Maj ho udělat v pořádný elektrice a lidi jim utrhaj ruce.
Passata jsem vlastnil s motorem 1.9 tdi, koupeno nove 2006. Motor byl ok na tu dobu, ale vse ostatni, ze by to byla kvalita za ty prachy no nevim. Po 20 tisicich km vymena silentbloku pod ramena- na zaruku, po dalsich 20t km ta stejna vymena. Po 50t km vrze podloketni operka. Rada v servisu no pane to vite Praha ma spatny silnice, nemuzete se divit. Podloketni operku umime vymenit. Jednou odesel imobolizer - odtah, pote postupne vsechny 4 dvere opravy otevirani, tahla jaksi nefungovala jak mela-) Vzdy zevnitr auta slo otevrit, zvenci ne.:-) V 70tkm odesla vybojka xenonu. No po 12% sleve auto za bratru 800litru. Ted bych nechtel VW do baraku ani zadarmo. Auto slo z domu ve 110t km a druhy den bylo pryc v bazaru, naky nestastnik ho koupil. Auto bylo vzdy radne servisovane.
Já měl ten předešlej z roku 97 a to byla ještě velmi slušná kvalita, jenom přední náprava dřív odcházela. Jo ten tvůj to byla prokletá verze Pašíka, to jsem nechápal jak to dokázali doprznit, holt globalizace vymazala pojem "německá kvalita" z mapy světa a udělala z nich druhej Opel.
To je hlupost ze to suvisi s poklesom zaujmu o Passat. Co sa tyka vyvoja noveho CC tento je opozdeny a v tychto dnoch sa uz mala produkcia pripravovat na jeho prichod. Bohuzial odstavenie vyroby sucasneho modelu CC bolo uz davno dopredu naplanovane.
Zlevnete pasiky o 40% a hned budou prodeje, jak jednoduche:-P
Tak určitě má i nějaký vliv na odlivu zákazníků od Passatu nový Tiguan...
Co to jsou za lidi, kteří se rozhodují mezi pašíkem a cigánem. To si nechám vysvětlit.
byla by sranda kdyby jim linku během odstávky rozebrali a odvezli na východ za levnou pracovní sílou, protože tohle skopčáci uměj
No když se podívám na loňské prodeje tak sice meziročně zájem o Passat klesá o nějakých 5%, ale je to zdaleka nejprodávanější model střední třídy v Evropě s tak drtivým náskokem na Superb, že konkurence na dalších místech si musí nechat zdát byť jen o polovičních prodejích co má Passat. Takže ve své třídě má daleko masivnější náskok před konkurencí než třeba Golf v nižší střední, víc asi vzhledem k boomu SUV nelze ve střední třídě očekávat, takže by kapacity měli přesunout na Tiguany, Atecy, Kodiaqy, kde jsou čekací doby často dost neúnosné a kde zájem hned tak neopadne.
Takže jinak, problém není v absolutních číslech prodejů, ale v tom, že výrobní kapacita je větší než jsou obchodníci prodat. A u supa je to obráceně, kapacita výroby je výrazně menší než by se dalo prodat. Možná by mohli v Emdenu vypomoct a ve volných chvílích montovat supa.
Když jsi u toho Supa Zelí, tak se podívej na Kodiak/Ateca/Yeti2 tam bude rekordní převis poptávky nad výrobou. Kvasiny nestíhají už teď je čekačka třičtvrtě roku a u speciálních výbav i rok... :-))
Volné kapacity má vw v Emdenu... já do Kvasin dělat přesčasy nepůjdu.
Jj, ano, to jsi docela trefil.
To by Supa nikdo nezaplatil, navíc je to morálně nepřípustné, aby Passat uvolnil kapacitu pro Supa. Na druhou stranu mírný pokles čísel Passatu slušně vyrovnává Tiguan s lepší marží, takže o nic neběží. Navíc Tiguan slušně podporuje reklamní masírka, na Passat nikde v Evropě reklamní akce neběží. Problém je tedy na straně marketingu.
VW je skoro poslední, kdo vyrábí běžná auta v německu. Ideálně to mají zařízeno jižní kimovci. Vývoj aut jim dělají mozky vychované ve VW ve vývojovém centru v německu, ale výrobu mají v levných zemích jako je čr a slovač (turecko....).
Tak jedině provést FL Passatu do podoby Superbu a půjde zase nahoru :-D
Odpověděl sis v podstatě sám, proč se snažit marketingově podpořit výrobek, který má "obvyklou" marži když může WV prodávat jiný s vyšším ziskem a o ten přeci jde. Stačí se podívat na výši pokut za dieselgate a zamyslet se nad tím, že to firmu nepoložilo. Za mě má WV pořád vychované velké stádo kupujících, kteří nevědí co s penězi. Nic ale není na věky, prodeje Passatu jsou možná první vlaštovka, že dochází ke změně. Naštěstí v případě WV, stačí přesunout montovny vedle výrobních továren na díly hezky do Číny a zas bude na nějaký čas vystaráno. Podobně jako u Volva.
No jo, holt si VW myslel, ze se pasik bude prodavat jak housky an krame a skutek utek...
Jeste na podzim byla dodaci lhuta pul roku a ted ti kkti zastavuji vyrobu. A dodani mame porad na konec unora, nechapu...
Asi bude jednodušší a levnější na chvíli zastavit výronz než stěhovat kapacity. Druhá věc pak je, jestli pozastavení výroby je skutečně jen kvůli nižší poptávce.
Hele, nespletl jsi si forum? To tu nikoho nezajima. My tu resime motory, podvozky, zrychleni atd.Vetsinu z nas zde pritomnych vlhky sen flotilovych manageru fakt nezajima. :-P
Hele, nespletl sis článek? Ten není o podvozcích a zrychlení, ale o výrobě a prodeji.
Tak ty své kecy řekni lidem ve fabrice! To abys pochopil, že tvé oslavné texty jsou 9000 lidem dost na prd, a o tom je také článek.... Říká se tomu nepochopení psaného textu.
Proč já bych měl něco říkat nějakým lidem "ve fabrice" když není moje? To je snad odjakživa problém vlastníků a managementu dané firmy.
Ne nespletl. Nepsal jsem ho. :-D
Obchodníci mohou pracovat s cenou a podpořit prodej.
V D, A, F, I, E, NL,.... ano, v CZ nikoliv, tam z nich dře kůži importér, nemají z čeho slevovat, dnes už vydělávají jen na servisu a zpětných bonusech z počtu prodaných aut. Za VW import to ještě šlo, od doby co zastoupení převzal P.I.A. jsou s marží skoro na nule. Plus navíc musí odebírat idiotsky konfigurované vozy, které nikdo nechce.
Že se na to vazalstvý nevyse*ou, té fakt stupidní.
Podle ani né měsíc staré zprávy,Porsche Česká Republika, což je oficiálni dovozce značky VW do CZ, zvýšil obrat za poslední rok na rekordních 28miliard. (jen v CZ) :-D
A kolik % maj zisk? ;-)
To mi rozhodně nepřekvapuje
Mě už vůbec ne.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.