Výsledky spolehlivosti TÜV: Porsche 911 vítězí v každém věku, Hyundai i20 překvapil

Kankunen  |  12. 11. 2018 09:53

Prosím nedrážděte těmito předsudky fandy francouzkých vozidel, kteří pochopili, že VW a D3 jsou jen více předražené křapky.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  12. 11. 2018 12:57

Zajimavé statistiky. Ale upřímně, kdo si dovolí porsche že? Mezi malými vozy se umístila i20, což je logické, žena má i20 už pár let a nikdy nebyl žádný problém. Za mě taktéž jedno z nejlepších malých aut , když vezmu poměr cena / vůz.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  12. 11. 2018 14:08

To není možné, podle zdejších "odborníků" by se ta i20 měla rozpadnout už při odjezdu ze salonu. Kurňa, tak kde je chyba?

Odpovědět  |   | 
buffalo007  |  12. 11. 2018 14:27

Podle článku se zohledňuje akorát množství testovaných aut, ale již se nezohledňuje plno dalších věcí. Například počet najetých km. Porsche většinou není auto na každý den. Hodně majitelů to auto (hlavně ty starší) budou mít jako mazlíka, které jezdí jenom občas, nebo jenom v létě. Proti sedanům a kombíkům, které jezdí každý den a kde hlavně majitelé chtějí hlavně jezdit a závady neřeší, je jasné, že na STK budou mít více problémů.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  12. 11. 2018 14:09

a je to tu opět přehled v jakém stavu vozí na STK nikoliv spolehlivosti aut. Ono rozbité auto totiž na STK nedojede......

Odpovědět  |   | 
Phantom  |  12. 11. 2018 17:59

Bylo tu docela dost lidí co měli předsudky vůči Hyundaii a teď nikoho psát nevidim. Každopádně za mě to není jenom i20, ale také i30, kterou vlastním 6 let a nesype se mi pod rukama, jako třeba kamarádovo passat co stál mnohem víc, takže asi tak.

Odpovědět  |   | 
M  |  12. 11. 2018 18:10

Je fakt ze ja mam ix20 a 6,5roku. Prednedavnem jsem byl na STK stylem, ze jsem brzo rano vstal a skocil na STK. Nenalezen zadny problem.
Mimochodem tento tyden jsem menil predni zarovku. Prvni jsem menil pravou pri 80tis. Ted pri 115tis jsem menil levou, ale pro jistotu jsem tentokrat vymenil obe. Je to zajimave, protoze kamos s fabii a druhy s Rapidem vymenil snad uz vsechny zarovky nekolikrat a to maji mladsi auta.
Takze za me je to fungujici auto.

Odpovědět  |   | 
Radim H.  |  12. 11. 2018 18:35

Mám pětiletou i30, najeto 276 000 km bez jediné závady, všechny žárovky původní. Na STK jsem přijel bez jakékoli přípravy, zkrátka jsem se jen zastavil cestou z práce, absolutně bez závad. Na Hyundai nedám dopustit. Kolegové v práci, škodovkáři, každodenně řeší problémy svých "miláčků" a nadávají na ně kudy chodí... jak jsou poruchové, uskákané, servisy amatérské a neochotné... zkrátka, komu není rady...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 11. 2018 19:20

Mám 11,5 roku Tucson. Kromě běžné údržby (olej, filtry, baterie, výměna kotoučů brzd a desek, 3 žárovky) jsem měl za celou dobu jen dvě opravy - válec spojky, kdy se nevracel pedál a motorek přepínání vzduchotechniky, nic víc. Z vlastní zkušenosti proto nemám s korejskou značkou nejmenší problém...

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  12. 11. 2018 18:50

A už je to tady zas. Mohutná mediální masáž napříč všemi motoristickými servery, statistika prasklých žárovek a sjetých brzdových destiček, hlavně nezapomenout zdůraznit že Dacia stojí za h...o. Asi někomu leží šeredně v žaludku. Zajímavé je, že u nás v práci je na parkovišti možná už víc Dacií než Škodovek a jejich majitelé jsou spokojení, protože nemají problémy.....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 11. 2018 19:30

Dacii jsem nikdy neměl a ani o tom zatím neuvažuji. Jen se ztotožňuji s názorem, že spousta problémů jde na úkor spořivým majitelům. Když budu mít manažerské auto napsané na firmu, tak bude díky drahému servisu na STK v bezvadném stavu. Levné auto kupuje převážně nemajetný člověk, který na to ani často nemá. Z mé osobní zkušenosti: měl jsem 8 let Fabii, kdy mě autorizovaném servisu po čase již ve dveřích oslovovali jménem. Po těchto často placených procedurách jsem samozřejmě STK vždy krásně prošel, ale nic to nevypovídá o kvalitě vozu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 11. 2018 08:17

Zalezi aj od toho aku verziu mate (vela pruserov ide prave s motorizaciou, ostatne na toto je koncern neprekonatelny), ci je to auto z prveho (druheho) roku vyroby (tu sa da povedat to iste), no a ci Ste prave nedostali take nieco, co bolo v repase dlhsie ako vo vyrobe kedze tam na konci zistili tolko zavad ze to muselo ist naspat. No a niektorym verziam naozaj niet pomoci, ked som si prvykrat pozrel hatape (myslim ze z prveho roku), prve co ma napadlo bol Pinelov ustav v Pezinku.

Preto mam radsej jednoduche a osvedcene auta. Nedavno som v jednom kvazimodernom vehikle menil ziarovku vpredu. Myslel som ze zbesniem od zurivosti (skor a jednoduchsie som mal vymenene komplet vyskove nastavovanie svetiel na felde na co stacil sroubovak, noznice, par stahovacich paskov a tie komicke trubicky aj s regulatorom, ktore sa daju kupit za par supiek). Na mojom terajsom (uplna klasika) pekaci mam h4 vymenene (kazde dva roky tam preventivne supnem nighbreakera) za par minut, aj s pivom v druhej ruke. Inak zaujimave ze predposledna STK mi zistila lahku zavadu v interieri (fakt neviem aku a ani som to neriesil), pricom posledna absolutne cisty stit (nemenilo sa dnu nic). Zatial nemam dovod tu vykopavku menit, ale ked pojdem po nove, preleziem to odspodu az hore. Nove auto si nekupujem kazde dva roky ako by si to vyrobca predstavoval. A s nejakymi 'dozivotnymi' olejmi a podobnymi slovnymi a technickymi nezmyslami nech na mna fakt nelezu, to ma moze maximalne tak nasr.at.

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  12. 11. 2018 20:12

Koncern vždy byl, je, a BUDE nejspolehlivejší! A není úplně od věci si to zde na škodarevue docela často připomínat.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 11. 2018 08:26

O mojej Felde 1.6 sa to da s cistym svedomim povedat. Zatial som spolahlivejsie auto nemal. Jedine co som menil kazde dva roky pred STK bola ta h.vadina na nastavovanie svetiel, ked s tym zacali (uplne zbytocne kedze svietila tak ci tak slabo) vodicov buzerovat. Ale stalo to doslova par korun a vymenit sa to da uplne v pohode (nie, palubka dolu ist nemusi, ako ma o tom presviedcal isty 'odbornik', ktory na moje zdesenie pracuje ako fuser v servise). Stacila bezna a seriozna starostlivost.

Keby sa take nieco vyrabalo znovu, idem do toho hned a zaraz. Mozno ako nastupca by posluzilo Citygo alebo Fabia, ale tam je jeden problem > nemam si z coho vybrat co sa tyka motorov. Bohuzial. Pokial by sa v rapidecke na nasom trhu predavala aj 1.6, mal by u mna tento nezmyselny model hned ine preferencie. A tak deriem jednotkovu koktu v benzine, zatial ako tak sluzi a snad aj bude. Je to vykopavka ale z A do B sa dostanem a zivit tu pasomnicu, ktoru nam 'vrchnost' vnucuje, nemienim.

Odpovědět  |   | 
DiamondRace  |  13. 11. 2018 10:30

To se i20 umístila vskutku dobře, je vidět že se do ní záměrně nedávají věci co mají mít životnost na pár let a pak to odejde a hurá pro nový nejlépe originální díl za několik desítek tisíc, což některé automobilky bohužel podporují.

Odpovědět  |   | 
muhehe  |  13. 11. 2018 10:58

není dulezite staři auta, ale počet najetych km. takže ten test je v podaní českých novinářu holy nesmysl a neverim, že němci ho myslí tak jak si ho vykladají idiotske česke automotoservery. Pokud pojede škodovka /a to ji nesnášim / na stk s 300 000 tak projde a je to běžný jev třeba aut tohoto tipu u nas. Porsche s 300 000 km jsem ještě v zivote nevidel. Je to rarita a nejspíš kdo ho má stály ho opravy další porsche ne li dvě. Taky sem ještě nevidel testy podle stáří aut bez ohledu na najete km. Takový test by udělal jen uplný idiot a byl by všem ridičum pro smích.

Odpovědět  |   | 
Fanouš  |  13. 11. 2018 11:25

tak to jsem zvědavej na ty kompletní výsledky a teda porše bych si klidně koupil mít na něho, ale už teď vím, že bych dal přednost i20 před clio ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 11. 2018 11:41

Momentálně bych dal taky přednost i20 před Cliem, ale ne kvůli téhle pochybné statistice, která o skutečné spolehlivosti nevypovídá vůbec nic. Clio v aktuální podobě nenabízí normální motor.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A