Výsuvné kliky a ledovka na karoserii? Rusové ukazují, že to může být problém

Jiří  |  10. 12. 2018 11:06

mají tam dát vyhřívání těch klik...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  10. 12. 2018 17:52

To dá přece rozum, nač něco dělat jednoduše, když to můžeme vyřešit vyhříváním klik a když selže i to, tak 12V fén v kufru auta, pokud se tam majitel vozu dostane To mě přijde jako koncernová logika VW, ti si taky potrpí na čidlo na čidlo a pro sichr to ošetří ještě dalším

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 12. 2018 19:03

samozřejmě máte pravdu..lidi co to kupují je pro ně kvalita sprosté slovo, 5 let max stačí a pak ať do toho sype jiní, hlavně že vyměníme olej v předepsaném itervalu alespoň po 30 až 50 tisících :DD

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 07:22

Vidíš, mě to stačí. Auto je spotřební věc. Odslouží 5-6 let a jde z baráku. Nejsem muzeum.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:54

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 12:19

Voloďa má používat auto značky LADA NIVA a ne si vozit prdel v kapitalistickým autě.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  10. 12. 2018 12:45

dokáže zamrznout i normální klika

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 12. 2018 15:31

většina lidí, co má takové drahé auta má i garáž..

Odpovědět  |   | 
Rob  |  10. 12. 2018 21:40

No, garáž není zrovna ideální na celoroční používání, pokud nebydlíte v Kaliforni.. přístřešek postačí. Ale máte pravdu v tom, že to lidé stejně vymění za pár let a koroze je nemusí trápit.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  11. 12. 2018 07:55

Můžu se zeptat, co je na garáži špatného?
Sám jsem ve vytápěné garáži "odchoval" několik aut a žádné tím viditelně netrpělo.

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 12. 2018 08:06

V zimě docházi k rychlým teplotním přechodům z tepla do zimy a zpět....
Doporučuje se přístřešek, pro celoroční užívání

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 12. 2018 13:21

Garaz prece nemusis vyhrivat na pokojovou teplotu

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:55

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Stan  |  10. 12. 2018 12:53

až bude mít na autě takovou ledovku, tak tu kliku nebude potřebovat, dveře stejně neotevře...

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 12:56

přesně tak

Odpovědět  |   | 
babitch  |  11. 12. 2018 10:13

Chrastí ti z toho kulky v pytíčku

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:55

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Saman  |  10. 12. 2018 13:25

clanek o hovne, Rusove naopak ukazali ze to prorazi relativne silnou vrstvu ledu, protoze pri ledovce jakou simulovali by se stejne neslo dostat do auta klika neklika, v takovem stavu by byli dvere komplet primrzle po celem obvodu, a snazit se takove dvere ovevrit za kliku by mohlo pro danou kliku znamenat i konec, stejne tak gumy by se timto dali snadno potrhat

aneb pisete o situaci kterou autor clanku pravdepodobne ani nezazil a tak netusi co vsechno je treba pak delat aby se clovek do auta vubec dostal i v pripade ze ma normalni standardi kliky ja jednou na Golfu 4 generace diky mrazu -23 stupnu dokonce kliku zlomil, proste rupla, coz bylo tehdy v Norsku celkem prekerni situace

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 12. 2018 14:40

To je podobné jak simply clever škrabka za víčkem nádrže a díky námraze nejde otevřít.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  10. 12. 2018 17:47

Zase někdo vymýšlí blbosti. Pokud někdo nechce kliky, to už dávno elegantně vymyslel Renault u R5, kdy se strčili dva prsty z boku dveří a lehce zatáhlo za páčku a bylo otevřeno a to mohlo být auto i jako ledová socha a nebyl problém. Tyhle nepraktické blbiny, alá Tesla při první ledovce prostě přestávají fungovat.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 07:18

Co je na té díře v zadním blatníku u R5 elegantního?

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 12. 2018 08:08

Ženy jsou elegantní, Renault má vepředu kosočtverec a vzadu díru... je tedy taky elegantní? :)

Odpovědět  |   | 
babitch  |  11. 12. 2018 10:12

Tvé kule kámo

Odpovědět  |   | 
CZC  |  10. 12. 2018 21:47

co to je zase za tupý článek, ruský kripl na to místo nastříkal množství vody v mraze, to je jasné, že to má své limity, tak jako běžná klika, kdy s ní udělal to samé, je to virální video

Odpovědět  |   | 
tomáš smutný  |  11. 12. 2018 10:11

Nemohu si přečíst článek neboť na me pres celou obrazovku mobilního telefonu vyskočí reklama která nejde zavřít (nemá zavírací tlačítko)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 51 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A