Vyvíjí Land Rover model Range Rover V12?

V Británii se vyrojily spekulace ohledně možného vývoje zcela nové generace Range Roveru, která by měla dostat ve vrcholném provedení dvanáctiválcový agregát. Zdroje se opírají o informaci, kterou získaly od testovacího jezdce Land Roveru a z dojmů, které vyplynuly ze setkání s testovací mulou. Bohužel tedy nic oficiálního.

Přesto tuto spekulaci nelze brát na lehkou váhu, jelikož Land Rover s myšlenkou postavit V12 Range Rover již koketoval. Ovšem BMW motor neuvolnilo a Ford od této verze upustil a raději se zaměřil na mechanicky přeplňované osmiválce, které jsou dostupné jak u Land Roveru, tak u Jaguaru.

Tuto možnost ovšem popírá skutečnost, že Ford, který ještě nedávno Land Rover vlastnil, žádný dvanáctiválec nemá. Jediný, kdo ho má v nabídce je Aston Martin, který ovšem nyní patři někomu jinému a nelze se spoléhat na to, že nový majitel Astonu poskytne technologie novému majiteli Land Roveru.

Ve finále to tedy zřejmě dopadne tak, že informace o V12 Range Roveru vyšumí do ztracena a na trhu se objeví to, co naznačila již i samotná automobilka. Tedy opět verze s mechanicky přeplňovaným osmiválcem, ovšem o výkonu 500 koní.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků