Výrobu Volva XC40 bude mít na starosti i 362 robotů a jedna "bestie"

Volvo eviduje již 13 tisíc zájemců o své nové malé SUV s označením XC40

Už třináct tisíc objednávek, ještě dříve, než začala sériová výroba, evidují obchodní partneři značky Volvo na novinku XC40. V tento týden ovšem produkce v jednom ze dvou evropských závodů značky teprve začala. Konkrétně ji má na starosti ten v belgickém Genku, kde se dělají například také modely V40 a S60.

Volvo XC40 už má oficiální české ceny. Je to "miliónové" auto

Volvo XC40 už má oficiální české ceny. Je to "miliónové" auto

Volvo XC40 je prvním modelem postaveným na nové kompaktní modulární platformě CMA automobilky Volvo Cars, která poslouží jako základ pro všechny připravované modely řady 40. Platformu CMA vyvinulo Volvo ve spolupráci s čínským koncernem Geely.

Kromě lidí se na výrobě XC40 bude podílet také 363 robotů. Jeden z nich má i vlastní přezdívku "Bestie". Dokáže totiž karosérii auto vynést až pod strop haly, kde se pohybuje speciální dopravník.

Volvo chystanému modelu XC40 věří. Může se stát nejlepším vozem značky

Volvo chystanému modelu XC40 věří. Může se stát nejlepším vozem značky

Před spuštěním výroby bylo nutno v gentské továrně uskutečnit značné investice. Například výrobna karosérií se rozšířila o osm tisíc metrů čtverečních.

Od modelu XC40 si Volvo velmi slibuje. Jedná se totiž o vůz, který svojí velikostí spadá do nejrychleji rostoucího automobilového tržního segmentu.

Fotografie vozu si prohlédněte zde:

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků