Výroba modelu Phaeton skončila. Továrna bude propagovat elektromobily

7 komentářů

Driver
25. března • 13:50

VW-AG je jasné, že všechny vlády, a zejména vláda EU, je proti spalování ropy a dotování šejků. Naproti tomu, elektřinu umíme vyrobit sami. Takže cílem je před sto lety překonaná slepá vývojová ulička. Nevěříte? Stuttgartské muzeum Porsche slaví pět let novým velmi vzácným exponátem. Originální Egger-Lohner electric vehicle, C.2 Phaeton model je vůbec první vůz, který postavil rodák z Vratislavic nad Nisou Ferdinand Porsche. Říká se mu také P1, tedy porsche číslo jedna. Víc než sto let bylo zapomenuté v jedné rakouské stodole. Jmenoval se Phaeton. Takže marketing je jasný. Další Phaeton bude zase elektromobil, nebo minimálně Hybrid.

legr
21. března • 18:06

Nikdy jsem nepochopil , proč se vyráběl, když měli A8, která je mnohem lepší a reprezentativnější.

Jan Taraba
23. března • 10:28

Svez se v Phaetonu a pak pochopíš. Kvalitou jízdy je Phaeton mezi Bentley (což je v podstatě jeho bratranec) a A8. Ale kvalita jízdy nic nemění na tom, že to obchodně zabili hned na začátku a zlepšilo se to až zadlouho a ne dostatečně.

Sarcasticus
21. března • 13:31

V podstatě se tam asi mnoho nezmění. Místo výroby a prodeje luxusních limuzín, který byl dlohodobě ztrátový, tam budou i nadále propagovat jiné podobně luxusní ztrátové výrobky? ;-)

Mičurin
21. března • 11:51

Dobrý krok. Jedině elektromotor pomůže zapomenout na smradlavé TDI. BTW dnes mi kamarád ukazoval prasklý klikový hřídel z nějakého dvoulitrového TDI. Mně u benzínového motoru KH nepraskl ani u méně kvalitní Škody 120:-D

*
25. března • 8:31

Ale to je naprosto běžné, že u motorů ,,made in VW" praskají klikovky:
http://www.auto.cz/praskla-klikova-hridel-ti... ...

Brumla
21. března • 8:35

A které elektromobily bude propagovat? Doufám, že značku Tesla :-D

Doporučujeme

Články odjinud