Vývoj Seatu Leon FR finišuje (spy photos)

Ačkoli se Seat v rámci koncernu VW profiluje jako dostupná sportovní značka, žádný z jeho nových modelů se doposavad nedočkal ostré verze. Zájemci o rychlejší svezení si musejí vystačit se střídměji naladěným Leonem 2,0 TFSI Sport-up s výkonem 185 koní, který je na našem trhu k dostání za vcelku senzačních 613 900 Kč (celá zpráva).

Zákazníci tak na letošek očekávají hned několik ostrých verzí, především Alteu FR, Leon FR a nejostřejší Leon Cupra. O tom, že tato očekávání nejsou marná, se můžete přesvědčit na špionážních fotografiích, na kterém je zachycen právě ostrý Leon, pravděpodobně FR. Ačkoli fotografie nejsou příliš kvalitní, je z nich jasně vidět, že sportovní model dostane sportovní přední a zadní nárazník, nová litá kola a dost možná i trochu rozšířené blatníky a tedy i širší rozchod. Verze FR by měla disponovat stejnou technikou jako VW Golf GTI a Škoda Octavia RS, tedy mj. dvoulitrovým TFSI motorem s výkonem 147 kW (200 koní). Pokud by šlo o verzi Cupra (na jednu stranu na ní vyfocený Leon vypadá příliš málo snížený, na druhou si VW imitace difuzoru pro zadní nárazník nechává až pro nejostřejší modely typu Audi S3), byl by pod kapotou tentýž motor, ale naladěný na 176 kW (240 koní).

Vzhledem k tomu, že vůz je již zcela bez maskování a tedy velmi pravděpodobně ve finální verzi, lze jeho oficiální představení očekávat velmi brzy.


Seat Leon FR?
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků