Vyšší luxus a výkony pro Omegu

Opel Omega vyráží do modelového roku 2001 se zcela revidovanou škálou pohonných jednotek, ještě vyspělejšími výbavami a novými atraktivními barvami. Jednou z výrazných novinek je nový vznětový motor 2.2 DTI 16V s přeplňováním, čtyřventilovým rozvodem a přímým vstřikováním paliva do válců.
Vyšší luxus a výkony pro Omegu
Opel Omega vyráží do modelového roku 2001 se zcela revidovanou škálou pohonných jednotek, ještě vyspělejšími výbavami a novými atraktivními barvami. Jednou z výrazných novinek je nový vznětový motor 2.2 DTI 16V s přeplňováním, čtyřventilovým rozvodem a přímým vstřikováním paliva do válců. Tento agregát, vybavený sofistikovaným turbodmychadlem VTG s proměnnou geometrií lopatek rozváděcího kola, disponuje výkonem 88 kW/120 k a jeho maximální točivý moment činí 280 Nm. Na přání se do vozů Opel Omega montuje posilovač řízení Servotronic.

Zcela novým motorem v modelové řadě Omega je zážehový vidlicový šestiválec 2.6 V6 o výkonu 132 kW/180 k, jehož nejvyšší točivý moment dosahuje hodnoty 240 Nm. Třílitrový zážehový šestiválec 3.0 V6 bude vystřídán motorem o objemu 3,2 l. Oba šestiválcové modely mají nyní i vzadu kotoučové brzdy s vnitřním chlazením. Motor 3,2V6 bude pro tuzemský trh k dispozici v únoru roku 2001.

Špičkový přístroj NCDC 2015 je nyní na přání dostupný pro všechny verze a modely řady Omega. Tento přístroj kombinuje vysoce kvalitní autorádio se systémy RDS a TMC a měnič na čtyři CD disky s nejmodernějším satelitním navigačním systémem a mobilním telefonem GSM. Všechny funkce tohoto přístroje lze ovládat pomocí tlačítek na volantu.

Palubní počítač nabízí své menu prostřednictvím barevného monitoru, umístěného v ergonomicky příznivé pozici v palubní desce. K dalším vylepšením modelů Opel Omega patří např. umístění dvanáctivoltové zásuvky v zadní části vozu (v místě, které až dosud zabíral zapalovač cigaret) a směrová světla s bílými krycími skly.

Standardní nabídka je navíc rozšířena o čidlo airbagů detekující obsazení sedadla spolujezdce. Seznam doplňků a příslušenství obsahuje např. termoreflexní sklo čelního okna, které pomáhá udržet ve voze příjemnou atmosféru. Zákazníci mohou získat i užitečné parkovací zařízení, které je při couvání akusticky upozorňuje na překážky vzadu za vozem.

Modely Opel Omega Elegance si pro nový modelový rok připravily nové textilní čalounění. Pro čtyřdveřové sedany i pětidveřová kombi Omega Caravan je k dispozici také paket "Design Edition", který výbavu modelů Elegance obohacuje ještě o sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, masku chladiče v barvě karoserie, kožené čalounění v tmavě zelené barvě Petrol, vykládání interiéru doplňky z mahagonového dřeva, termoreflexní sklo čelního okna či podlahové koberečky s logem automobilky Opel.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků