ale naozaj sa motorovy priestor zas.rie menej. Preklinal som to jediny raz v zivote, ked mi tam padol skrutkovac, dvihat sa mi auto nechcelo a tak som hodil spiatocku a plny, nech sa to presunie dopredu, tam som nan uz dosiahol :-D
Ok, tak jinak. Nechtěl jsem vědět proč tam ty kryty jsou. To já vím. Chtěl bych vědět, proč neupadají u jiných značek? Aspoň mně se to ještě nikdy nestalo. Pravda poslední Škodovka doma byla 120 v r.1991. Jo a ostatní koncernové vozy taky nevedu.
pri VAG, je to proste tak. kde majú byť tri úchyty dávajú dva, a platíš za štyri.
Treba proto, ze v dobe octy 1 velka cast konkurence pod motorem nic nemela. Treba focus...
Protože normální značky počítají se servisem a tak do tý ohromný plastový plachty udělají malý servisní otvor se samostatným deklem na šrouby a nemusí se to sundavat celý. To dokážu ocenit, zvlášt když olej dělám běžně i 4x za rok. S čistotou to nemá co dělat. Hlavně jde o optimalizaci proudění vzduchu a to jak vně auta, tak i uvnitř motorového prostoru.
....podobne to ma aj Focus, vymenit olej na 1.0EB je hracka. Staci ho len trosku zdvihnut.
Oproti klasickému Off roadu od škody je to ......https://www.youtube.com/watch...
To je ale hustej tuzing, jsem zvědavej jaká cílovka tohle bude kupovat.
Tohle uz je asi v duchu nove koncernove antikanibalizacni strategie, protoze je to bezkonkurencne skarede ;-)
Už se těším na další pseudo suv s přídomkem scout.... Škodovka dělá z lidí debily ba co hůř lidí se chytají....
"ba co hůř lidí se chytají....'To pockaj na vysledky volieb ;)
Doufal jsem, že přinese větší rozchod kol. Je to nemoc více nových aut, že z pohledu ze zadu vypadají jako tramvaj. Není u článku úplně přímá fotka, ale zdá se, že se nic nezměnilo. Tento segment vyloženě nemám v oblibě, takže ho hážu do stejného pytle s x-trailem, santaféčkem nebo cr-v a dalšími do stejného pytle a nehledal bych rozdíly, utopit jako koťata všechny :-D
No tak s tými "nárazníkmi" to fakt zabili. To musela byť "hlava" čo to vymyslela.:-DA to "drevené" obloženie vyzerá aspoň na fotkách ako odretá papierová tapeta. Myslel som, že vrcholom kontraproduktivity takéhoto rádoby prírodného doplnku do interiéru je model3 od Tesly, teraz vidím že Scout to ešte vylepšil.:-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.