Výroba Porsche Boxster a Cayman se přestěhuje domů do Zuffenhausenu

Výroba Porsche Boxster a Cayman se přestěhuje domů do Zuffenhausenu

Automobilka Porsche hodlá v následujících letech investovat více než jednu miliardu eur (přes 27 miliard korun) do modernizace a rozšíření svých výrobních závodů. Porsche si slibuje zefektivnění výroby, snížení dopadu výroby na životní prostředí a také úsporu prostředků.

Vedle továren v Zuffenhausenu na předměstí Stuttgartu projde modernizací také obchodní a marketingové oddělení značky v Ludwigsburgu a rovněž vývojové a testovací středisko ve Weissachu.

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Závod v Zuffenhausenu, kde se vyrábí především model Porsche 911, se rozšíří o kompletní výrobní linku na modely Boxster a Cayman. Ty prozatím vyrábí továrna v Osnabrücku, v minulosti je pro Porsche montovala společnost Valmet ve Finsku.

Zuffenhausen se dočká i nové linky na výrobu motorů a také úplně nové karosárny. Přestavbou projde i vývojové oddělení včetně testovacího areálu ve Weissachu. Pokud investiční plán schválí dozorčí rada značky, mělo by být vše hotové do roku 2020.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky