Výsuvné kliky a ledovka na karoserii? Rusové ukazují, že to může být problém

25 komentářů

tomáš smutný
11. prosince • 10:11

Nemohu si přečíst článek neboť na me pres celou obrazovku mobilního telefonu vyskočí reklama která nejde zavřít (nemá zavírací tlačítko)

CZC
10. prosince • 21:47

co to je zase za tupý článek, ruský kripl na to místo nastříkal množství vody v mraze, to je jasné, že to má své limity, tak jako běžná klika, kdy s ní udělal to samé, je to virální video

Marex
10. prosince • 17:47

Zase někdo vymýšlí blbosti. Pokud někdo nechce kliky, to už dávno elegantně vymyslel Renault u R5, kdy se strčili dva prsty z boku dveří a lehce zatáhlo za páčku a bylo otevřeno a to mohlo být auto i jako ledová socha a nebyl problém. Tyhle nepraktické blbiny, alá Tesla při první ledovce prostě přestávají fungovat.

Bureš
11. prosince • 7:18

Co je na té díře v zadním blatníku u R5 elegantního? :-O

babitch
11. prosince • 10:12

Tvé kule kámo

...
11. prosince • 8:08

Ženy jsou elegantní, Renault má vepředu kosočtverec a vzadu díru... je tedy taky elegantní? :)

Michal
10. prosince • 14:40

To je podobné jak simply clever škrabka za víčkem nádrže a díky námraze nejde otevřít.

Saman
10. prosince • 13:25

clanek o hovne, Rusove naopak ukazali ze to prorazi relativne silnou vrstvu ledu, protoze pri ledovce jakou simulovali by se stejne neslo dostat do auta klika neklika, v takovem stavu by byli dvere komplet primrzle po celem obvodu, a snazit se takove dvere ovevrit za kliku by mohlo pro danou kliku znamenat i konec, stejne tak gumy by se timto dali snadno potrhat ;-) aneb pisete o situaci kterou autor clanku pravdepodobne ani nezazil a tak netusi co vsechno je treba pak delat aby se clovek do auta vubec dostal i v pripade ze ma normalni standardi kliky B-] ja jednou na Golfu 4 generace diky mrazu -23 stupnu dokonce kliku zlomil, proste rupla, coz bylo tehdy v Norsku celkem prekerni situace

Stan
10. prosince • 12:53

až bude mít na autě takovou ledovku, tak tu kliku nebude potřebovat, dveře stejně neotevře...

Bureš
10. prosince • 12:56

přesně tak

babitch
11. prosince • 10:13

Chrastí ti z toho kulky v pytíčku

Bureš
11. prosince • 13:55

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

k.ik
10. prosince • 12:45

dokáže zamrznout i normální klika

.
10. prosince • 15:31

většina lidí, co má takové drahé auta má i garáž..

Rob
10. prosince • 21:40

No, garáž není zrovna ideální na celoroční používání, pokud nebydlíte v Kaliforni.. přístřešek postačí. Ale máte pravdu v tom, že to lidé stejně vymění za pár let a koroze je nemusí trápit.

MUDr. Chocholoušek
11. prosince • 7:55

Můžu se zeptat, co je na garáži špatného?
Sám jsem ve vytápěné garáži "odchoval" několik aut a žádné tím viditelně netrpělo.

...
11. prosince • 8:06

V zimě docházi k rychlým teplotním přechodům z tepla do zimy a zpět....
Doporučuje se přístřešek, pro celoroční užívání

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
11. prosince • 13:21

Garaz prece nemusis vyhrivat na pokojovou teplotu ;-)

Bureš
11. prosince • 13:55

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Bureš
10. prosince • 12:19

Voloďa má používat auto značky LADA NIVA a ne si vozit prdel v kapitalistickým autě.

Jiří
10. prosince • 11:06

mají tam dát vyhřívání těch klik...

Marex
10. prosince • 17:52

To dá přece rozum, nač něco dělat jednoduše, když to můžeme vyřešit vyhříváním klik a když selže i to, tak 12V fén v kufru auta, pokud se tam majitel vozu dostane :-D To mě přijde jako koncernová logika VW, ti si taky potrpí na čidlo na čidlo a pro sichr to ošetří ještě dalším :-D

.
10. prosince • 19:03

samozřejmě máte pravdu..lidi co to kupují je pro ně kvalita sprosté slovo, 5 let max stačí a pak ať do toho sype jiní, hlavně že vyměníme olej v předepsaném itervalu alespoň po 30 až 50 tisících :DD

Bureš
11. prosince • 7:22

Vidíš, mě to stačí. Auto je spotřební věc. Odslouží 5-6 let a jde z baráku. Nejsem muzeum.

Bureš
11. prosince • 13:54

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Doporučujeme

Články odjinud