ID. sem ,  ID. tam , svou rodinu elektromobilů už Volkswagen pořádně rozjíždí a člověk by řekl, že stará generace elektrických modelů německé značky je už dávno minulostí. | VW e-Golf Zdroj: Volkswagen

ID. semID. tam, svou rodinu elektromobilů už Volkswagen pořádně rozjíždí a člověk by řekl, že stará generace elektrických modelů německé značky je už dávno minulostí. | VW e-Golf | Zdroj: Volkswagen

Ne tak docela, produkce e-Golfu, jehož nepřímým nástupcem je ID.3, totiž končí až teď. Automobilka oficiálně potvrzuje, že poslední kus elektrického Golfu sjel nyní z výrobní linky v Drážďaněch. | VW e-Golf Zdroj: Volkswagen

Ne tak docela, produkce e-Golfu, jehož nepřímým nástupcem je ID.3, totiž končí až teď. Automobilka oficiálně potvrzuje, že poslední kus elektrického Golfu sjel nyní z výrobní linky v Drážďaněch. | VW e-Golf | Zdroj: Volkswagen

V USA se e-Golf dočkal vyškrtnutí z nabídky letos v březnu, přičemž jeho výroba v Evropě dále pokračovala ve Wolfsburgu ještě v létě, načež se posledním místem výroby staly právě Drážďany. | VW e-Golf & ID.3 Zdroj: Volkswagen

V USA se e-Golf dočkal vyškrtnutí z nabídky letos v březnu, přičemž jeho výroba v Evropě dále pokračovala ve Wolfsburgu ještě v létě, načež se posledním místem výroby staly právě Drážďany. | VW e-Golf & ID.3 | Zdroj: Volkswagen

Mluvíme přitom ještě o staré sedmé generaci Golfu, jejíž elektrická varianta odstartovala produkci v roce 2014. | VW e-Golf Zdroj: Volkswagen

Mluvíme přitom ještě o staré sedmé generaci Golfu, jejíž elektrická varianta odstartovala produkci v roce 2014. | VW e-Golf | Zdroj: Volkswagen

Jenom v Drážďanech se od března 2017 vyrobilo celkem 50.401 kusů e-Golfu, zatímco konečná číslovka produkce stojí na 145.561 exemplářích. | VW e-Golf Zdroj: Volkswagen

Jenom v Drážďanech se od března 2017 vyrobilo celkem 50.401 kusů e-Golfu, zatímco konečná číslovka produkce stojí na 145.561 exemplářích. | VW e-Golf | Zdroj: Volkswagen

Nepřekvapí, že Golf na baterky tedy patřil k nejpopulárnějším elektromobilům na evropském trhu. Velkého zájmu se dočkal doma v Německu a především v Norsku, kde trh elektrických vozů už  dávno převálcoval tradiční spalovací auta . | VW e-Golf Zdroj: Volkswagen

Nepřekvapí, že Golf na baterky tedy patřil k nejpopulárnějším elektromobilům na evropském trhu. Velkého zájmu se dočkal doma v Německu a především v Norsku, kde trh elektrických vozů už dávno převálcoval tradiční spalovací auta. | VW e-Golf | Zdroj: Volkswagen

Místo e-Golfu tak nejenom v prodejích v Norsku, ale také na výrobní lince v Drážďanech nahradí Volkswagen ID.3. Produkce nového elektromobilu má v továrně VW započít na konci ledna po nutné rekonstrukci. | VW e-Golf Zdroj: Volkswagen

Místo e-Golfu tak nejenom v prodejích v Norsku, ale také na výrobní lince v Drážďanech nahradí Volkswagen ID.3. Produkce nového elektromobilu má v továrně VW započít na konci ledna po nutné rekonstrukci. | VW e-Golf | Zdroj: Volkswagen

Podobně jako tomu bylo ve Cvikově, kde už se nicméně  vyrábí pouze elektromobily ID.3 a ID.4 . | VW e-Golf Zdroj: Volkswagen

Podobně jako tomu bylo ve Cvikově, kde už se nicméně vyrábí pouze elektromobily ID.3 a ID.4. | VW e-Golf | Zdroj: Volkswagen

| VW e-Golf Zdroj: Volkswagen

| VW e-Golf | Zdroj: Volkswagen

| VW e-Golf Zdroj: Volkswagen

| VW e-Golf | Zdroj: Volkswagen

Ne tak docela, produkce e-Golfu, jehož nepřímým nástupcem je ID.3, totiž končí až teď. Automobilka oficiálně potvrzuje, že poslední kus elektrického Golfu sjel nyní z výrobní linky v Drážďaněch. | VW e-Golf Zdroj: Volkswagen
V USA se e-Golf dočkal vyškrtnutí z nabídky letos v březnu, přičemž jeho výroba v Evropě dále pokračovala ve Wolfsburgu ještě v létě, načež se posledním místem výroby staly právě Drážďany. | VW e-Golf & ID.3 Zdroj: Volkswagen
Mluvíme přitom ještě o staré sedmé generaci Golfu, jejíž elektrická varianta odstartovala produkci v roce 2014. | VW e-Golf Zdroj: Volkswagen
Jenom v Drážďanech se od března 2017 vyrobilo celkem 50.401 kusů e-Golfu, zatímco konečná číslovka produkce stojí na 145.561 exemplářích. | VW e-Golf Zdroj: Volkswagen
10
Fotogalerie

Výroba Volkswagenu e-Golf byla ukončena až nyní. Na linku se teď chystá ID.3

Starý e-Golf je minulostí a pozici elektrického hatchbacku už naplno zastává nové ID.3.

ID. sem, ID. tam, svou rodinu elektromobilů už Volkswagen pořádně rozjíždí a člověk by řekl, že stará generace elektrických modelů německé značky je už dávno minulostí. Ne tak docela, produkce e-Golfu, jehož nepřímým nástupcem je ID.3, totiž končí až teď. Automobilka oficiálně potvrzuje, že poslední kus elektrického Golfu sjel nyní z výrobní linky v Drážďaněch.

V USA se e-Golf dočkal vyškrtnutí z nabídky letos v březnu, přičemž jeho výroba v Evropě dále pokračovala ve Wolfsburgu ještě v létě, načež se posledním místem výroby staly právě Drážďany. Mluvíme přitom ještě o staré sedmé generaci Golfu, jejíž elektrická varianta odstartovala produkci v roce 2014.

Jenom v Drážďanech se od března 2017 vyrobilo celkem 50.401 kusů e-Golfu, zatímco konečná číslovka produkce stojí na 145.561 exemplářích. Nepřekvapí, že Golf na baterky tedy patřil k nejpopulárnějším elektromobilům na evropském trhu. Velkého zájmu se dočkal doma v Německu a především v Norsku, kde trh elektrických vozů už dávno převálcoval tradiční spalovací auta.

Místo e-Golfu tak nejenom v prodejích v Norsku, ale také na výrobní lince v Drážďanech nahradí Volkswagen ID.3. Produkce nového elektromobilu má v továrně VW započít na konci ledna po nutné rekonstrukci. Podobně jako tomu bylo ve Cvikově, kde už se nicméně vyrábí pouze elektromobily ID.3 a ID.4.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud