Vývojář BMW se neubránil vulgaritám. Nechce slyšet, že starší auta byla lepší

..  |  12. 10. 2018 19:38

"Vytvořili jsme auto, které můžete řídit rychle a přitom být v pohodlí" to stačí, kompromis

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  12. 10. 2018 19:39

Fröhlich - k.kot

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  12. 10. 2018 19:44

Je to Klaus Fröhlich, ne Thomas.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 10. 2018 20:19

Já jeho názor chápu. S týmem lidí makají co to dá, tak co může říkat. Mně teď v autobuildu zaujal test 218i active tourer. Na 36tis odešlo ložisko klikovky, na 90tis motor totálka a výměna, dále nadměrně ošoupaná spojka a netěsnosti soustavy klimatizace. Vypadá to, že bmw šetří více než je zdrávo. A i v j.d.power vypadá dosti nespolehlivě. A vzhledem k tomu, že se bmw baví jen o jízdních vlastností a ne spolehlivosti, zřejmě se nic nezlepší.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  12. 10. 2018 20:54

Active Tourer bych sem nepletl. To je Fabia z Mnichova.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 10. 2018 21:13

No dobře, ale ten motor se běžně montuje do 3er, 4er, x1.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  12. 10. 2018 21:43

Ale nikdo se zdravým rozumem si 1,5L nekoupí, takže vlastně ony automobilové nadšence to může nechat chladnými. Ve vozech značky jezdím 15 let a ani jeden z vozů mě nikde "nenechal".

Odpovědět  |   | 
e87  |  12. 10. 2018 23:07

jasne, bmw 2 je shit, ale 3 urcite delaji kvalitne

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  13. 10. 2018 06:24

Tak to si šťastlivec.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  13. 10. 2018 06:37

Já 25 let a můžu říct totéž.

Odpovědět  |   | 
Tohru  |  12. 10. 2018 22:51

Tak víš co, diskuze jsou plné příběhů jak jsem viděl, slyšel apod, co který model od značky nevydržel. Pokud nemáš k ruce interní data o poruchovosti konkrétního modelu tak to budou vždy jenom výkřiky do tmy nás diskutérů nebo jednotlivých reálných příběhů, které sami o sobě ještě vůbec nic nevypovídají o celkové spolehlivosti/nespolehlivosti značky

Odpovědět  |   | 
Jonny  |  12. 10. 2018 23:12

Každému musí byt jasne že motor 1.5 v BMW je nevhodná motorizácia. Mám 3.0d xdrive a tiež som nemal problém. Záleží samozrejme aj od pristupu majiteľa k autu.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  15. 10. 2018 14:26

No právě šestihrnky 3.0d moc spolehlivosti nepobral, hlavně u novějších ročníků, kde obecně sraní na kvalitu je pro německou trojku zřetelné!
Minulý týden mě přišla klientka, že jí odešly vačky u modelu X3 3.0d xDrive r.v.2013 najeto cca 120k. V BMW opravy se tohoto charakteru nedělají new engine s prací jí sdělili cca 250.000,-Kč. A že je jim to líto, že se jí to stalo....to není první případ.

Kvalita je bohužel už low, co si drží na špici u prémie je výstupní kontrola, tak aby to vydrželo alespoň cyklus leasingu do 5.let max, pak majitel kupuje nové a ostatní je už nezajímá!! Vše mají spočítané.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  15. 10. 2018 23:49

Konecne prispevek od nekoho kdo to pochopil. Je snad pro vyrobce vyhodne aby auto vydrzelo vecne? Nebo treba mobilni telefon? Ne, je potreba prodavat nove a nove, lakadlem jsou nove luxusni technologie. Driv (do konce 90 let) se za luxus povazovala kvalita zpracovani. Trh nebyl tak presyceny, takze nebyl duvod delat auta co se za 5 let rozpadnou, lepsi bylo udelat je poradne. Dnes je trh presyceny, tak je nutne zblbnout zakazniky, ze nutne potrebuji novy model (o tom, jake je to pokrytectvi z hlediska ekologie se radsi ani bavit nebudeme). V blizkem budoucnu trh s ojetinami uz moc nepofrci (asi bude i zakazany) a bude se jen masivne recykovat.
Pro me osobne idealni auto ktere ma vse co od auta cekam (prakticnost, prostor a pohodli pro rodinu, i na dnesni pomery schopna aktivni i pasivni bezpecnost, odezva od podvozku, paradni jizdni vlastnosti) je E39 touring s benzinovym i6, tak hledam nejaky hezky kus s malym najezdem nez mi EU zakaze si tak stare auto koupit nebo v nem nedejboze jezdit.
A navic budu ekologictejsi nez nekdo kdo si koupi novou teslu, pac pro me nemusel nikdo vyrobit nove auto a zrecyklovat to stare

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  15. 10. 2018 14:41

https://www.warrantywise.co.uk/blog/warrantywise-data-ge... ...
Asi nejvíce transparentní bude zpětná vazba od pojišťovny, která pojistí poruchovost auta po záruce a zde je to jasné!

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  15. 10. 2018 23:14

Pravda, taky bych to nesrovnaval, Fabia totiz v testu po 100 000 km nejevila vaznejsi znamky opotrebeni

Odpovědět  |   | 
Jano  |  12. 10. 2018 21:40

Mne na golfu 6 tsi , dvakrát agregát kulancia,mechatronik dsg 1600e,spojka rozvody ostatné už nepočítam. Max. po 80000 km treba meniť olej 7 dsg.Poznatok z dvoch aut. Celkové náklady na opravy 3927e ,taxi náklady na phm, dovolenka .Kupujem renault megane rs už objenaný. Nový agregát 2l 275 ps červený, dvojspojka. Zdražel 800e. Táto motorizácia bola daná do výroby.

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  12. 10. 2018 22:19

7' DSG nemá olej, má suché spojky.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 10. 2018 22:53

Suché spojky sice má ale olej v DSG taky a je doživotní.
Počítá se životnost 150 tis.km.
Opravdu je lepší ho měnit.

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  13. 10. 2018 12:40

Olej je ještě v mechatronu, také je vhodné měnit. Nicméně 7dsg se suchými spojkami je nic moc při popojíždění, parkování hodně to cuká. Na druhou stranu při svižnější jízdě či rozjezdu to funguje dobře. Životnost a spolehlivost je ovšem slabší. Mám už druhé auto s touto převodovkou

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 10. 2018 09:17

Parkování, popojíždění ... to robotizované manuální převodovky nikdy umět nebudou, ani ty dvouspojkové.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 10. 2018 10:34

Pokial viem,su tam dokonca dva. Aby sa to doj.balo uplne zarucene a totalne.
Rozumej, 'dozivotne'.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  12. 10. 2018 23:20

Už jsou dávno na trhu 7 stupňové DSG s mokrými spojkami...

Odpovědět  |   | 
tom  |  13. 10. 2018 09:20

Alr urcite ho nemel golf

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  13. 10. 2018 02:00

Novy Megane nema ani 2L, ani 275ps v zadne verzi :)

Odpovědět  |   | 
karlos  |  13. 10. 2018 17:31

Dej odkaz na ten test.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  16. 10. 2018 00:04

Ja ho taky chapu, co muze v dnesni dobe delat. Ale jen at si tu svoji s*acku strci nekam! Mam celkem hodne najezdene s G30 a ridi se to vazne vyborne, zda se to o mnoho lehci nez to je a sviznejsi nez by clovek cekal - podvozky ladi bmw porad skvele. Ale pred koncem zaruky bych od toho utikal jak od zapalneho granatu. Uz ted v zaruce se to kazi, tak co teprve potom. Ale mozna mam jen smulu na vadny kus, co ja vim. A co se tyce motoru 1.5 - jednou ho vyrobili, dali na to znacku bmw tak je to proste bmw a jejich zodpovednost.

Odpovědět  |   | 
Afro  |  12. 10. 2018 23:08

Vseobecne jsou nove vozy, at uz drahe, nebo levne, jen na chvili. Zakaznik si o to rekl sam, tlaci cenu dolu, na vse chce slevu, nebo zadarmo. Tech par, co by si priplatilo, uz ma smulu. Nakonec, ale za cenu auta v 90 letech, dnes koupite v podstate dve, sila penez tenkrat a dnes atd. Soused v roce 95 koupil novou 5, chteli 1.8mil, nebo tak nejak, jestli jsem se nesekl, kdyz bych to tak prepocital, tak dneska ma na 2 novy 5.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 10. 2018 18:31

S týmto by som asi súhlasil. Autá stoja polovicu, niekde sa to prejaviť musí. Šetrí sa na materiáloch, šetrí sa na testovaní, viac sa veci len simulujú.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  13. 10. 2018 04:41

Nejsem psycholog, ale z některých příspěvků v diskuzi se chce blít, a to doslova. Nikoliv nad obsahem, ale nad úrovní psaného textu. Nemohu uvěřit, že by polovina diskutujících byla dysgrafiky nebo dysortografiky.

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 10. 2018 09:44

nepřeháněj, viděl jdi někdy písemnej projev nepřizpůsobivýho? A to má třeba vyučák...

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  13. 10. 2018 10:20

Výuční list, natož pak maturiitní v držení nepřizpůsobivého etnika je oxymoton.Nepřizpůsobiví si kupují auta za sociální dávky - sirotčí,vdovský a důchod.Kdo to nemá není rom.

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  13. 10. 2018 10:21

pardon - ...sirotčí,vdovský a invalidní důchod

Odpovědět  |   | 
Fic  |  13. 10. 2018 09:21

Bmw si koupí leda tak Vietnamec, Rusák, drogovej dealer, nebo debil.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 10. 2018 13:41

A co z toho jsi ty?

Odpovědět  |   | 
Polo  |  14. 10. 2018 15:32

Ani jedno. Pouze čurák.

Odpovědět  |   | 
 |  13. 10. 2018 16:23

Jo , jo pravda se mu zle posloucha.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  16. 10. 2018 10:04

Spravne, jinak by nepouzil "vulgarity" ale rozumne vysvetlil proc je g20 lepsi nez e46
Osobne za nastupce e46 povazuju spis e82 a f22. Bohuzel uz ale neni sedan ani kombik.

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 10. 2018 21:39

Zase je sympatické, že vývojář BMW je stejné povahy, jako průměrný řidič této značky. Tedy povahy velice průměrné. Navíc BMW je dlouhodobě dost nespolehlivá značka. Ne nadarmo se v centru evropského obchodu říká: "Bardzo Mocne Wydaje".

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 10. 2018 18:13

Haha ...

Odpovědět  |   | 
Polo  |  14. 10. 2018 15:29

Pravda holt bolí.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 10. 2018 18:10

Je to ťažké. Keď prídem na auto stretnutie s E38 740i alebo s E39 528i ( obe bez úprav, na 17") namiesto obvyklej E39 M5, všetci sa tvária tak nejako ako keď pozeráme na "mladíkov" z osady na hrdzavom favorite. Ale keď neznalých mladých pustím za volant, oči otvárajú, že ako dakedy autá fungovali a komunikovali s vodičom ...
A toto všetko si novinári pamätajú, čiže keď s tým konfrontujú konštruktérov je hneď oheň na streche.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 10. 2018 10:38

330i. Ano, tie auta dakedy minimalne z pohladu mechaniky lepsie boli.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 5 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A