Výroba supersedanu Audi RS4 prý skončí

16 komentářů

Tada
16. června • 16:56

Musej skoncit driv, nez je C63 AMG zadupe do zeme... Odejit vcas a se cti...Podle me je to kvuli tomu, aby uvolnili prosotor pro RS5B-]

Egi
16. června • 23:59

já vám nevim ale současná A4 se vyrábí už nějaký čas a netrpělivě už se čeká na nástupce......podle mě ukončili výrobu RS4 jako prvního modelu z řady, jelikož má nejspíš nejnižší prodejnost.....postupem času ukončí výrobu dalších modelu této řady a postupně je budou nahrazovat modely nové generace.....já bych v tom jinou vědu nehledal;-)

bbj
18. června • 16:53

No, vzhledem k tomu ze se RS4 zacala vyrabet celkem nedavno, tak asi ne.

max
17. června • 10:02

Nástupca??? Kludne sa môže vyrábať ešte 10 rokov ved človek už ani nerozozná o aké Audi ide....všetko sa to začína A3kou, ktorá sa postupne nafukuje po A8ku a Q7....

x12345678
16. června • 8:59

vaše spekulace o příčinách ukončení výroby je mylná. verze RS se vždy vyráběly pouze v definovaném počtu a omezenou dobu, navíc sedany, které se objevily až nedávno v RS6 a nyní v RS4 nesmí počtem tvořit více než 10% z celkové výroby modelu. Takže ukončení výroby je logické a avant skončí záhy také. Audi svým zákazníkům tímto garantuje v případě RS jedinečnost a hodnotu investice. Totéž bude následovat u přicházejícího RS6.

Pavel Janda
16. června • 21:04

Zajimava informace, ktera smysl urcite dava. Jen nevim, proc Audi vec takto oficialne neprezentuje, cele ukonceni vyroby je ve svete prezentovano jako rumour a ani sam Autocar takove zduvodneni neuvadi. A nikdy jsem snad ani neslysel o tom, ze by RS4 mela byt jakkoli limitovanou edici. Nicmene nekteri museji vedet vice, verim tomu, ze jste to Vy ;)Neodpustim si vsak podotknout, ze paklize je jednani Audi motivovano opravdu touto snahou, pak to cele nejak prichazi v nivec. Ceny S a RS modelu Audi padaji az na vyjimky dolu neuveritelnym tempem, napr. predchozi RS6 je dnes skoro na desetine ceny i ve velmi dobrem stavu, soucasna RS4 se take nezda byt nejakym drzakem. Dnes rok stara auta v Nemecku prijdou na cca 1 550 tKc a vsadim se, ze do roku, roku a pul padnou na sestimistne cifry...

CEO
17. června • 14:57

U předchozí generace RS4 to Audi začátku deklarovalo omezený počet vyrobených vozů.

p
17. června • 23:19

Porsche se zatim nedela jako limit. edice, ale bude; konkretne Cayenne S - ma mit kolem 400 kobyl, mamuti 21" kola a jeste par detailu.

x12345678
16. června • 23:26

račte se podívat na ceny RS2.....
RS6Avant se vyrobilo 4500 kusů, RS6 jen 500

Pavel Janda
17. června • 12:13

RS2 uz je trochu stara na to, abychom ji mohli brat jen jako ojetinu, ale uznavam, s casem se to muze zlepsit.Nicmene dnes RS6 nebo RS6 Avant i pres cisla, ktera uvadite, stoji pakatel. Za 700-800 tisic si vyberete z dostatecneho mnozstvi kousku, sam jsem mel dobre nabidky na N1 s par desitkami tkm kolem 700 tisic bez dane. To mi vzhledem k puvodni cene a objemu edice prijde byt jako velky pokles. Srovnejme to treba se stejne starymi "obycejnymi" Porsche, ktere se ani jako limitovana edice nedelaji...

skl
16. června • 15:33

Ked uz tak Audi dba na "jedinecnost" a "hodnotu investicie", mozno by nezaskodilo aby o svojich motoroch uvadzala aspon trochu pravdive udaje... ked robil britsky Autocar test proklamovanych vykonov motorov, tak Audi malo v poradi aut, ktore mali najvacsi negativny rozdiel uvadzaneho a realneho vykonu mezdi prvymi piatimi autami troch zastupcov.
V pripade RS4 namerali o 68 koni menej (345), u S6 to bolo az 82 koni (345 namiesto 429).... 3-[

Radek Ondrášík
17. června • 8:11

Nechci se Vás dotknout, ale ta čísla jste nepochopil. Výkon, který uváděl Autocar, byl výkon na kolech, který je vždy menší, než výkon motoru, který najdete v oficiálních technických přehledech.Jednoduše řečeno, když se díváte na čísla výkonu jednotlivých automobilů, pak se díváte na výkon na klice u motoru. Jenže mezi kolem a motorem je mnoho komponentů - převodovka, diferenciály, klouby apod. kde dochází ke ztrátě výkonu. Tím pádem je výkon na kolech vždy menší, než výkon udávaný automobilkou.Jelikož má Audi RS.. trvalý náhon na všechna kola, dochází u podobného vozu k větší ztrátě výkonu mezi motorem a kolem, protože je tam více komponentů. Toto je ovšem vlastnost všech čtyřkolek.

x12345678
17. června • 13:22

Máte naprosto pravdu.
Navíc mi vzhledem ke shodnému výsledku připadá, že použili nevhodnou zkušebnu, která ani vyšší výkon změřit neumí. odpovídalo by to nejspíše zkušebně MAHA, která měří do 350HP, což s běžnou chybou je právě to, co údajně naměřili.

skl
17. června • 13:18

No potom ale treba podotknut, ze prve auto v poradi, ktore ktore malo na brzde vyssi ako deklarovany bola prave 4kolka (Mazda 6 MPS)???
Nejde tu predsa o to, ci uvadzany vykon presne na chlp sedi so skutocnostou, ale o to, ze niektore automobilky si ocividne "pridavaju" viac ako ine...

Radek Ondrášík
17. června • 14:22

Žádná automobilka si výkon nepřidává. Měření výkonu motoru podlého normám, které se musí dodržet. Jednoduše řečeno, to, jaký výkon máte v technickém průkazu, je výkon motoru. Ne výkon na kolech, který byl předmětem testu Autocaru.Navíc mnoho automobilek má výkon motoru větší (klidně i o 10%), než je výkon udávanýv technických specifikacích. Nedávno takovému 2,0 TDI 125 kW naměřili výkon motoru přes 140 kW. Pak je logické, že pokud má motor 140 kW a ne 125 KW, tak může mít nakolech i 130 kW, tedy větší výkon, než jaký výrobce udáva u motoru.

vajko
16. června • 14:46

hahaha u audi vynimocnost :))
a nie su podla vas vsetky ich modely okrem A2/3 na jedno kopyto??
bozechran aby boli..

Doporučujeme

Články odjinud