Výroba Fiatu Stilo nekončí, jenom se stěhuje

Italská automobilka Fiat patří mezi ty, které se nerady zbavují „již zaplacených” modelů. Po ukončení prodejů na hlavních trzích putuje mnoho modelů do Jižní Ameriky, Afriky, nebo Asie. Stejný osud nyní potkal i model Stilo, který je v současnosti nahrazen novým Bravem.

Stilo se bude vyrábět v Brazílii a nabídne některé technologie, které byly Evropanům zapovězeny. Hlavní změnou bude nasazení modifikovaného motoru 1,8 8V o výkonu 82 kW (112 k), který je schopen spalovat i E85, které je v jihoamerických státech nesmírně rozšířené. Pokud načepujete tento typ paliva, pak můžete očekávat výkon dokonce 84 kW (114 k).

Po přepočtu vás tento vůz přijde na zhruba 650 000 Kč, což je poměrně vysoká částka, ale s ohledem na poměrně bohatou výbavu to není tak hrozné. Již ve standardu ve Stilu naleznete tempomat, automatickou klimatizaci, navigaci, el.ovládaná okna a zrcátka, 17" hliníková kola, rádio s CD a MP3 a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Současné Stilo je nedoceněné auto

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků