Výroba Porsche Boxster a Cayman se přestěhuje domů do Zuffenhausenu

Výroba Porsche Boxster a Cayman se přestěhuje domů do Zuffenhausenu

Automobilka Porsche hodlá v následujících letech investovat více než jednu miliardu eur (přes 27 miliard korun) do modernizace a rozšíření svých výrobních závodů. Porsche si slibuje zefektivnění výroby, snížení dopadu výroby na životní prostředí a také úsporu prostředků.

Vedle továren v Zuffenhausenu na předměstí Stuttgartu projde modernizací také obchodní a marketingové oddělení značky v Ludwigsburgu a rovněž vývojové a testovací středisko ve Weissachu.

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Závod v Zuffenhausenu, kde se vyrábí především model Porsche 911, se rozšíří o kompletní výrobní linku na modely Boxster a Cayman. Ty prozatím vyrábí továrna v Osnabrücku, v minulosti je pro Porsche montovala společnost Valmet ve Finsku.

Zuffenhausen se dočká i nové linky na výrobu motorů a také úplně nové karosárny. Přestavbou projde i vývojové oddělení včetně testovacího areálu ve Weissachu. Pokud investiční plán schválí dozorčí rada značky, mělo by být vše hotové do roku 2020.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků