Výroba Mazdy CX-5 překročila hranici jednoho milionu kusů

Technologie Skyactiv kombinované s designem označeným jako Kodo-Soul of Motion se dočkaly velmi příznivého přijetí ze strany zákazníků. Důkazem budiž třeba i fakt, že Mazda CX-5 coby model, který přišel jako první se zmíněnou technikou, se dostal poměrně rychle přes hranici jednoho milionu vyrobených kusů.

Mazda CX-5 a Mazda6: Facelift dorazil na český trh [první dojmy]

Mazda CX-5 a Mazda6: Facelift dorazil na český trh [první dojmy]

Přesně řečeno překročila celosvětová produkce Mazdy CX-5 milion vyrobených kusů koncem dubna, což znamená tři roky a pět měsíců po zahájení výroby. Z modelů této japonské značky se rychleji na milion exemplářů dostala pouze Mazda3.

Mazda CX-5 vstoupila na trh v únoru 2012 a postupem času nasbírala více než šedesát různých ocenění, včetně titulu japonského auta roku. V současnosti má vůz už za sebou decentní facelift a zákazníci se brzy dočkají také zmenšené verze CX-3. Mimochodem tu si vyzkoušíme už koncem tohoto týdne, takže se můžete těšit na první jízdní dojmy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků