Výroba Volkswagenu e-Golf byla ukončena až nyní. Na linku se teď chystá ID.3

⚰️  |  25. 12. 2020 10:09

🙈🙊🙉

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  25. 12. 2020 10:22

Takže jeden propadák vystřídá druhý..

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 10:34

Neprodejnych propadaku se dostavi cela rodina '' ID ''
Cesta zmaru zahajena na plny koule.
Sbohem VW
Chybet nebudes

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  25. 12. 2020 11:04

hmmmm úplně moje slova

Odpovědět  |   | 
Elektronaut  |  25. 12. 2020 12:29

Zajímavý článek, který dokonale a doslova potvrzuje můj dlouhodobý náhled na nesmyslnost elektromobility:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/vyrobci-elekt... ...
Není co dodat.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  25. 12. 2020 13:44

Autoforum. "Není co dodat."
Radšej tam diskusiu úplne zakázali, pretože miestni redaktorskí "experti" boli trvalo terčom veľkého posmechu diskutujúcich. Najmä nejaký Prokopec.
Videl si tam niekedy test nejakého auta?
Ich zaujímajú len staré, ojazdené vraky za dobrú cenu. A druhá ich téma je vymýšľať a hádzať blato na elektroautá. "V obľube" pritom majú hlavne Tesly.

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 14:00

Ubožáku

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  25. 12. 2020 15:11

Ano, milují smrdutý diesel.

Odpovědět  |   | 
Elektronaut  |  25. 12. 2020 17:39

Josephko, Josephko, diskusi na Autoforu zakázali kvůli porušování zákonů diskutujícími, aby se Autoforum vyhnulo soudním žalobám pro ignoraci porušování zákonů.

Co je uvedené v článku z mého odkazu je přesně to, o čem mluvím od začátku, kdy se o elektromobilitě začalo hovořit, až mi to připadá, že to Autoforum opsalo z mých příspěvků.

Odpovědět  |   | 

Kokotforum, bible všech vypatanejch zabedněnců, kde si pletou elektromotory s diferenciálama.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Elektronaut  |  26. 12. 2020 11:13

Skutečná pravda o elektromobilitě bolí, co? Tak není nic jednoduššího, než dělat z někoho, kdo říká pravdu blbce. Přesně tohle dělají mentální chudáci.

Odpovědět  |   | 

Z tebe nikdo blbce dělat nemusí, ty už ses jím narodil.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 26. 12. 2020 16:54

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
WP král pozér  |  26. 12. 2020 16:56

Jsi dement a já jsem král

Odpovědět  |   | 

Jo jsi král vypatlanců.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Elektronaut  |  26. 12. 2020 23:00

Vždyť to říkám, mentální chudák jako Musk.

Odpovědět  |   | 

Zase tě vojeli mentálové u vás na oddělení? No tos měl pěkný vánoce.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  28. 12. 2020 12:37

Ty jsi ukázkový příklad nového druhu Homo debilitus.

Odpovědět  |   | 

Tebe radši ani nepouštěj mezi lidi.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  26. 12. 2020 12:55

Autoforum
To je ten server, který nám pravidelně představuje převratné novinky ruského automobilového průmyslu, které dobudou Evropu, aby pak ohlašoval ukončení jejich výroby po pár tisících kusech?
To je tedy zdroj...

Odpovědět  |   | 

Kokotforum je ten server kterej furt dokola citujou všichni zabedněný vypatlanci a milovníci pálení zkapalněnejch dinosaurů.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Driver  |  28. 12. 2020 18:44

Jenže ten článek pochází z britského Auto Expressu, Autoforum ho z něj opsalo a dál rozvedlo. Nevěděl jsem, Rusko leží v Británii.
https://www.autoexpress.co.uk/electric-cars/353209/ener... ...

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  26. 12. 2020 12:59

Tak elektrický Golf je jeden z nejúspěšnějších EV na trhu. A trh s EV zase je nejrychleji rostoucí segment. Nazvat to propadákem asi není ti pravé slovo.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 15:30

Pouze z donuceni a sprostymi dotacemi rostouci segment.
Ale cas ukaze ,kdo a co

Odpovědět  |   | 

Fňuky fňuk.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Ef  |  25. 12. 2020 10:36

Good luck ekomagori😉👍

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  25. 12. 2020 12:21

E-golf je na silnicích západu vidět.Koncern zaměstnává 1/5 evropy tak ani padnout nemůže.Stát se musí postarat-pomoct.

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 12:33

VW group bude rozprodán a restrukturalizace je bezpodmínečná.
Přebírání automobilek je a bude čím dál častější .
Zdegeneroval .
Už není zákazník chce to a to auto,ale VW Vám nutí to a to auto.
Stejným způsobem zanikne i Hyundai-Kia. Vynucovat si pozornost a nutit ,vnucovat názor.
Je dost silných a zdravých automobilek,kteří si VW group rozporcuji.
Vlastníci chtějí jen peníze a dokonce už rozjíždějí i vlastnit, nové značky aut.
Chce to jen se trochu sám zajímat a ne jen si nechat vymývat mozek ala VW a Hyundai Kia.


Odpovědět  |   | 
josephko  |  25. 12. 2020 13:39

A to sa ti snívalo alebo si na takéto bejkoviny prišiel vlastnou hlavou?
Tvoje kecy najviac pripomínajú výplody nemocného mozgu...
Keď už tak zasvätene hovoríš, minulý týždeň si dal práve šéf koncernu VW Herbert Diess od akcionárov posvätiť svoj plán na elektromobilizáciu VW Group.

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 14:03

Debile,pravda je taková,že rodina má už vlastní značku EV a tím pádem je jakési VW nezajímá.
Peníze ,to je zajímá.
Slovák ovcomrd negramotný se bude pořád do všeho srát.
Vyfič na slovenský web a neotravuj demente.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  28. 12. 2020 12:39

Njn. ty jsi ukázkový příklad nového druhu Homo debilitus.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 15:32

1/5 evropy zamestnava VW
Ty jsi se asi pomatl.
To musel byt silny material ,clovece

Odpovědět  |   | 
josephko  |  25. 12. 2020 13:36

Vedenie koncernu Volkswagen (šéfom je Herbert Diess) ako prvé a zatiaľ bohužiaľ jediné v Európe naplno chápe význam radikálnej zmeny, ktorá sa týka prechodu od spaľovákov k elektromobilom. Ostatné automobilky (paradoxne vrátane škodovky, ktorá patrí do koncernu VW) elektrický pohon zatiaľ považujú len za spôsob, ako si znižovať svoje koncernové emisie. Ale "tudy cesta nevede".
Rok 2020 bol taká prvá lastovička (vlaštovka), kedy sa na trhu začalo predávať pomerne veľa elektromobilov dostupných pre bežných zákazníkov (na Západe). V roku 2021 bude boom elektrických áut pokračovať. Začnú sa totiž predávať v Európe čoraz viac žiadané autá typu SUV - napr. VW ID4, Škoda Enyaq či Tesla Y z berlínskej gigafactory. Ale aj zaujímavé modely z Kórey, Japonska či dokonca Číny.
So známym som sa pred rokom stavil, že do roku 2025 budú mať dobíjateľné autá (plug-in hybridy + BEV) predávané v EÚ min. 50 % podiel. On tvrdí, že len max 25 %, ak vôbec. Uvidíme, kto bude bližšie k realite.

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 13:53

Další Slovák,co ví všechno.
Proč se serete do všeho a hovno umíte,hovno víte. Co jste Vy jako národ dokázali. Hovno
Max se spojit s Hitlerem .
Takže se věnuj webovým stránkám na Slovensku a přestaň tady promlouvat a štvát proti komukoliv na jakémkoliv webu.
A že jsi neobyčejně hloupý a debilni dodávat nemusím. Ano,doslova chorý mozek .

Odpovědět  |   | 

slováci na rozdíl od čechoněmců mají továrnu VW a nééé tři manufaktury, kde se převáží součástky neekologicky a neekonomicky. Jsou taky manuálně zručnější a tak jim majitel svěřil vyrábět i porsche. Slováci mají gabčíkovo, my máme labe bez vody......

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 15:02

Co slovo , to perla .
Umrd pochazi z ovce .
Zahada jeho debility je objasnena .

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 15:39

Odmena za spolupraci s Hitlerem. Na spojence se nezapomina

Odpovědět  |   | 
Driver  |  28. 12. 2020 13:27

To spíš zkrachuje celý evropský autoprůmysl včetně škodovky a bude nahrazen čínským (asijským - korejským, možná i japonským).
Zaostalá a pomalá dinosauří Evropa nemá v konkurenci vůbec žádnou šanci:
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 14:19

Legendární závodník Walter Röhrl totiž po krátkém svezení v chystaném Porsche Taycan rozhodně nepěl chválu, jak by si asi jeho zaměstnavatel představoval. Místo toho uvedl, že elektromobily jsou pohromou v environmentálním slova smyslu. To se ale nikterak neslučuje s mnohamiliardovými investicemi, jenž koncern právě do elektromobily požadoval. Nebylo tedy překvapivé, že šéf VW Group Herbert Diess

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  25. 12. 2020 15:14

Nějakej závodník ví kulové, kam se to bude ubírat.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 15:37

Nejde o zavodnika,jde o postoj a chovani cele VW,je to fanatismus stejny jako mel Hitler. Proste nedrazenost a to i nad zakaznikem. Nebudete nam rikat,co mame vyrabet,budete kupovat to,co vam dodame. Takhle daleko nedojdou a proto se vlastnici distancuji,v tichosti ovsem. Chteji jen sve penize. VW nabrala neskutecne miliardy pujcek na vyvoj,ale ten se nebude rentovat ani za 20 let. Proto ty informace o prodeji znacek VW a pak zase ne a zase jo. a zase ne. Snazi se vse udrzet v tichosti,aby nepadala hodnota akcii. Stejnym zpusobem utajovani problemu a falesnym pozlatkem se prezentuje Hyundai - Kia. Taky mele z posledniho,ale snazi se predstirat pohodu. Navic je prekotna snaha o elektrifikaci evropy spojena s bojem proti Rusku a jeho spojencum - nezavislost na rope .
Je to cesta do pekel bez zpatecni jizdenky cela ta jejich pseudo ekologie .

Odpovědět  |   | 

správně, on byl zvyknutý na torsen a oni to pojmenovali quattro, dali si na to ocrh.známku aby to nemohl používat ani VW a stejnak tam vrazili haldex a ten torsen nahradili motorkem od bosch.

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 16:05

Ovečky už jsi obstaral ?
Nějak moc blbych keců zase.
Tak šup šup za ovečkama.

Odpovědět  |   | 

ovečky snad spí nebo ty místo nich máš sekačku. Spočítej si to, vlnu prodáš, maso máš zdarma a ten sýr si uděláš snadno, hlavně nemusíš sekat a jenom posečeš něco na zimu, přes zimu moc nejí.

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 18:29

Jo,umyl jsi se po tom pořádně.
Znáš se, jaké jsi 🐷

Odpovědět  |   | 

máš ruční brzdu na lanka nebo elektronickou ve třmenách?

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 20:00

klacek pres rezavou podlahu na smyky a cihlu na provazku pro stani

Odpovědět  |   | 
Elcepelce  |  25. 12. 2020 17:47

Smutný. I na vánoce se do diskuzí k zajímavým článkům zapojují frustráti, co si své mindráky léčí anonymně na netu. Urážením našich slovenských sousedů, útoky na strategii multimiliardového koncernu, nebo přidáváním vlastních mouder na téma rozvoje (auto)mobility. Legrační je už jen to, že zatímco oni zofale buší svoje "shitstormy" do klávesnice, lidi co o tomhle skutečně rozhodují, tráví vánoce na svých venkovských sídlech či jachtách.

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 18:01

A neanonymní Elcepelce je nejmoudřejší .
K obědu měl vtipnou kaši a zapil kýblem vína moudrosti.
Ventiluj své moudra v blázinci , dětská říkanko.

Odpovědět  |   | 
Elcepelce  |  25. 12. 2020 18:30

Já tady pod tím nickem přispívám už dost dlouho a nestydím se za něj. Takže trocha práce s googlem a víš kdo jsem. Ale potěšilo mě,že se potrefená husa ozvala. Tak co, jaký byly u tebe vánoce. Byl jsi s rodinou u stromečku spokojenej? Máš někoho kdo tě má rád a komu na tobě záleží? V životě se ti daří? Prozraď nám důvod, proč sem musíš o vánocích postovat svý shitstormy?

Odpovědět  |   | 
STB  |  25. 12. 2020 19:33

Ty woe,tohle je vyslech.
Pan se minul,tady nejste v praci.
A jen tak mimochodem,asi je tady ze stejneho duvodu,jako ty. Anebo to za tebe dnes ty moudra psal nekdo jiny, asi ano.
Pokrytec jsi.
A asi mas problemy doma,mozna uz ti nestoji,zena ti zahyba a proto se snazis byt chlapem alespomn pres klavesnici a dokazovat si .ja jsem macho,ted jsem mu to nandal.
Posero,pravda je jen jedna a nezalezi ,kdy ,kde a komu ji reknes. Ale nerict ji,to je spatne.
takze lzi sam sobe,jak stastny jsi a nechodis o svatcich na diskuzni forum. Jen si posluz pokrytecka nulo

Odpovědět  |   | 
Elcepelce  |  25. 12. 2020 21:22

Pokud máš i ty chuť psát o vánocích desítky příspěvků kde hlavní roli hraje slovo "hovno" a "debil", pak asi nemá cenu se pokoušet diskutovat. Upřímnou soustrast.

Odpovědět  |   | 
no a co jako  |  25. 12. 2020 22:11

Ne ,jisto jiste s tebou ne.
Uplakany trouba

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  27. 12. 2020 13:12

To je jeden a ten samý troll - bezmozek, který mění nicky jeden za druhým. Zatím jich zde má minimálně čtyři ( . / I / STB / no a co jako ).
Zasloužil by si doživotní BAN na všech diskusních fórech. Nic jiného si takoví duševní frustrovaní chudáci nezaslouží.
Tak uvidíme, pod kterým dalším nickem mi nasází směs těch nejsprostších nadávek.

Odpovědět  |   | 
Glosa o elektromobilitě.  |  25. 12. 2020 18:27

Šéf Toyoty neříká žádnou novinku, protože většina technicky vzdělaných lidí si plně uvědomuje, že celková elektromobilita je největší omyl lidstva. Elektromobilita se měla dotknout jenom hromadné dopravy ve městech a samozřejmě meziměstské hromadné dopravy, zásobování a celkově dopravní obslužnosti v rámci měst.

Odpovědět

Odpovědět  |   | 

ale taky přiznal, že ho druhé automobilky přinutili taky vyrábět elektro. Třeba v hybridu když baterka bude nad dvanáct let neudělá hyabrid po městě ty 60% jízdy na elektriku, ale jen 45%. Elektromobilu za dvanáct let vymění dvakrát bateriový blok jen vlastně aby držel obchodní krok a kolik se elektrovozů vyrobí rozhodnou kupující.

Odpovědět  |   | 

Blábolíš z hladu, radši se nažer.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
WP král pozér  |  26. 12. 2020 16:57

Ty jsi ale čuráček

Odpovědět  |   | 

Nemusiš všude vykřikovat že ti smrdí péro. Nikoho to nezajímá.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
News  |  25. 12. 2020 21:09

EU se otáčí zády k elektromobilitě: Budoucností je zemní plyn

Odpovědět  |   | 

Vlhký sny plynoprdařů.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
WP král pozér  |  26. 12. 2020 16:58

Jako butik to musíš vědět a znát

Odpovědět  |   | 

V butiku si kupuješ blůzky viď vypatlanče.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

VW vyrábí elektroauta už od roku 1976, tedy 44 let a stále je 10 let pozadu.
V 76 bylo Muskovi 5 let.
https://dyler.com/posts/126/the-volkswagen-... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
lol  |  27. 12. 2020 07:11

Klasická diskuse kde je jenom nablito. To se může dít jen tady

Odpovědět  |   | 
otec Prejt  |  28. 12. 2020 11:38

Geniální Ferdinand Piëch musí na nebesích radostně skotačit, kam se jeho dítě VAG ubírá!
Brzy se odebere po právu do propadliště dějin...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 75 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 18 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika