Výroba nové Hondy NSX začne v dubnu. Evropa se dočká na podzim

Honda oznámila zahájení sériové výroby nové generace modelu NSX. Stane se tak v průběhu dubna, přičemž vůz se bude vyrábět v Performance Manufacturing Centre v Ohiu. První sériové exempláře dorazí do Evropy na podzim.

Honda NSX Type-R má šanci na výrobu, ale bez elektromotorů

Honda NSX Type-R má šanci na výrobu, ale bez elektromotorů

Centrum Performance Manufacturing (zkráceně PMC) bylo postaveno speciálně pro nové NSX. Vzhledem ke konstrukci obsahující hned čtyři motory asi nikoho nepřekvapí, že výroba rozhodně není jednoduchá. Honda využije v nemalé míře ruční výrobu a na kompletaci vozu (motor, podvozek, elektronika, interiér, panely karoserie...) potřebuje u nového NSX čtrnáct hodin.

Honda konečně odhalila kompletní technické detaily nového NSX

Honda konečně odhalila kompletní technické detaily nového NSX

Samostatnou kapitolou je pak dvakrát přeplňovaný šestiválec, který je vyráběn mimo PMC. Sestavován je ručně, kdy malá skupina specialistů zvládne dokončit jeden motor za šest hodin. Každá vyrobená Honda NSX projde ještě testováním na válcích, kde ujede svých prvních 240 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků