Výsuvné kliky a ledovka na karoserii? Rusové ukazují, že to může být problém

Jiří  |  10. 12. 2018 11:06

mají tam dát vyhřívání těch klik...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  10. 12. 2018 17:52

To dá přece rozum, nač něco dělat jednoduše, když to můžeme vyřešit vyhříváním klik a když selže i to, tak 12V fén v kufru auta, pokud se tam majitel vozu dostane To mě přijde jako koncernová logika VW, ti si taky potrpí na čidlo na čidlo a pro sichr to ošetří ještě dalším

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 12. 2018 19:03

samozřejmě máte pravdu..lidi co to kupují je pro ně kvalita sprosté slovo, 5 let max stačí a pak ať do toho sype jiní, hlavně že vyměníme olej v předepsaném itervalu alespoň po 30 až 50 tisících :DD

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 07:22

Vidíš, mě to stačí. Auto je spotřební věc. Odslouží 5-6 let a jde z baráku. Nejsem muzeum.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:54

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 12:19

Voloďa má používat auto značky LADA NIVA a ne si vozit prdel v kapitalistickým autě.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  10. 12. 2018 12:45

dokáže zamrznout i normální klika

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 12. 2018 15:31

většina lidí, co má takové drahé auta má i garáž..

Odpovědět  |   | 
Rob  |  10. 12. 2018 21:40

No, garáž není zrovna ideální na celoroční používání, pokud nebydlíte v Kaliforni.. přístřešek postačí. Ale máte pravdu v tom, že to lidé stejně vymění za pár let a koroze je nemusí trápit.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  11. 12. 2018 07:55

Můžu se zeptat, co je na garáži špatného?
Sám jsem ve vytápěné garáži "odchoval" několik aut a žádné tím viditelně netrpělo.

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 12. 2018 08:06

V zimě docházi k rychlým teplotním přechodům z tepla do zimy a zpět....
Doporučuje se přístřešek, pro celoroční užívání

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 12. 2018 13:21

Garaz prece nemusis vyhrivat na pokojovou teplotu

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:55

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Stan  |  10. 12. 2018 12:53

až bude mít na autě takovou ledovku, tak tu kliku nebude potřebovat, dveře stejně neotevře...

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 12:56

přesně tak

Odpovědět  |   | 
babitch  |  11. 12. 2018 10:13

Chrastí ti z toho kulky v pytíčku

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:55

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Saman  |  10. 12. 2018 13:25

clanek o hovne, Rusove naopak ukazali ze to prorazi relativne silnou vrstvu ledu, protoze pri ledovce jakou simulovali by se stejne neslo dostat do auta klika neklika, v takovem stavu by byli dvere komplet primrzle po celem obvodu, a snazit se takove dvere ovevrit za kliku by mohlo pro danou kliku znamenat i konec, stejne tak gumy by se timto dali snadno potrhat

aneb pisete o situaci kterou autor clanku pravdepodobne ani nezazil a tak netusi co vsechno je treba pak delat aby se clovek do auta vubec dostal i v pripade ze ma normalni standardi kliky ja jednou na Golfu 4 generace diky mrazu -23 stupnu dokonce kliku zlomil, proste rupla, coz bylo tehdy v Norsku celkem prekerni situace

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 12. 2018 14:40

To je podobné jak simply clever škrabka za víčkem nádrže a díky námraze nejde otevřít.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  10. 12. 2018 17:47

Zase někdo vymýšlí blbosti. Pokud někdo nechce kliky, to už dávno elegantně vymyslel Renault u R5, kdy se strčili dva prsty z boku dveří a lehce zatáhlo za páčku a bylo otevřeno a to mohlo být auto i jako ledová socha a nebyl problém. Tyhle nepraktické blbiny, alá Tesla při první ledovce prostě přestávají fungovat.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 07:18

Co je na té díře v zadním blatníku u R5 elegantního?

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 12. 2018 08:08

Ženy jsou elegantní, Renault má vepředu kosočtverec a vzadu díru... je tedy taky elegantní? :)

Odpovědět  |   | 
babitch  |  11. 12. 2018 10:12

Tvé kule kámo

Odpovědět  |   | 
CZC  |  10. 12. 2018 21:47

co to je zase za tupý článek, ruský kripl na to místo nastříkal množství vody v mraze, to je jasné, že to má své limity, tak jako běžná klika, kdy s ní udělal to samé, je to virální video

Odpovědět  |   | 
tomáš smutný  |  11. 12. 2018 10:11

Nemohu si přečíst článek neboť na me pres celou obrazovku mobilního telefonu vyskočí reklama která nejde zavřít (nemá zavírací tlačítko)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 23 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A