Zalezi aj od toho aku verziu mate (vela pruserov ide prave s motorizaciou, ostatne na toto je koncern neprekonatelny), ci je to auto z prveho (druheho) roku vyroby (tu sa da povedat to iste), no a ci Ste prave nedostali take nieco, co bolo v repase dlhsie ako vo vyrobe kedze tam na konci zistili tolko zavad ze to muselo ist naspat. No a niektorym verziam naozaj niet pomoci, ked som si prvykrat pozrel hatape (myslim ze z prveho roku), prve co ma napadlo bol Pinelov ustav v Pezinku.
Preto mam radsej jednoduche a osvedcene auta. Nedavno som v jednom kvazimodernom vehikle menil ziarovku vpredu. Myslel som ze zbesniem od zurivosti (skor a jednoduchsie som mal vymenene komplet vyskove nastavovanie svetiel na felde na co stacil sroubovak, noznice, par stahovacich paskov a tie komicke trubicky aj s regulatorom, ktore sa daju kupit za par supiek). Na mojom terajsom (uplna klasika) pekaci mam h4 vymenene (kazde dva roky tam preventivne supnem nighbreakera) za par minut, aj s pivom v druhej ruke. Inak zaujimave ze predposledna STK mi zistila lahku zavadu v interieri (fakt neviem aku a ani som to neriesil), pricom posledna absolutne cisty stit (nemenilo sa dnu nic). Zatial nemam dovod tu vykopavku menit, ale ked pojdem po nove, preleziem to odspodu az hore. Nove auto si nekupujem kazde dva roky ako by si to vyrobca predstavoval. A s nejakymi 'dozivotnymi' olejmi a podobnymi slovnymi a technickymi nezmyslami nech na mna fakt nelezu, to ma moze maximalne tak nasr.at.