Výroba supersedanu Audi RS4 prý skončí

x12345678  |  16. 06. 2007 08:59

vaše spekulace o příčinách ukončení výroby je mylná. verze RS se vždy vyráběly pouze v definovaném počtu a omezenou dobu, navíc sedany, které se objevily až nedávno v RS6 a nyní v RS4 nesmí počtem tvořit více než 10% z celkové výroby modelu. Takže ukončení výroby je logické a avant skončí záhy také.

Audi svým zákazníkům tímto garantuje v případě RS jedinečnost a hodnotu investice. Totéž bude následovat u přicházejícího RS6.

Odpovědět  |   | 
vajko  |  16. 06. 2007 14:46

hahaha u audi vynimocnost :))
a nie su podla vas vsetky ich modely okrem A2/3 na jedno kopyto??
bozechran aby boli..

Odpovědět  |   | 
skl  |  16. 06. 2007 15:33

Ked uz tak Audi dba na "jedinecnost" a "hodnotu investicie", mozno by nezaskodilo aby o svojich motoroch uvadzala aspon trochu pravdive udaje... ked robil britsky Autocar test proklamovanych vykonov motorov, tak Audi malo v poradi aut, ktore mali najvacsi negativny rozdiel uvadzaneho a realneho vykonu mezdi prvymi piatimi autami troch zastupcov.
V pripade RS4 namerali o 68 koni menej (345), u S6 to bolo az 82 koni (345 namiesto 429)....

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  17. 06. 2007 08:11

Nechci se Vás dotknout, ale ta čísla jste nepochopil. Výkon, který uváděl Autocar, byl výkon na kolech, který je vždy menší, než výkon motoru, který najdete v oficiálních technických přehledech.

Jednoduše řečeno, když se díváte na čísla výkonu jednotlivých automobilů, pak se díváte na výkon na klice u motoru. Jenže mezi kolem a motorem je mnoho komponentů - převodovka, diferenciály, klouby apod. kde dochází ke ztrátě výkonu. Tím pádem je výkon na kolech vždy menší, než výkon udávaný automobilkou.

Jelikož má Audi RS.. trvalý náhon na všechna kola, dochází u podobného vozu k větší ztrátě výkonu mezi motorem a kolem, protože je tam více komponentů. Toto je ovšem vlastnost všech čtyřkolek.

Odpovědět  |   | 
skl  |  17. 06. 2007 13:18

No potom ale treba podotknut, ze prve auto v poradi, ktore ktore malo na brzde vyssi ako deklarovany bola prave 4kolka (Mazda 6 MPS)???
Nejde tu predsa o to, ci uvadzany vykon presne na chlp sedi so skutocnostou, ale o to, ze niektore automobilky si ocividne "pridavaju" viac ako ine...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  17. 06. 2007 14:22

Žádná automobilka si výkon nepřidává. Měření výkonu motoru podlého normám, které se musí dodržet. Jednoduše řečeno, to, jaký výkon máte v technickém průkazu, je výkon motoru. Ne výkon na kolech, který byl předmětem testu Autocaru.

Navíc mnoho automobilek má výkon motoru větší (klidně i o 10%), než je výkon udávanýv technických specifikacích. Nedávno takovému 2,0 TDI 125 kW naměřili výkon motoru přes 140 kW. Pak je logické, že pokud má motor 140 kW a ne 125 KW, tak může mít nakolech i 130 kW, tedy větší výkon, než jaký výrobce udáva u motoru.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  17. 06. 2007 13:22

Máte naprosto pravdu.
Navíc mi vzhledem ke shodnému výsledku připadá, že použili nevhodnou zkušebnu, která ani vyšší výkon změřit neumí. odpovídalo by to nejspíše zkušebně MAHA, která měří do 350HP, což s běžnou chybou je právě to, co údajně naměřili.

Odpovědět  |   | 
Pavel Janda  |  16. 06. 2007 21:04

Zajimava informace, ktera smysl urcite dava. Jen nevim, proc Audi vec takto oficialne neprezentuje, cele ukonceni vyroby je ve svete prezentovano jako rumour a ani sam Autocar takove zduvodneni neuvadi. A nikdy jsem snad ani neslysel o tom, ze by RS4 mela byt jakkoli limitovanou edici. Nicmene nekteri museji vedet vice, verim tomu, ze jste to Vy ;)

Neodpustim si vsak podotknout, ze paklize je jednani Audi motivovano opravdu touto snahou, pak to cele nejak prichazi v nivec. Ceny S a RS modelu Audi padaji az na vyjimky dolu neuveritelnym tempem, napr. predchozi RS6 je dnes skoro na desetine ceny i ve velmi dobrem stavu, soucasna RS4 se take nezda byt nejakym drzakem. Dnes rok stara auta v Nemecku prijdou na cca 1 550 tKc a vsadim se, ze do roku, roku a pul padnou na sestimistne cifry...

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  16. 06. 2007 23:26

račte se podívat na ceny RS2.....
RS6Avant se vyrobilo 4500 kusů, RS6 jen 500

Odpovědět  |   | 
Pavel Janda  |  17. 06. 2007 12:13

RS2 uz je trochu stara na to, abychom ji mohli brat jen jako ojetinu, ale uznavam, s casem se to muze zlepsit.

Nicmene dnes RS6 nebo RS6 Avant i pres cisla, ktera uvadite, stoji pakatel. Za 700-800 tisic si vyberete z dostatecneho mnozstvi kousku, sam jsem mel dobre nabidky na N1 s par desitkami tkm kolem 700 tisic bez dane. To mi vzhledem k puvodni cene a objemu edice prijde byt jako velky pokles. Srovnejme to treba se stejne starymi "obycejnymi" Porsche, ktere se ani jako limitovana edice nedelaji...

Odpovědět  |   | 
CEO  |  17. 06. 2007 14:57

U předchozí generace RS4 to Audi začátku deklarovalo omezený počet vyrobených vozů.

Odpovědět  |   | 
p  |  17. 06. 2007 23:19

Porsche se zatim nedela jako limit. edice, ale bude; konkretne Cayenne S - ma mit kolem 400 kobyl, mamuti 21" kola a jeste par detailu.

Odpovědět  |   | 
Tada  |  16. 06. 2007 16:56

Musej skoncit driv, nez je C63 AMG zadupe do zeme... Odejit vcas a se cti...

Podle me je to kvuli tomu, aby uvolnili prosotor pro RS5

Odpovědět  |   | 
Egi  |  16. 06. 2007 23:59

já vám nevim ale současná A4 se vyrábí už nějaký čas a netrpělivě už se čeká na nástupce......podle mě ukončili výrobu RS4 jako prvního modelu z řady, jelikož má nejspíš nejnižší prodejnost.....postupem času ukončí výrobu dalších modelu této řady a postupně je budou nahrazovat modely nové generace.....já bych v tom jinou vědu nehledal

Odpovědět  |   | 
max  |  17. 06. 2007 10:02

Nástupca??? Kludne sa môže vyrábať ešte 10 rokov ved človek už ani nerozozná o aké Audi ide....všetko sa to začína A3kou, ktorá sa postupne nafukuje po A8ku a Q7....

Odpovědět  |   | 
bbj  |  18. 06. 2007 16:53

No, vzhledem k tomu ze se RS4 zacala vyrabet celkem nedavno, tak asi ne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo