Vyšší luxus a výkony pro Omegu

Opel Omega vyráží do modelového roku 2001 se zcela revidovanou škálou pohonných jednotek, ještě vyspělejšími výbavami a novými atraktivními barvami. Jednou z výrazných novinek je nový vznětový motor 2.2 DTI 16V s přeplňováním, čtyřventilovým rozvodem a přímým vstřikováním paliva do válců.
Vyšší luxus a výkony pro Omegu
Opel Omega vyráží do modelového roku 2001 se zcela revidovanou škálou pohonných jednotek, ještě vyspělejšími výbavami a novými atraktivními barvami. Jednou z výrazných novinek je nový vznětový motor 2.2 DTI 16V s přeplňováním, čtyřventilovým rozvodem a přímým vstřikováním paliva do válců. Tento agregát, vybavený sofistikovaným turbodmychadlem VTG s proměnnou geometrií lopatek rozváděcího kola, disponuje výkonem 88 kW/120 k a jeho maximální točivý moment činí 280 Nm. Na přání se do vozů Opel Omega montuje posilovač řízení Servotronic.

Zcela novým motorem v modelové řadě Omega je zážehový vidlicový šestiválec 2.6 V6 o výkonu 132 kW/180 k, jehož nejvyšší točivý moment dosahuje hodnoty 240 Nm. Třílitrový zážehový šestiválec 3.0 V6 bude vystřídán motorem o objemu 3,2 l. Oba šestiválcové modely mají nyní i vzadu kotoučové brzdy s vnitřním chlazením. Motor 3,2V6 bude pro tuzemský trh k dispozici v únoru roku 2001.

Špičkový přístroj NCDC 2015 je nyní na přání dostupný pro všechny verze a modely řady Omega. Tento přístroj kombinuje vysoce kvalitní autorádio se systémy RDS a TMC a měnič na čtyři CD disky s nejmodernějším satelitním navigačním systémem a mobilním telefonem GSM. Všechny funkce tohoto přístroje lze ovládat pomocí tlačítek na volantu.

Palubní počítač nabízí své menu prostřednictvím barevného monitoru, umístěného v ergonomicky příznivé pozici v palubní desce. K dalším vylepšením modelů Opel Omega patří např. umístění dvanáctivoltové zásuvky v zadní části vozu (v místě, které až dosud zabíral zapalovač cigaret) a směrová světla s bílými krycími skly.

Standardní nabídka je navíc rozšířena o čidlo airbagů detekující obsazení sedadla spolujezdce. Seznam doplňků a příslušenství obsahuje např. termoreflexní sklo čelního okna, které pomáhá udržet ve voze příjemnou atmosféru. Zákazníci mohou získat i užitečné parkovací zařízení, které je při couvání akusticky upozorňuje na překážky vzadu za vozem.

Modely Opel Omega Elegance si pro nový modelový rok připravily nové textilní čalounění. Pro čtyřdveřové sedany i pětidveřová kombi Omega Caravan je k dispozici také paket "Design Edition", který výbavu modelů Elegance obohacuje ještě o sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, masku chladiče v barvě karoserie, kožené čalounění v tmavě zelené barvě Petrol, vykládání interiéru doplňky z mahagonového dřeva, termoreflexní sklo čelního okna či podlahové koberečky s logem automobilky Opel.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 428 km
Cena: 94 000 Kč
Opel Astra 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 129 003 km
Cena: 36 000 Kč
Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 75 000 Kč
Opel Meriva 1,7
Rok výroby: 2008
Stav: 160 829 km
Cena: 100 000 Kč
Opel Zafira Tourer 2
Rok výroby: 2013
Stav: 127 584 km
Cena: 360 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 310 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků