Antifa v Hamburgu zapaluje lidem auta (a demoratické strany jí pošlou další dotace)Záběry jak z občanské války – a to vše německá Strana zelených, socani a veřejně schvaluje. (a financuje). Ostatní parlamentní strany to jen mlčky tolerují.. Nemečtí občané požadují ať je Antifa postavena mimo zákon a je konečně oficiálně uznána jako teroristická organizace.https://jungefreiheit.de/debatte/kommentar/2017/li... ...
Tak Ti na to odpoviem aby si mal svojmu sefovi co hlasit aj s mojou IP adresou > nalada mistniho obyvatelstva I.A. A teraz vazne. Mam za to ze to, co je nam tu prezentovane mediami, je pravdive asi tak ako isty poziar v naciRajchu nejake to polstorocie dozadu - ostatne VolkischerBeobachter z tej doby si s nasimi mediami nema co vycitat ako sme sa mali moznost presvedcit, no trebars v Aleppe. Problem je ale ze ludia nie su uz taki blbi ako vtedy, maju tej dnesnej kvazidemokratickej oligarcho-faso diktatury akosi dost. Za verejneho jasotu zblbnutych mas popravit manzelsky par ako pred posltorocim v najdemokratickejsej krajine sveta - vtedy fajn, ludia uverili, super, oslavili sme vrazdu dvoch nevinnych. Ale uveria aj dnes, v dobe do bodky samo-upratujucich sa ocelovych konstrukcii, zbrani hromadneho nicenia ktore neexistuju, pripadne kolacikov, ktorymi sa zajeda na dobru chut upalenie ludi a masakre civilov, pripadne blahodarne ucinky defoliantov a produktov radioaktivnej premeny U238 z obalu nalozi z Bikini? Asi nie. Tu zaznelo jedno slovo, z ktoreho ma dnesna faso-kapital-naci-oligarcho-luza velky strach - tym slovom je revolucia. Mne to pripomina situaciu vo feudalnom Rusku, par rokov pred tou...skutocnou revoluciou. Analogia situacie je zrejma - vojna vo svete, miliardy chudobnych proti par bohatym /ktori maju v ruke nadstatnu moc/, chaos doma - nalada na bode mrazu, poulicne boje. Situacia pripomina par kil /presne 5/ plutonia v kritickom mnozstve.Dnesny svet je hodeny do pazurov nadnarodneho velkokapitalu - a ako nas uci historia, tam je ten bod, kde sa dve svetove vojny zacali - ta druha takisto a uz dost lzi o tom ze to bolo len kvoli nejakemu fuzkatemu. Ten to len nalezite vyuzil. Bohuzial. Tak sa k.rva zamyslime co je tu nespravne. To, co je v mediach, tym problemom nie je, nakolko media sluzia tomu istemu cielu. Piate kolony tzv. mimovladiek, ktore nemaju ziadny /!/ mandat - ale maju prilev penazi,l snad koment nepotrebuju. Co keby isli tito ludia radsej normalne pracovat a vytvorit nejaku hodnotu. Politolog, scientology, analytik, henten samozvany expert a onaky aktivista. Nic v zlom, ale tato situacia je ta ista ako v r.1938!A na zaver, specialne pre miestnu modrohnedu fasi-naci-uderku - viete co, ja naozaj nie som cerveny. Hodnotim situaciu tak ako je /zlocin, co.../ - a dopredu upozornujem neznamkujte ma ako Vas velky fuzkaty hnedovzor. Pretoze sa potom spravate takisto ako pochodujuci SA. Vdaka.
tady si asi někdo plete kW a kWh93kWh by urcite dalo na vic nez jen na 200km
Jak v čem... Q7 e-tron má akku 17kWh a ujede něco mezi 40 a 70km. Na dálnici jsem ho vybil při elektrickém maximu 135km/h a s použitím klimatizace a stěračů za 37km. Přepočteno na 95kWh je to tedy právě 200km. Ale uznávám, že je to velká těžká kráva, běžné hybridy dojedou samozřejmě dál.....ale zase nemají skvělý šestiválec s minimální spotřebou nafty. když je třeba jet daleko.
Je krásné, jak u i8 chválíte zvuk motoru, když právě ten je szde imulovan reproduktory. Proste taková prekapotovana Octavia RS ;-))))
Mne se ten zvuk líbil. Hodně jsem nad i8 uvažoval. Ale bylo by to na pokraji mých finančních možností plus na i8 se proste slevy nedávají a já pak nemám dobrý pocit z uzavřeného obchodu. Vždy by to mělo být win-win. Jinak i8 je nádherné auto a velmi dobře se řídí. Dal jsem si první minus. ;-)
Ty bys chtěl ( a nejen ty, ať nejsem osobní) slevu i kdyby i8 stála pod 500 tis. Ne proto že by byla drahá, ale ten pocit ze slevičky...
Pochopitelně. Je to součást prodeje aut, je to v zákaznících hluboce zakořeněno. Ta sleva je podobný pocit, jako hrát si v konfigurátoru. Je to pozitivní emoce. Proč bych měl utratit více, když nemusím? Abych si hrál na zbohatlíka a egocentrika, to fakt nechci.
Já musím vyjádřit názor na BMW 330e. Po necelých 13 tisících kilometrech za volantem bych toto auto ohodnotil 99 body za sta. Jsem naprosto spokojený, než jsme dovezli rodinný vůz, tak jsem ho potřeboval i na cesty do zahraničí, takže spotřeba je trochu hrozivá (za těch 13 tisíc najetých kilometrů 4,3 litru benzinu na 100).Teď už máme velké rodinné auto, takže 330e používáme především na město a krátké vyjížďky. Na 41 litrovou nádrž jsme minule ujeli 1710 kilometrů.Čistě elektricky ujedu cca 28-35 kilometrů, podle situace. Můj rekord je 44 kilometrů, BMW uvádí teoretický dojezd 40.Podvozek výborný, hravý, bohužel vše mám v luxury line a na sedmnáctkách, takže limity přicházejí, ale jde cítit těch 51% na zadní nápravě.Podle mě je 330e výborná volba, dynamicky je na tom stejně jako 330d, projevem jako 330i, přičemž verze "e" je jen o 36 tisíc dražší a navíc ve standardu přidává nezávislé topení.
Já jsem na 95Ah baterii zase ujel 275000 kilometrů. Pravda, byla tam ještě nějaká spotřeba benzínu, ale proč to uvádět, že? 😉
Jsi blb, to se nedá jinak říci.
To zní skoro jako vůz bez vady. Je něco, s čím bys byl vyloženě nespokojený, pokud pominu podvozek (který je asi spíš otázkou volby)?
No fantastický je interier v provedeni BMW Individual. Nema chybu, na trojkovou radu je dostatečně luxusní, az na jednu věc a tou je řadicí páka a její materiál. Pominu-li to, ze je to stribrenkou nastrikany plast, je největší "fail" hrubý plast vzadu ala čínské hračky. Ocenil bych více informací a ideální by byla možnost zvolit si sílu rekuperace. No úplně vyčerpávající video jsem s 330e natočil tady (kdyby byl zájem): https://youtu.be/mV22HcBNTPU...
"Brzdy byli.." to mě úplně bije do očí!
Tak to raději nečti diskuze na tomto webu, to nepřežiješ. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.