Zákazníci se při navrhování často nedrželi při zemi. Každá specifikace astronomicky drahého restomodu tedy v něčem vyniká.
Po zhruba čtyřech letech od představení prvních vizualizací oznamuje americká restomod společnost Gunther Werks, že se výroba její limitované série unikátních Speedsterů blíží konci. S dokončováním posledních exemplářů se proto nyní ohlíží za těmi nejzajímavějšími specifikacemi. A není překvapením, že jde o rozmanitou přehlídku neomezených možností personalizace.
Už při oznámení vzniku pouhých 25 kusů přestavěných Porsche 911 generace 993 bylo jasné, že každý kousek bude naprostým originálem (stejně jako u dřívějšího kupé). Vozy ostatně vznikaly v blízké spolupráci se samotnými klienty, kteří se nebáli základní cenovku 850.000 dolarů (cca 20,6 milionu korun) rozšířit o příplatky ve formě speciálního lakování, čalounění, obložení a dalších osobních přání.
Některé exempláře Speedsteru už přitom od začátku produkce v roce 2021 stačily změnit majitele. Nadále přitom utvrdily svou vzácnost a hodnotu mezi restomody Porsche. Například loni v Monterey vydražený kus, lakovaný stříbrným odstínem Skyfall z palety Aston Martinu a s rudým koženým čalouněním z nabídky Mercedes-Benz Classic, byl nakonec odklepnut za cenu 1.215.000 dolarů (cca 29,4 milionu korun).
Všechny kusy Speedsteru nicméně sdílí výchozí specifikaci nové karbonové karoserie a moderního aktivního podvozku, avšak nadále se vzduchem chlazeným čtyřlitrovým boxerem vzadu z dílny Rothsport Racing – ten je osvědčeným receptem původního kupé 400R, dále posilněným na celkem 435 koní (320 kW) a 454 Nm točivého momentu v kombinaci s upravenou manuální převodovkou Getrag z originálu 993.