Modely superbiků M 1000 RR a S 1000 RR plus roadstery M 1000 R a S 1000 R získaly řadu technických i stylových úprav.
Pro příští modelový rok si divize BMW Motorrad nachystala sadu komplexních vylepšení svých tisícovkových modelů. U M 1000 RR došlo k navýšení výkonu čtyřválce o 4 kW na celkových 160 kW díky upravené hlavě, dále dostalo nový silentblok motoru na levé straně rámu Flex Frame a křidélka M Winglets 3.0 s vyšším přítlakem (až o 30 kg), než u předchozího provedení. Dynamická kontrola trakce využívá snímač úhlu natočení řídítek, což umožnilo rozdělení systému DTC na funkce Slip Control a nový Slide Control, rovněž poprvé je díky snímači možné využít funkci Brake Slide Assist v rámci sady BMW Race ABS Pro. Další novinku představuje kratší M rychloplyn, který má mít z volnoběhu na plný jen 58 stupňů.
I u BMW S 1000 RR najdeme M rychloplyn s kratším chodem i s novou aerodynamikou, dále je osazeno novým předním blatníkem s integrovanými kanály pro lepší chlazení brzd. Zlepšila se sériová výbava, zahrnuje například jízdní režimy Pro včetně módu Race Pro, další dvě nastavení reakcí na plyn a také funkci brzdění motorem. A aby toho nebylo málo, nově je v sériovém provedení možné využít asistent rozjezdu do kopce Hill Start Control Pro nebo pět úrovní fungování ABS.
Roadster M 1000 R se nově může pochlubit dvojitým zadním LED světlem ve stylu RR a logem M v přívodu vzduchu mezi předními světly. Protiprokluz DTC převzal řídicí logiku z modelů RR a rovněž je zde rychloplyn, což přináší zlepšení hlavně v režimu Race. A do čtveřice – roadster S 1000 R má nově svůj čtyřválec naladěn na 125 kW, což v kombinaci s kratším převodovým poměrem zlepšilo zrychlení. Řazení Shift Assistant Pro v základní výbavě se jistě také bude hodit, stejně jako rychloplyn a kontrola trakce z M 1000 R. Dále motocykl dostal nový dvojitý LED světlomet, odvozený z modelů RR, a regulaci točivého momentu MSR s nastavitelnpou „motorovou brzdou.“