Vysoký počet týmů Formule 1 komplikuje život v boxech

Nadcházející sezóna Formule 1 bude zřejmě patřit k těm, na které se bude ještě dlouho vzpomínat (tedy pokud se ze stejných důvodů na celou F1 rychle nezapomene...). Vyřazovací způsob kvalifikace, nasazení osmiválců a další změny pravidel budou patřit ke stálicím diskusí. Na straně druhé může fanoušek jásat z účasti jedenácti týmů a tedy dvacetidvou monopostů. Tento počet stájí ovšem přinese na několika okruzích, tedy přesněji v boxech, mírné komplikace. Ne všechny okruhy mají dostatečné prostory pro další box a tak hlavně v Monte Carlu a Melbourne mohou vzniknout komplikace, aby se všechny týmy vešly do pitlane. I když vedení Formule 1 na tento problém upozornilo, a tak snad není třeba mít obavy. Organizátoři jednotlivých Velkých cen snad vše stihnou dostatečně připravit, aby si diváci přišli na své.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků