Od vyssi stredni tridy nahoru nejde o auto jako takove, ale o prestiz. Je naprosto "politicky inkorektni" prijet "Francouzem" na jednani v Nemecku, kdyz jste z nemecke firmy. Tato auta se na cca. 95% kupuji jako firemni a take firmy zustavaji verni znacce, odmenou za to jsou slusne rabaty prodejcu. Takze na evropskem trhu, kde se auta prodavaji (CR je jen pristipkarem, nikoliv odbytistem velkeho poctu) k zadnem velke zmene nedojde.
To rozhodne neni pravda. Treba v Nemecku jsou auta zminovane kategorii naprosto standardni soukroma vozidla. Firemni auta jsou vyrazne mensinova.
němci jsou na tom úplně jinak než my
A kde jste ve vyctu tech aut nechali Superba??? Auto, ktere bude rozmery vetsi nez MB E se klidne muze srovnavat s Peugeotem 607 .....a naopak nechapu pritomnost Citr. C5 klasickeho zastupce stredni tridy!
superb patří do nižší střední třídy
jj, když C5, tak už snad i nová Mazda 6 ne? :-P
Mazda 6 bude na platforme Mondea, takze to tam pridame taky, kde je Mondeo nemuze chybet Passat, ktereho u nas lidi srovnavaji s Oktavkou, tak tu taky do vyssi stredni... a tak dale... chlapi uz to nehulte:-D
no nevím, takhle třída je více o Image než o rozměrech ;-) superb patří mezi tuhle třídu snad jen z pohledu našince
Konkurenti vyšší střední jsou 5er, E-klasse, A6. Nikoliv A8.Francouzi už dlouho hrají se svými modely hodně druhé housle, je na čase s tím něco udělat.Osobně jsem velmi zvědav na Alfu.
no asi sa sekli v tomoto "Zaběhnuté modely E-klasse, 5er a A8 totiž brzy doplní konkurenti..."asi tammaby A6 :-)ale myslim ze moc tie ostatne auta neohroza tuto trojicu :-)
zase to tak neprozivej :-D
Ted pan redaktor ošklivě přestřelil... Nevím, ale motoristický novinář by měl mít přehled a neplést si A8ku s A6kou.B-]
Rovnako sa pan redaktor sekol so zaradenim C5-ky do vyssej strednej triedy. Ta vzdy bola a patrne aj bude v strednej triede kedze do vyssej strednej triedy patri C6-ka.:-D
No mozno im z tych 85% ukroja aj 1,4 :-))
Než tyhle velký k ničemu prakticky použitelný drahý auta..
Jo jo máš pravdu není nad "levnou" českou oktávku z německého koncernu kde si musíš připlatit i za volant a rezervu, se skvělým motorem TDI PD, který žere víc oleje než nafty a slyšíš ho jako v traktoru, nebo snad myslíš úsporný model s motorem 1,4 s poutky ve dveřích a vybranou schránkou před spolujezdcem ( snad to už ptoboha přestali dělat ! ). Opravdu děkuji, ale nechci.
to je vůl :-D:-D:-D:-D tys zatim jezdil jenom v MHD a felicii žejo? Přiznej se...
:-D
Jako sranda po ráno dobrý:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.