Výrobce monopostů Caterham F1 vyhlásil bankrot

Výrobce monopostů Caterham F1 vyhlásil bankrot

Společnost Caterham Sports Limited, která staví monoposty formule 1 pro tým Caterham, požádala soud o ochranu před věřiteli. Nejsou peníze a společnost se může ocitnout v likvidaci. Nejen, že by to mohlo znamenat nezaměstnanost pro spoustu lidí, ale tým Caterham by neměl kde stavět nové auto pro příští sezónu.

Tým Caterham (formálně pojmenovaný jako 1 Malaysia Racing Team), automobilka stavějící silniční repliky Lotusů 7 a výrobce monopostů jsou tři naprosto rozdílné firmy, takže pád jedné by neměl ovlivnit fungování ostatních. Nicméně závodní tým by se i tak dostal do problémů, protože by byl nejen bez aut, ale i bez náhradních dílů.

Renault a Caterham se definitivně rozcházejí

Renault a Caterham se definitivně rozcházejí

Společnost Caterham Sports Limited údajně převedla dvě stovky pracovních smluv svých zaměstnanců na závodní tým, ovšem to neznamená, že soud nestanoví společnosti správce, který začne rozprodávat její majetek, aby uspokojil věřitele.

Tým Caterham během své pětileté existence ještě nezískal ani jeden bod do poháru konstruktérů, nejlépe se umístil na 11. místě, jednu příčku za poslední bodovanou.

foto: Caterham F1

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 75 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 75 153 km
Cena: 91 000 Kč
Renault Scenic 1,6
Rok výroby: 2001
Stav: 117 071 km
Cena: 51 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 81 355 km
Cena: 152 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků