Vývoj Seatu Leon FR finišuje (spy photos)

Ačkoli se Seat v rámci koncernu VW profiluje jako dostupná sportovní značka, žádný z jeho nových modelů se doposavad nedočkal ostré verze. Zájemci o rychlejší svezení si musejí vystačit se střídměji naladěným Leonem 2,0 TFSI Sport-up s výkonem 185 koní, který je na našem trhu k dostání za vcelku senzačních 613 900 Kč (celá zpráva).

Zákazníci tak na letošek očekávají hned několik ostrých verzí, především Alteu FR, Leon FR a nejostřejší Leon Cupra. O tom, že tato očekávání nejsou marná, se můžete přesvědčit na špionážních fotografiích, na kterém je zachycen právě ostrý Leon, pravděpodobně FR. Ačkoli fotografie nejsou příliš kvalitní, je z nich jasně vidět, že sportovní model dostane sportovní přední a zadní nárazník, nová litá kola a dost možná i trochu rozšířené blatníky a tedy i širší rozchod. Verze FR by měla disponovat stejnou technikou jako VW Golf GTI a Škoda Octavia RS, tedy mj. dvoulitrovým TFSI motorem s výkonem 147 kW (200 koní). Pokud by šlo o verzi Cupra (na jednu stranu na ní vyfocený Leon vypadá příliš málo snížený, na druhou si VW imitace difuzoru pro zadní nárazník nechává až pro nejostřejší modely typu Audi S3), byl by pod kapotou tentýž motor, ale naladěný na 176 kW (240 koní).

Vzhledem k tomu, že vůz je již zcela bez maskování a tedy velmi pravděpodobně ve finální verzi, lze jeho oficiální představení očekávat velmi brzy.


Seat Leon FR?
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků