Hyundai i30 si na začátku letošního roku  prošel faceliftem , který mu nadělil upravený styling, lehce upravený interiér a nové hybridní motory. V polovině května  jsme vás informovali  o blížícím se náběhu novinky do výroby v Nošovicích, ke kterému došlo v pondělí 25. května po šestitýdenní odstávce z důvodu pandemie koronaviru.

Hyundai i30 si na začátku letošního roku prošel faceliftem, který mu nadělil upravený styling, lehce upravený interiér a nové hybridní motory. V polovině května jsme vás informovali o blížícím se náběhu novinky do výroby v Nošovicích, ke kterému došlo v pondělí 25. května po šestitýdenní odstávce z důvodu pandemie koronaviru.

Nošovice nyní informují, že měsíc od zahájení výroby prvních kusů faceliftu Hyundaie i30, sjíždí z výrobních linek už kompletní modelová řada včetně sportovně střižených verzí N Line (hatchback N Line naběhl do výroby 15.6.). Jako poslední se do výroby dostala verze Fastback N Line, která poprvé sjela z výrobní linky 22. června a první kus putuje do Německa.

Nošovice nyní informují, že měsíc od zahájení výroby prvních kusů faceliftu Hyundaie i30, sjíždí z výrobních linek už kompletní modelová řada včetně sportovně střižených verzí N Line (hatchback N Line naběhl do výroby 15.6.). Jako poslední se do výroby dostala verze Fastback N Line, která poprvé sjela z výrobní linky 22. června a první kus putuje do Německa.

Výraznější úpravou prošla i sportovnější výbava N Line, kterou Hyundai prezentuje na fotkách, s novými nárazníky nebo novými designy 17- a 18palcových kol.

Výraznější úpravou prošla i sportovnější výbava N Line, kterou Hyundai prezentuje na fotkách, s novými nárazníky nebo novými designy 17- a 18palcových kol.

Verze N Line dostávají rovněž upravený podvozek a řízení. Plnohodnotně ostrou i30 N zatím Hyundai v modernizované podobě neukazuje.

Verze N Line dostávají rovněž upravený podvozek a řízení. Plnohodnotně ostrou i30 N zatím Hyundai v modernizované podobě neukazuje.

Mezi novinkami v interiéru najdete 7palcový displej v kapličce přístrojů, větší 10,25palcový displej infotainmentu, standardně čekejte konektivitu rozhraní Android Auto a Apple CarPlay...

Mezi novinkami v interiéru najdete 7palcový displej v kapličce přístrojů, větší 10,25palcový displej infotainmentu, standardně čekejte konektivitu rozhraní Android Auto a Apple CarPlay...

Do výbavy přichází i nové systémy jako asistent pro jízdu v koloně, sledování překážek vzadu s autonomním brzděním...

Do výbavy přichází i nové systémy jako asistent pro jízdu v koloně, sledování překážek vzadu s autonomním brzděním...

Po stránce motorizací nyní Hyundai pro i30 nabízí litrový tříválec T-GDI o výkonu 88 kW (120 koní) s možností sedmistupňového automatu.

Po stránce motorizací nyní Hyundai pro i30 nabízí litrový tříválec T-GDI o výkonu 88 kW (120 koní) s možností sedmistupňového automatu.

Stejně tak je ale motor nově k dostání jako mild-hybrid s 48V systémem a novou manuální šestistupňovou převodovkou, která se umí po puštění pedálu plynu automaticky odpojit od motoru.

Stejně tak je ale motor nově k dostání jako mild-hybrid s 48V systémem a novou manuální šestistupňovou převodovkou, která se umí po puštění pedálu plynu automaticky odpojit od motoru.

Zajišťuje tak možnost plachtění a snížení spotřeby, kdy motor pracuje na volnoběh nebo se dočasně úplně vypne. S mild-hybridem je nicméně k dostání i sedmistupňový automat.

Zajišťuje tak možnost plachtění a snížení spotřeby, kdy motor pracuje na volnoběh nebo se dočasně úplně vypne. S mild-hybridem je nicméně k dostání i sedmistupňový automat.

...zatímco vrcholná patnácstistovka o výkonu 118 kW (160 koní) je standardně mild-hybridem a rovněž má na výběr ze zmíněné chytré šestistupňové manuální převodovky nebo sedmistupňového automatu.

...zatímco vrcholná patnácstistovka o výkonu 118 kW (160 koní) je standardně mild-hybridem a rovněž má na výběr ze zmíněné chytré šestistupňové manuální převodovky nebo sedmistupňového automatu.

Naživo si budeme moci prohlédnout modernizaci Hyundaie i30 už zanedlouho na  autosalonu v Ženevě . Cenovky a datum uvedení na trh Česka zatím nevíme.

Naživo si budeme moci prohlédnout modernizaci Hyundaie i30 už zanedlouho na autosalonu v Ženevě. Cenovky a datum uvedení na trh Česka zatím nevíme.

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Tváří se jako holátko, ale ve skutečnosti má výbavy víc než dost. Ilustrační fotky: Hyundai

Tváří se jako holátko, ale ve skutečnosti má výbavy víc než dost. | Ilustrační fotky: Hyundai

Hyundai i30 po modernizaci v Česku nejlevněji pořídíte za 319.990 Kč díky slevě 40.000 Kč. Jde o linii Start s motorem 1.5 CVVT o výkonu 81 kW, který je párován s manuální šestistupňovou převodovkou. Ilustrační fotky: Hyundai

Hyundai i30 po modernizaci v Česku nejlevněji pořídíte za 319.990 Kč díky slevě 40.000 Kč. Jde o linii Start s motorem 1.5 CVVT o výkonu 81 kW, který je párován s manuální šestistupňovou převodovkou. | Ilustrační fotky: Hyundai

Třeba šest airbagů, asistent pro vedení v jízdních pruzích, sledování pozornosti řidiče, systém pro nouzové brzdění s detekcí chodců, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka (s vyhříváním), centrální zamykání, manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti či rádio s DAB a ovládáním na volantu. Ilustrační fotky: Hyundai

Třeba šest airbagů, asistent pro vedení v jízdních pruzích, sledování pozornosti řidiče, systém pro nouzové brzdění s detekcí chodců, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka (s vyhříváním), centrální zamykání, manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti či rádio s DAB a ovládáním na volantu. | Ilustrační fotky: Hyundai

Vizuálně vás může odradit leda fakt, že vůz jezdí na 15palcových ocelových kolech a nemá lakovaná vnější zpětná zrcátka a kliky dveří. A podle informací v oficiálním ceníku si za „liťáky“ a lakování zmírněných dílů v barvě karoserie nemůžete ani připlatit. Ilustrační fotky: Hyundai

Vizuálně vás může odradit leda fakt, že vůz jezdí na 15palcových ocelových kolech a nemá lakovaná vnější zpětná zrcátka a kliky dveří. A podle informací v oficiálním ceníku si za „liťáky“ a lakování zmírněných dílů v barvě karoserie nemůžete ani připlatit. | Ilustrační fotky: Hyundai

U výbavy Start si ostatně můžete připlatit pouze za metalízu (16.900 Kč) a paket Plus (10.000 Kč), který zahrnuje přední mlhovky, bluetooth handsfree, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dojezdovou rezervu a hever. Ilustrační fotky: Hyundai

U výbavy Start si ostatně můžete připlatit pouze za metalízu (16.900 Kč) a paket Plus (10.000 Kč), který zahrnuje přední mlhovky, bluetooth handsfree, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dojezdovou rezervu a hever. | Ilustrační fotky: Hyundai

Základní Hyundai i30 Start tak může podle ceníku stát nanejvýš 346.890 Kč, což je za vůz s pěkným lakem a více než dostatečnou výbavou pořád super. Ilustrační fotky: Hyundai

Základní Hyundai i30 Start tak může podle ceníku stát nanejvýš 346.890 Kč, což je za vůz s pěkným lakem a více než dostatečnou výbavou pořád super. | Ilustrační fotky: Hyundai

Nošovice nyní informují, že měsíc od zahájení výroby prvních kusů faceliftu Hyundaie i30, sjíždí z výrobních linek už kompletní modelová řada včetně sportovně střižených verzí N Line (hatchback N Line naběhl do výroby 15.6.). Jako poslední se do výroby dostala verze Fastback N Line, která poprvé sjela z výrobní linky 22. června a první kus putuje do Německa.
Výraznější úpravou prošla i sportovnější výbava N Line, kterou Hyundai prezentuje na fotkách, s novými nárazníky nebo novými designy 17- a 18palcových kol.
Verze N Line dostávají rovněž upravený podvozek a řízení. Plnohodnotně ostrou i30 N zatím Hyundai v modernizované podobě neukazuje.
Mezi novinkami v interiéru najdete 7palcový displej v kapličce přístrojů, větší 10,25palcový displej infotainmentu, standardně čekejte konektivitu rozhraní Android Auto a Apple CarPlay...
25
Fotogalerie

Výroba v Nošovicích už jede naplno. Kde všude potkáte vozy vyrobené u nás?

Faceliftová verze Hyundai i30 již sjíždí z výrobních linek nošovického závodu ve všech verzích. Vozy jsou určené především pro Evropu, ale setkat se nimi můžete třeba i v Maroku.

Hyundai i30 si na začátku letošního roku prošel faceliftem, který mu nadělil upravený styling, lehce upravený interiér a nové hybridní motory. V polovině května jsme vás informovali o blížícím se náběhu novinky do výroby v Nošovicích, k čemuž došlo v pondělí 25. května po šestitýdenní odstávce z důvodu pandemie koronaviru.

Nošovice nyní informují, že měsíc od zahájení výroby prvních kusů faceliftu Hyundaie i30, sjíždí z výrobních linek už kompletní modelová řada včetně sportovně střižených verzí N Line (hatchback N Line naběhl do výroby 15.6.). Jako poslední se do výroby dostala verze Fastback N Line, která poprvé sjela z výrobní linky 22. června a první kus putuje do Německa.

Model i30 byl prvním vozem, který se v Nošovicích v roce 2008 vyrobil. „Za 11 a půl roku jsme jich v Nošovicích vyrobili již 1.170.000 kusů. Modelovou řadu i30 vyrábíme ve všech modifikacích především pro evropské trhy. Loni tyto vozy nejčastěji putovaly do Německa, Španělska, České republiky, Velké Británie a Polska,“ uvedl vedoucí subdivize výroby Miroslav Jasiok.

I když jsou vozy vyrobené u nás určeny především pro Evropu, můžete se s některými kousky potkat i mnohem dál. Pár jich jezdí v Maroku, Singapuru či na Novém Zélandu. Celkově tak můžete na vozy vyrobené u nás narazit ve čtyřiceti zemích.

Hyundai i30 HB po faceliftu: Technická data a české ceny zážehových motorů
Motor 1.5 CVVT 1.0 T-GDI 1.0 T-GDI 48V 1.5 T-GDI 48V
Převodovka 6M 6M(7A) 6M(7A) 6M(7A)
Zdvihový objem [cm3] 1498 998 998 1482
Válce/ventily 4/4 3/4 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 81/6000 88/6000 88/6000 118/5500
Točivý moment [N.m/min] 144/3500 172/1500 172/1500 253/1500
Maximální rychlost [km/h] 187 196 196 210
Zrychlení 0-100 km/h [s] 12,3 11,2 11,2 8,4(8,6)
Pohotovostní hmotnost [kg] 1176 1204(1234) 1216(1246) 1250(1282)
Komb. spotřeba [l/100 km] neuvedena neuvedena neuvedena neuvedena
Cena Start [Kč] 319.990 - - -
Cena Start Plus [Kč] 329.990 349.990 - -
Cena Comfort [Kč] 369.990 389.990 409.990 439.990
Cena Smart [Kč] 399.990 419.990 439.990 469.990
Cena Style [Kč] - - - 519.990
Údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku za 50.000 Kč, ceny platí od 1.4. 2020
Hyundai i30 HB po faceliftu: Technická data a české ceny vznětových motorů
Motor 1.6 CRDi 1.6 CRDi 48V
Převodovka 6M(7A) 6M(7A)
Zdvihový objem [cm3] 1598 1598
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/4000 100/4000
Točivý moment [N.m/min] 280(300)/1500 280(320)/1500(2000)
Maximální rychlost [km/h] 192 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,9 10,2(9,9)
Pohotovostní hmotnost [kg] 1313(1343) 1313(1343)
Komb. spotřeba [l/100 km] neuvedena neuvedena
Cena Start [Kč] - -
Cena Start Plus [Kč] 389.990 -
Cena Comfort [Kč] 429.990 -
Cena Smart [Kč] 459.990 479.990
Cena Style [Kč] 509.990 529.990
Údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku za 50.000 Kč, ceny platí od 1.4. 2020

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud