Vysoký počet týmů Formule 1 komplikuje život v boxech

Nadcházející sezóna Formule 1 bude zřejmě patřit k těm, na které se bude ještě dlouho vzpomínat (tedy pokud se ze stejných důvodů na celou F1 rychle nezapomene...). Vyřazovací způsob kvalifikace, nasazení osmiválců a další změny pravidel budou patřit ke stálicím diskusí. Na straně druhé může fanoušek jásat z účasti jedenácti týmů a tedy dvacetidvou monopostů. Tento počet stájí ovšem přinese na několika okruzích, tedy přesněji v boxech, mírné komplikace. Ne všechny okruhy mají dostatečné prostory pro další box a tak hlavně v Monte Carlu a Melbourne mohou vzniknout komplikace, aby se všechny týmy vešly do pitlane. I když vedení Formule 1 na tento problém upozornilo, a tak snad není třeba mít obavy. Organizátoři jednotlivých Velkých cen snad vše stihnou dostatečně připravit, aby si diváci přišli na své.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků