Výroba i prodej aut v Česku výrazně propadly

12 komentářů

roomstein
13. dubna • 10:53

Je to citlivě podáno - snížení o pětinu vypadá lépe, než 20ti procentní propad. Proč ne jednoduchá srovnávací tabulka:
1. Skoda -20proc
2.VW +6proc
3.Hyundai -8proc

(((())))
13. dubna • 21:06

A bude hůř:-P

JirkaK
12. dubna • 4:55

Už to tady bylo od někoho jiného, ale je potřeba připomenout. Silnice jako tankodromy, drahé dálniční známky, negativní kampaně o řidičích v médiích, placené parkování a parkovací zóny, zdražování benzínu a nafty, nefunkční registry, zdražování registrací aut, zdražování a komplikování převodů aut, to samé na STK, do budoucna vymýšlení nových daní a poplatků...... Do toho hospodářská krize a všeobecný úpadek. A pak se najednou všichni diví že se auta málo prodávají.
Sakra, to si všichni nahoře myslí, že lidi v celé zemi nemají nic jiného na práci a jiný smysl života, než stále kupovat nová a nová auta a za jejich provoz zaplatit cokoliv co si vymyslí a poručí? Pánové vládní, ministerští, parlamentní nebo podobně dementní, narazili jste na strop. Víc peněz už prostě z lidí nevytlučete a co dostanete navíc na jedné straně, musí se zase někde jinde ušetřit. A na čem se dá ušetřit nejjednodušeji je bohužel auto. Tak to prostě je a lepší to nebude.

Antiautomat
12. dubna • 9:13

no pozor, marketing istych automobiliek si to naozaj seriozne mysli, tot som videl predvadzaci seat, na ktorom je napisane ''vsetko co potrebujete''. Takze oni seriozne na tom 'slapu'...to chce naozaj silny stoff

Tomas Kazda
12. dubna • 7:13

Naprostý souhlas! Chápu že nové auto má určitě plno výhod, ale pořád se nedokáži smířit s jeho poloviční ( v lepší případě) cenou po 5 letech! Podle mně jsou to úplně vyhozené peníze! A to že má třeba pan Novák lepší auto mě vůbec netrápí! Radši použiji peníze k jiným účelům!

Karel  Antonín
11. dubna • 20:55

Ono kdy by se ceny těch modelů dělily dvěma nebo třemi tak by mola zvýšit prodejnost - výroba.

goro
11. dubna • 23:13

skutečně? možná kdyby deseti, tak ještě víc, že?karle antoníne, zaplať si banner, nebudeš muset pod každou blbost psát sebehloupější komentář, aby se ostatní mohli proklikat na olajnovaný weby...

Karel  Antonín
12. dubna • 0:27

Goro co tím máš namysli???
Nevím co je na tomto komentáři hloupého se snižující se cenou se zvyšuje agregátní poptávka to je stará ekonomické pravda platící u všech komodit a po celém světě ať je to Česká republika, Eritrea nebo třeba Německo.
Auta jsou obecně hrozně předražená.
Docela by mne zajímalo jaká je jich výrobní cena.

goro
12. dubna • 22:42

v obecné rovině máš pravdu, že se snižující se cenou se zvyšuje poptávka, ovšem v tomhle případě je to čírá utopie, myslet si, že by bylo možné, aby cena spadla o 50-66% (dvakrát až třikrát levněji). to se skutečně nikdy nestane...

Antiautomat
12. dubna • 9:10

Je to priblizne desatina tej predajnej, teda u ''normalnych'' znaciek. Pri tycch kvazi exkluzivnych, ktore su postavene s tych istych cinskych suciastok je nepomer vacsi.

Karel  Antonín
12. dubna • 12:54

Tak mají sakra kam ustupovat s cenou.

Antiautomat
11. dubna • 12:35

....a co cakaju, parazitizmus zapadu v nasich vydrancovanych koloniach kde ludia pomaly budu zit v slamenych chatrciach a chytat ryby a zbierat lesne plody, len aby mohli chodit do supermodernych fabrik na pozemkoch, ktore nam uz davno nepatria a po cestach, za stavbu ktorych sme uz zadlzeni na 500 rokov dopredu?

Doporučujeme

Články odjinud