Vyšší luxus a výkony pro Omegu

Opel Omega vyráží do modelového roku 2001 se zcela revidovanou škálou pohonných jednotek, ještě vyspělejšími výbavami a novými atraktivními barvami. Jednou z výrazných novinek je nový vznětový motor 2.2 DTI 16V s přeplňováním, čtyřventilovým rozvodem a přímým vstřikováním paliva do válců.
Vyšší luxus a výkony pro Omegu
Opel Omega vyráží do modelového roku 2001 se zcela revidovanou škálou pohonných jednotek, ještě vyspělejšími výbavami a novými atraktivními barvami. Jednou z výrazných novinek je nový vznětový motor 2.2 DTI 16V s přeplňováním, čtyřventilovým rozvodem a přímým vstřikováním paliva do válců. Tento agregát, vybavený sofistikovaným turbodmychadlem VTG s proměnnou geometrií lopatek rozváděcího kola, disponuje výkonem 88 kW/120 k a jeho maximální točivý moment činí 280 Nm. Na přání se do vozů Opel Omega montuje posilovač řízení Servotronic.

Zcela novým motorem v modelové řadě Omega je zážehový vidlicový šestiválec 2.6 V6 o výkonu 132 kW/180 k, jehož nejvyšší točivý moment dosahuje hodnoty 240 Nm. Třílitrový zážehový šestiválec 3.0 V6 bude vystřídán motorem o objemu 3,2 l. Oba šestiválcové modely mají nyní i vzadu kotoučové brzdy s vnitřním chlazením. Motor 3,2V6 bude pro tuzemský trh k dispozici v únoru roku 2001.

Špičkový přístroj NCDC 2015 je nyní na přání dostupný pro všechny verze a modely řady Omega. Tento přístroj kombinuje vysoce kvalitní autorádio se systémy RDS a TMC a měnič na čtyři CD disky s nejmodernějším satelitním navigačním systémem a mobilním telefonem GSM. Všechny funkce tohoto přístroje lze ovládat pomocí tlačítek na volantu.

Palubní počítač nabízí své menu prostřednictvím barevného monitoru, umístěného v ergonomicky příznivé pozici v palubní desce. K dalším vylepšením modelů Opel Omega patří např. umístění dvanáctivoltové zásuvky v zadní části vozu (v místě, které až dosud zabíral zapalovač cigaret) a směrová světla s bílými krycími skly.

Standardní nabídka je navíc rozšířena o čidlo airbagů detekující obsazení sedadla spolujezdce. Seznam doplňků a příslušenství obsahuje např. termoreflexní sklo čelního okna, které pomáhá udržet ve voze příjemnou atmosféru. Zákazníci mohou získat i užitečné parkovací zařízení, které je při couvání akusticky upozorňuje na překážky vzadu za vozem.

Modely Opel Omega Elegance si pro nový modelový rok připravily nové textilní čalounění. Pro čtyřdveřové sedany i pětidveřová kombi Omega Caravan je k dispozici také paket "Design Edition", který výbavu modelů Elegance obohacuje ještě o sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, masku chladiče v barvě karoserie, kožené čalounění v tmavě zelené barvě Petrol, vykládání interiéru doplňky z mahagonového dřeva, termoreflexní sklo čelního okna či podlahové koberečky s logem automobilky Opel.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků