Vyrobeno 100.000 vozů Fabia

Na 14. září připadlo díky maximálnímu nasazení všech zaměstnanců Škoda Auto nové kulaté jubileum - byla vyrobena již 100.000. Škoda Fabia. Tento nový automobil se špičkovými parametry, který byl uveden na trhy na závěr roku 1999, slaví na řadě evropských trhů velké úspěchy
Vyrobeno 100.000 vozů Fabia
Na 14. září připadlo díky maximálnímu nasazení všech zaměstnanců Škoda Auto nové kulaté jubileum - byla vyrobena již 100.000. Škoda Fabia. Tento nový automobil se špičkovými parametry, který byl uveden na trhy na závěr roku 1999, slaví na řadě evropských trhů velké úspěchy, když současně získal mnohá prestižní ocenění odborných novinářů.

Výroba jubilejního vozu byla díky úspěšnému náběhu produkce současně dosažena v rekordně krátké době. Sériová výroba této modelové řady začala v říjnu roku 1999 v počtu 10 vozů denně. V současné době produkují montážní linky závodu v Mladé Boleslavi již na 1.000 vozů Škoda Fabia s cílem co nejdříve naplnit výrobní kapacitu až 1.200 vozů denně.

I nadále bude ve Škoda Auto ve všech oblastech vývoje, výroby i prodeje převažovat hledisko kvalitativní nad kvantitativním. Všichni zájemci o tento špičkový automobil mohou být ujištěni přáním a odhodláním Škody Auto uspokojit do konce roku 2000 celkově na 135.000 zákazníků.

Automobily Škoda Fabia jsou nabízeny ve výbavách Classic, Comfort a Elegancev základní verzi již od 259.400,- Kč a disponují bohatou škálou jak benzínových, tak dieselových motorů, počínaje benzínovým 1.4MPI/44 kW až po nejsilnější 2.0 MPI/85 kW, z dieselových 1.9 SDI/47 kW či 1.9 TDI/74 kW.

Největších zahraničních prodejních úspěchů dosahuje Škoda Fabia na trzích Německa, V. Británie, Itálie a Rakouska, kde bylo od začátku roku prodáno více jak 26.000 Fabií.

Škoda Auto vyváží své výrobky do více než 70 zemí celého světa. V loňském roce prodala 385.330 vozů a v letošní roce počítá dokonce s dvouciferným růstem prodeje svých produktů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků