Výroba Volkswagenu Polo v Bratislave zrejme skončí

V polovici novembra sa na zasadnutí dozornej rady spoločnosti Volkswagen AG rozhodne o presunutí výroby modelu Polo. Čo je však v dnešnej dobe celkom nevšedné je to, že výroba sa posunie smerom na západ, lepšie povedané, rozdelí sa medzi dve fabriky. Produkcia tohto modelu bude po novom prebiehať v Španielskej Pamplone a v Belgickom Bruseli.

V minulom roku vyprodukovala bratislavská fabrika celkom 77 400 kusov tohto modelu, čím sa splnili požiadavky Volkswagenu. Ako už táto Nemecká automobilka vyhlásila dôvody pre presunutie výroby sú čisto ekonomického charakteru. V súčasnosti sa v Bratislave vyrábajú modely Touareg, Audi Q7 a diely pre Porsche Cayenne. Jednoznačnú odpoveď na otázku, čo sa bude namiesto Pola v Bratislave vyrábať zatiaľ nevieme. Špekuluje sa však o rozšírení výroby modelov Porsche, ako aj o prípadnej výrobe malého cenovo dostupného Volkswagenu Up!

Podrobnosti o ďalšom modeli, ktorý bude „Made in Bratislava“ by mali byť známe na jar 2008 po presunutí výroby VW Polo.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků