Výrobce elektromobilů Tesla prodlužuje záruku na pohon

Výrobce elektromobilů Tesla prodlužuje záruku na pohon

Záruka na pohonné ústrojí je hlavní argument pro koupi nového auta a když vám někdo nabídne osmiletou záruku bez omezení počtu najetých kilometrů, už máte asi o čem přemýšlet. Přesně to teď zavádí výrobce elektromobilů Tesla.

Pohonná jednotka je nyní kryta stejnou osmiletou zárukou bez omezení ujeté vzdálenosti jako balíček akumulátorů. Dříve se na pohonné ústrojí vozu Tesla Model S vztahovala záruka na čtyři roky a 80 000 km. Zajímavostí je, že Tesla zavádí tuto záruku i zpětně na již zakoupené vozy Model S.

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Šéf Tesly Elon Musk řekl, že by měla záruka výrobce Tesla reflektovat skutečnost, že jsou elektromotory jednodušší a spolehlivější než klasické pístové motory. Varoval ale investory, že to možná bude mít krátkodobý negativní efekt na účetní bilanci. Je však přesvědčen, že dělá správnou věc pro image značky a hlavně pro zákazníky. Záruka je totiž přenosná na další majitele vozu.

Jen připomeneme, že v provedení s akumulátory o kapacitě 85 kWh je Tesla Model S elektromobil s nejdelším certifikovaným dojezdem. Výrobce udává dojezd až 480 km na jedno nabití, což není při schopnosti akcelerovat na stovku za 4,6 sekundy vůbec špatné.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 1 příspěvek
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky