Vývoj nového Lamborghini Murcielago nabral zpoždění

Nového Lamborghini Murcielago se do roku 2012 určitě nedočkáme. Tyto a ještě další spekulace se šíří od „zdrojů blízkých automobilce“. Samotný důvod zdržení vývoje však zůstává stále nejasný a my můžeme jen hádat, zda je za tím finanční situace, složitost vývoje, nebo snad něco úplně jiného.

Na druhé straně, prodloužené čekání má být vykompenzováno tím, že nové Murcielago bude absolutní špičkou ve svém segmentu, nebo se o to alespoň pokusí. Výrobce se jej rozhodl postavit na nové platformě a základem bude lehký hliníkový rám podobný, jako u Audi R8, přičemž v zájmu dalšího udržení hmotnosti při zemi bude na místě masové použití karbonu a lehkých kompozitních materiálů.
O pohon se bude starat zřejmě uprostřed uložený 6,5 litrový dvanáctiválec s výkonem přibližně 675 koní. Z hlediska designového pak nelze očekávat žádnou revoluci, ovšem model se zřejmě inspiruje u modelu Estoque.
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků