Vyšší luxus a výkony pro Omegu

Opel Omega vyráží do modelového roku 2001 se zcela revidovanou škálou pohonných jednotek, ještě vyspělejšími výbavami a novými atraktivními barvami. Jednou z výrazných novinek je nový vznětový motor 2.2 DTI 16V s přeplňováním, čtyřventilovým rozvodem a přímým vstřikováním paliva do válců.
Vyšší luxus a výkony pro Omegu
Opel Omega vyráží do modelového roku 2001 se zcela revidovanou škálou pohonných jednotek, ještě vyspělejšími výbavami a novými atraktivními barvami. Jednou z výrazných novinek je nový vznětový motor 2.2 DTI 16V s přeplňováním, čtyřventilovým rozvodem a přímým vstřikováním paliva do válců. Tento agregát, vybavený sofistikovaným turbodmychadlem VTG s proměnnou geometrií lopatek rozváděcího kola, disponuje výkonem 88 kW/120 k a jeho maximální točivý moment činí 280 Nm. Na přání se do vozů Opel Omega montuje posilovač řízení Servotronic.

Zcela novým motorem v modelové řadě Omega je zážehový vidlicový šestiválec 2.6 V6 o výkonu 132 kW/180 k, jehož nejvyšší točivý moment dosahuje hodnoty 240 Nm. Třílitrový zážehový šestiválec 3.0 V6 bude vystřídán motorem o objemu 3,2 l. Oba šestiválcové modely mají nyní i vzadu kotoučové brzdy s vnitřním chlazením. Motor 3,2V6 bude pro tuzemský trh k dispozici v únoru roku 2001.

Špičkový přístroj NCDC 2015 je nyní na přání dostupný pro všechny verze a modely řady Omega. Tento přístroj kombinuje vysoce kvalitní autorádio se systémy RDS a TMC a měnič na čtyři CD disky s nejmodernějším satelitním navigačním systémem a mobilním telefonem GSM. Všechny funkce tohoto přístroje lze ovládat pomocí tlačítek na volantu.

Palubní počítač nabízí své menu prostřednictvím barevného monitoru, umístěného v ergonomicky příznivé pozici v palubní desce. K dalším vylepšením modelů Opel Omega patří např. umístění dvanáctivoltové zásuvky v zadní části vozu (v místě, které až dosud zabíral zapalovač cigaret) a směrová světla s bílými krycími skly.

Standardní nabídka je navíc rozšířena o čidlo airbagů detekující obsazení sedadla spolujezdce. Seznam doplňků a příslušenství obsahuje např. termoreflexní sklo čelního okna, které pomáhá udržet ve voze příjemnou atmosféru. Zákazníci mohou získat i užitečné parkovací zařízení, které je při couvání akusticky upozorňuje na překážky vzadu za vozem.

Modely Opel Omega Elegance si pro nový modelový rok připravily nové textilní čalounění. Pro čtyřdveřové sedany i pětidveřová kombi Omega Caravan je k dispozici také paket "Design Edition", který výbavu modelů Elegance obohacuje ještě o sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, masku chladiče v barvě karoserie, kožené čalounění v tmavě zelené barvě Petrol, vykládání interiéru doplňky z mahagonového dřeva, termoreflexní sklo čelního okna či podlahové koberečky s logem automobilky Opel.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků