Výroba Volkswagenu Polo v Bratislave zrejme skončí

V polovici novembra sa na zasadnutí dozornej rady spoločnosti Volkswagen AG rozhodne o presunutí výroby modelu Polo. Čo je však v dnešnej dobe celkom nevšedné je to, že výroba sa posunie smerom na západ, lepšie povedané, rozdelí sa medzi dve fabriky. Produkcia tohto modelu bude po novom prebiehať v Španielskej Pamplone a v Belgickom Bruseli.

V minulom roku vyprodukovala bratislavská fabrika celkom 77 400 kusov tohto modelu, čím sa splnili požiadavky Volkswagenu. Ako už táto Nemecká automobilka vyhlásila dôvody pre presunutie výroby sú čisto ekonomického charakteru. V súčasnosti sa v Bratislave vyrábajú modely Touareg, Audi Q7 a diely pre Porsche Cayenne. Jednoznačnú odpoveď na otázku, čo sa bude namiesto Pola v Bratislave vyrábať zatiaľ nevieme. Špekuluje sa však o rozšírení výroby modelov Porsche, ako aj o prípadnej výrobe malého cenovo dostupného Volkswagenu Up!

Podrobnosti o ďalšom modeli, ktorý bude „Made in Bratislava“ by mali byť známe na jar 2008 po presunutí výroby VW Polo.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 2 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků