Výrobce monopostů Caterham F1 vyhlásil bankrot

Výrobce monopostů Caterham F1 vyhlásil bankrot

Společnost Caterham Sports Limited, která staví monoposty formule 1 pro tým Caterham, požádala soud o ochranu před věřiteli. Nejsou peníze a společnost se může ocitnout v likvidaci. Nejen, že by to mohlo znamenat nezaměstnanost pro spoustu lidí, ale tým Caterham by neměl kde stavět nové auto pro příští sezónu.

Tým Caterham (formálně pojmenovaný jako 1 Malaysia Racing Team), automobilka stavějící silniční repliky Lotusů 7 a výrobce monopostů jsou tři naprosto rozdílné firmy, takže pád jedné by neměl ovlivnit fungování ostatních. Nicméně závodní tým by se i tak dostal do problémů, protože by byl nejen bez aut, ale i bez náhradních dílů.

Renault a Caterham se definitivně rozcházejí

Renault a Caterham se definitivně rozcházejí

Společnost Caterham Sports Limited údajně převedla dvě stovky pracovních smluv svých zaměstnanců na závodní tým, ovšem to neznamená, že soud nestanoví společnosti správce, který začne rozprodávat její majetek, aby uspokojil věřitele.

Tým Caterham během své pětileté existence ještě nezískal ani jeden bod do poháru konstruktérů, nejlépe se umístil na 11. místě, jednu příčku za poslední bodovanou.

foto: Caterham F1

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků