Vytrvalostní závod Le Mans byl kvůli koronaviru odložen. Pojede se v srpnu

Zřejmě nejslavnější závod se pojede dva měsíce po původním termínu. Promotér chce na tribunách diváky.

Provizorní kalendář vytrvalostního seriálu FIA WEC ze září minulého roku již neplatí. Podle něj se nejslavnější a podle některých i nejkrásnější závod 24h Le Mans měl konat tradičně v červnu, konkrétně o víkendu z 12. na 13. června. Novým termínem je víkend z 21. na 22. srpna.

Ferrari jde do nejvyšší třídy Le Mans! Rozdá si to s Porsche, Toyotou i Audi

Ferrari jde do nejvyšší třídy Le Mans! Rozdá si to s Porsche, Toyotou i Audi

Proč organizátoři došli k tomuto kroku, je jasné. V období od 2. do 4. března evidovala Francie přes 20.000 nakažených koronavirem denně. Že by se tak na tribunách nacházelo v červnu tisíce diváků, není moc reálné. Už loňský závod se jel bez diváků a promotér (autoklub ACO) nechce, aby se to letos opakovalo.

Porsche se vrátí do vrcholné třídy v Le Mans. Pro rok 2023 chystá nový LMDh prototyp

Porsche se vrátí do vrcholné třídy v Le Mans. Pro rok 2023 chystá nový LMDh prototyp

První závod letošní sezóny se jede 4. dubna v portugalském Portimau. Následovat bude 1. května šestihodinovka ve Spa a před Le Mans se pojede ještě 18. července další šestihodinovka, tentokrát v Monze. Doufejme tedy, že tyto termíny už vyjdou.

TEST Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost Hybrid: Obr se bez zásuvky neobejde

Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost

Je vám Ford Galaxy malý? Chcete plnotučné SUV s výkonem Mustangu? Milujete ticho? Pokud jste odpověděli třikrát ano, vlajková loď americké značky na českém trhu může být to pravé.

včera | Richard Herbich
TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

16.  4.  2021 | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička