330i. Ano, tie auta dakedy minimalne z pohladu mechaniky lepsie boli.
Je to ťažké. Keď prídem na auto stretnutie s E38 740i alebo s E39 528i ( obe bez úprav, na 17") namiesto obvyklej E39 M5, všetci sa tvária tak nejako ako keď pozeráme na "mladíkov" z osady na hrdzavom favorite. Ale keď neznalých mladých pustím za volant, oči otvárajú, že ako dakedy autá fungovali a komunikovali s vodičom ...A toto všetko si novinári pamätajú, čiže keď s tým konfrontujú konštruktérov je hneď oheň na streche.
Pravda holt bolí.
Zase je sympatické, že vývojář BMW je stejné povahy, jako průměrný řidič této značky. Tedy povahy velice průměrné. Navíc BMW je dlouhodobě dost nespolehlivá značka. Ne nadarmo se v centru evropského obchodu říká: "Bardzo Mocne Wydaje".
Haha ...
Jo , jo pravda se mu zle posloucha.
Spravne, jinak by nepouzil "vulgarity" ale rozumne vysvetlil proc je g20 lepsi nez e46 :-)Osobne za nastupce e46 povazuju spis e82 a f22. Bohuzel uz ale neni sedan ani kombik.
Bmw si koupí leda tak Vietnamec, Rusák, drogovej dealer, nebo debil.
A co z toho jsi ty?
Ani jedno. Pouze čurák.
Nejsem psycholog, ale z některých příspěvků v diskuzi se chce blít, a to doslova. Nikoliv nad obsahem, ale nad úrovní psaného textu. Nemohu uvěřit, že by polovina diskutujících byla dysgrafiky nebo dysortografiky.
nepřeháněj, viděl jdi někdy písemnej projev nepřizpůsobivýho? A to má třeba vyučák...
Výuční list, natož pak maturiitní v držení nepřizpůsobivého etnika je oxymoton.Nepřizpůsobiví si kupují auta za sociální dávky - sirotčí,vdovský a důchod.Kdo to nemá není rom:-D.
pardon - ...sirotčí,vdovský a invalidní důchod
Vseobecne jsou nove vozy, at uz drahe, nebo levne, jen na chvili. Zakaznik si o to rekl sam, tlaci cenu dolu, na vse chce slevu, nebo zadarmo. Tech par, co by si priplatilo, uz ma smulu. Nakonec, ale za cenu auta v 90 letech, dnes koupite v podstate dve, sila penez tenkrat a dnes atd. Soused v roce 95 koupil novou 5, chteli 1.8mil, nebo tak nejak, jestli jsem se nesekl, kdyz bych to tak prepocital, tak dneska ma na 2 novy 5.
S týmto by som asi súhlasil. Autá stoja polovicu, niekde sa to prejaviť musí. Šetrí sa na materiáloch, šetrí sa na testovaní, viac sa veci len simulujú.
Já jeho názor chápu. S týmem lidí makají co to dá, tak co může říkat. Mně teď v autobuildu zaujal test 218i active tourer. Na 36tis odešlo ložisko klikovky, na 90tis motor totálka a výměna, dále nadměrně ošoupaná spojka a netěsnosti soustavy klimatizace. Vypadá to, že bmw šetří více než je zdrávo. A i v j.d.power vypadá dosti nespolehlivě. A vzhledem k tomu, že se bmw baví jen o jízdních vlastností a ne spolehlivosti, zřejmě se nic nezlepší.
Ja ho taky chapu, co muze v dnesni dobe delat. Ale jen at si tu svoji s*acku strci nekam! Mam celkem hodne najezdene s G30 a ridi se to vazne vyborne, zda se to o mnoho lehci nez to je a sviznejsi nez by clovek cekal - podvozky ladi bmw porad skvele. Ale pred koncem zaruky bych od toho utikal jak od zapalneho granatu. Uz ted v zaruce se to kazi, tak co teprve potom. Ale mozna mam jen smulu na vadny kus, co ja vim. A co se tyce motoru 1.5 - jednou ho vyrobili, dali na to znacku bmw tak je to proste bmw a jejich zodpovednost.
Dej odkaz na ten test.
Mne na golfu 6 tsi , dvakrát agregát kulancia,mechatronik dsg 1600e,spojka rozvody ostatné už nepočítam. Max. po 80000 km treba meniť olej 7 dsg.Poznatok z dvoch aut. Celkové náklady na opravy 3927e ,taxi náklady na phm, dovolenka .Kupujem renault megane rs už objenaný. Nový agregát 2l 275 ps červený, dvojspojka. Zdražel 800e. Táto motorizácia bola daná do výroby.
Novy Megane nema ani 2L, ani 275ps v zadne verzi :)
7' DSG nemá olej, má suché spojky.
Už jsou dávno na trhu 7 stupňové DSG s mokrými spojkami...
Alr urcite ho nemel golf:-)
Suché spojky sice má ale olej v DSG taky a je doživotní.:-D:-DPočítá se životnost 150 tis.km.Opravdu je lepší ho měnit.
Pokial viem,su tam dokonca dva. Aby sa to doj.balo uplne zarucene a totalne. Rozumej, 'dozivotne'.
Olej je ještě v mechatronu, také je vhodné měnit. Nicméně 7dsg se suchými spojkami je nic moc při popojíždění, parkování hodně to cuká. Na druhou stranu při svižnější jízdě či rozjezdu to funguje dobře. Životnost a spolehlivost je ovšem slabší. Mám už druhé auto s touto převodovkou
Parkování, popojíždění ... to robotizované manuální převodovky nikdy umět nebudou, ani ty dvouspojkové.
Active Tourer bych sem nepletl. To je Fabia z Mnichova.
Pravda, taky bych to nesrovnaval, Fabia totiz v testu po 100 000 km nejevila vaznejsi znamky opotrebeni
No dobře, ale ten motor se běžně montuje do 3er, 4er, x1.
Tak víš co, diskuze jsou plné příběhů jak jsem viděl, slyšel apod, co který model od značky nevydržel. Pokud nemáš k ruce interní data o poruchovosti konkrétního modelu tak to budou vždy jenom výkřiky do tmy nás diskutérů nebo jednotlivých reálných příběhů, které sami o sobě ještě vůbec nic nevypovídají o celkové spolehlivosti/nespolehlivosti značky ;-)
https://www.warrantywise.co.uk/blog/warrantywise-data-ge... ... Asi nejvíce transparentní bude zpětná vazba od pojišťovny, která pojistí poruchovost auta po záruce a zde je to jasné!
Každému musí byt jasne že motor 1.5 v BMW je nevhodná motorizácia. Mám 3.0d xdrive a tiež som nemal problém. Záleží samozrejme aj od pristupu majiteľa k autu.
No právě šestihrnky 3.0d moc spolehlivosti nepobral, hlavně u novějších ročníků, kde obecně sraní na kvalitu je pro německou trojku zřetelné!Minulý týden mě přišla klientka, že jí odešly vačky u modelu X3 3.0d xDrive r.v.2013 najeto cca 120k. V BMW opravy se tohoto charakteru nedělají new engine s prací jí sdělili cca 250.000,-Kč. A že je jim to líto, že se jí to stalo....to není první případ.Kvalita je bohužel už low, co si drží na špici u prémie je výstupní kontrola, tak aby to vydrželo alespoň cyklus leasingu do 5.let max, pak majitel kupuje nové a ostatní je už nezajímá!! Vše mají spočítané.
Konecne prispevek od nekoho kdo to pochopil. Je snad pro vyrobce vyhodne aby auto vydrzelo vecne? Nebo treba mobilni telefon? Ne, je potreba prodavat nove a nove, lakadlem jsou nove luxusni technologie. Driv (do konce 90 let) se za luxus povazovala kvalita zpracovani. Trh nebyl tak presyceny, takze nebyl duvod delat auta co se za 5 let rozpadnou, lepsi bylo udelat je poradne. Dnes je trh presyceny, tak je nutne zblbnout zakazniky, ze nutne potrebuji novy model (o tom, jake je to pokrytectvi z hlediska ekologie se radsi ani bavit nebudeme). V blizkem budoucnu trh s ojetinami uz moc nepofrci (asi bude i zakazany) a bude se jen masivne recykovat. Pro me osobne idealni auto ktere ma vse co od auta cekam (prakticnost, prostor a pohodli pro rodinu, i na dnesni pomery schopna aktivni i pasivni bezpecnost, odezva od podvozku, paradni jizdni vlastnosti) je E39 touring s benzinovym i6, tak hledam nejaky hezky kus s malym najezdem nez mi EU zakaze si tak stare auto koupit nebo v nem nedejboze jezdit. A navic budu ekologictejsi nez nekdo kdo si koupi novou teslu, pac pro me nemusel nikdo vyrobit nove auto a zrecyklovat to stare :-D
Ale nikdo se zdravým rozumem si 1,5L nekoupí, takže vlastně ony automobilové nadšence to může nechat chladnými. Ve vozech značky jezdím 15 let a ani jeden z vozů mě nikde "nenechal".
Já 25 let a můžu říct totéž.
Tak to si šťastlivec.
jasne, bmw 2 je shit, ale 3 urcite delaji kvalitne:-D
Je to Klaus Fröhlich, ne Thomas.
Fröhlich - k.kot
"Vytvořili jsme auto, které můžete řídit rychle a přitom být v pohodlí" to stačí, kompromis
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.