Výsledky Peugeot Emotion Day 2015 překonaly očekávání

Dne 28. června byla završena marketingová událost roku značky Peugeot v České republice - dvouměsíční roadshow Peugeot Emotion Day 2015. Sedmý ročník akce provázel mimořádný zájem návštěvníků. Počet realizovaných testovacích jízd překročil stanovený cíl o 17 %.
Výsledky Peugeot Emotion Day 2015 překonaly očekávání

Už první týden Peugeot Emotion Day naznačoval, že letošní úroda návštěv, realizovaných testovacích jízd i podepsaných objednávek bude bohatá. Ve druhé polovině akce s příchodem nových modelů Peugeot 208 a Peugeot Partner již bylo zřejmé, že výsledky loňského roku budou letos překonány. A závěr akce potvrdil konečné skóre: 5 862 realizovaných testovacích jízd.

Po oba měsíce konání akce byla většina testovacích vozů Peugeot plně vytížena. Průměrně bylo každý den s flotilou patnácti automobilů realizováno 143 testovacích jízd, tedy o 13 více než v loňském roce. Celkově najeli testující návštěvníci více než 211 tisíc kilometrů. Finální počet realizovaných testovacích jízd se vyšplhal na 5 862, čímž o 17 % překonal stanovený cíl a o 10 % výsledky velice úspěšného loňského roku.

„Naše modelová řada opět potvrdila svůj potenciál. Organizačně náročná marketingová akce Peugeot Emotion Day si vyžádala velké pracovní nasazení našeho týmu i celé koncesionářské sítě, ale vyplatilo se to. Výsledky předčily naše očekávání. Prodeje v červnu byly vynikající a navíc jsme si vytvořili zásobu přes tisíc klientských objednávek. Je zde tedy předpoklad, že sled prodejně úspěšných měsíců, který jsme zahájili v březnu, bude pokračovat,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v České republice.

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků