Výrobu Volva XC40 bude mít na starosti i 362 robotů a jedna "bestie"

Volvo eviduje již 13 tisíc zájemců o své nové malé SUV s označením XC40

Už třináct tisíc objednávek, ještě dříve, než začala sériová výroba, evidují obchodní partneři značky Volvo na novinku XC40. V tento týden ovšem produkce v jednom ze dvou evropských závodů značky teprve začala. Konkrétně ji má na starosti ten v belgickém Genku, kde se dělají například také modely V40 a S60.

Volvo XC40 už má oficiální české ceny. Je to "miliónové" auto

Volvo XC40 už má oficiální české ceny. Je to "miliónové" auto

Volvo XC40 je prvním modelem postaveným na nové kompaktní modulární platformě CMA automobilky Volvo Cars, která poslouží jako základ pro všechny připravované modely řady 40. Platformu CMA vyvinulo Volvo ve spolupráci s čínským koncernem Geely.

Kromě lidí se na výrobě XC40 bude podílet také 363 robotů. Jeden z nich má i vlastní přezdívku "Bestie". Dokáže totiž karosérii auto vynést až pod strop haly, kde se pohybuje speciální dopravník.

Volvo chystanému modelu XC40 věří. Může se stát nejlepším vozem značky

Volvo chystanému modelu XC40 věří. Může se stát nejlepším vozem značky

Před spuštěním výroby bylo nutno v gentské továrně uskutečnit značné investice. Například výrobna karosérií se rozšířila o osm tisíc metrů čtverečních.

Od modelu XC40 si Volvo velmi slibuje. Jedná se totiž o vůz, který svojí velikostí spadá do nejrychleji rostoucího automobilového tržního segmentu.

Fotografie vozu si prohlédněte zde:

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  

 

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků