To vychádza že Duster bude lepšia voľba.
Pro manažera lidských zdrojů s duší kluka ideální. Prostě já nejsem nějaká korporátní mr-d-ka, já jsem dobrodruh.
Hybrid asi ještě dobrý. Trochu úplně tu paniku nechápu, když u jiných se to oslavuje (i čistě elektrifikace) jako excelentní počin do budoucna... Ale to je jedna věc.Druhá věc je, že včera sem za Jeepem táhl plaťák s druhým autem, celková hmotnost soupravy byla cca 4,5 tuny, auto jelo když to provoz na dálnici umožňoval kopec nekopec 130 a finální spotřeba byla na cca 500 km (z toho půlka s naloženým přívěsem logicky) a finální spotřeba byla 11 litrů nafty (což mne teda překvapilo, pozitivně).NEvím jestli třeb zrovna tohle by ten hybridizovaný, případně elektrifkovaný Rubicon taky takto zvládl. Ale třeba ano. Na druhou stranu, Gladiátor zůstává u osvědčené techniky, kde se tento provoz bude více předpokládat, tak asi tak nějak tuším, co je pro nějaké řekněme těžší nasazení vhodnější. No.
+600 kilo? :-DAsi se to prodává na kila, je to dražší ale zase brutálně těžší.Komedie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.