Výsuvné kliky a ledovka na karoserii? Rusové ukazují, že to může být problém

Jiří  |  10. 12. 2018 11:06

mají tam dát vyhřívání těch klik...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  10. 12. 2018 17:52

To dá přece rozum, nač něco dělat jednoduše, když to můžeme vyřešit vyhříváním klik a když selže i to, tak 12V fén v kufru auta, pokud se tam majitel vozu dostane To mě přijde jako koncernová logika VW, ti si taky potrpí na čidlo na čidlo a pro sichr to ošetří ještě dalším

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 12. 2018 19:03

samozřejmě máte pravdu..lidi co to kupují je pro ně kvalita sprosté slovo, 5 let max stačí a pak ať do toho sype jiní, hlavně že vyměníme olej v předepsaném itervalu alespoň po 30 až 50 tisících :DD

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 07:22

Vidíš, mě to stačí. Auto je spotřební věc. Odslouží 5-6 let a jde z baráku. Nejsem muzeum.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:54

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 12:19

Voloďa má používat auto značky LADA NIVA a ne si vozit prdel v kapitalistickým autě.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  10. 12. 2018 12:45

dokáže zamrznout i normální klika

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 12. 2018 15:31

většina lidí, co má takové drahé auta má i garáž..

Odpovědět  |   | 
Rob  |  10. 12. 2018 21:40

No, garáž není zrovna ideální na celoroční používání, pokud nebydlíte v Kaliforni.. přístřešek postačí. Ale máte pravdu v tom, že to lidé stejně vymění za pár let a koroze je nemusí trápit.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  11. 12. 2018 07:55

Můžu se zeptat, co je na garáži špatného?
Sám jsem ve vytápěné garáži "odchoval" několik aut a žádné tím viditelně netrpělo.

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 12. 2018 08:06

V zimě docházi k rychlým teplotním přechodům z tepla do zimy a zpět....
Doporučuje se přístřešek, pro celoroční užívání

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 12. 2018 13:21

Garaz prece nemusis vyhrivat na pokojovou teplotu

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:55

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Stan  |  10. 12. 2018 12:53

až bude mít na autě takovou ledovku, tak tu kliku nebude potřebovat, dveře stejně neotevře...

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 12:56

přesně tak

Odpovědět  |   | 
babitch  |  11. 12. 2018 10:13

Chrastí ti z toho kulky v pytíčku

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:55

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Saman  |  10. 12. 2018 13:25

clanek o hovne, Rusove naopak ukazali ze to prorazi relativne silnou vrstvu ledu, protoze pri ledovce jakou simulovali by se stejne neslo dostat do auta klika neklika, v takovem stavu by byli dvere komplet primrzle po celem obvodu, a snazit se takove dvere ovevrit za kliku by mohlo pro danou kliku znamenat i konec, stejne tak gumy by se timto dali snadno potrhat

aneb pisete o situaci kterou autor clanku pravdepodobne ani nezazil a tak netusi co vsechno je treba pak delat aby se clovek do auta vubec dostal i v pripade ze ma normalni standardi kliky ja jednou na Golfu 4 generace diky mrazu -23 stupnu dokonce kliku zlomil, proste rupla, coz bylo tehdy v Norsku celkem prekerni situace

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 12. 2018 14:40

To je podobné jak simply clever škrabka za víčkem nádrže a díky námraze nejde otevřít.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  10. 12. 2018 17:47

Zase někdo vymýšlí blbosti. Pokud někdo nechce kliky, to už dávno elegantně vymyslel Renault u R5, kdy se strčili dva prsty z boku dveří a lehce zatáhlo za páčku a bylo otevřeno a to mohlo být auto i jako ledová socha a nebyl problém. Tyhle nepraktické blbiny, alá Tesla při první ledovce prostě přestávají fungovat.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 07:18

Co je na té díře v zadním blatníku u R5 elegantního?

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 12. 2018 08:08

Ženy jsou elegantní, Renault má vepředu kosočtverec a vzadu díru... je tedy taky elegantní? :)

Odpovědět  |   | 
babitch  |  11. 12. 2018 10:12

Tvé kule kámo

Odpovědět  |   | 
CZC  |  10. 12. 2018 21:47

co to je zase za tupý článek, ruský kripl na to místo nastříkal množství vody v mraze, to je jasné, že to má své limity, tak jako běžná klika, kdy s ní udělal to samé, je to virální video

Odpovědět  |   | 
tomáš smutný  |  11. 12. 2018 10:11

Nemohu si přečíst článek neboť na me pres celou obrazovku mobilního telefonu vyskočí reklama která nejde zavřít (nemá zavírací tlačítko)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

dnes | AutoRevue.cz | 3 příspěvky
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A