Felicie, bylo jedno z nejspolehlivějších aut. S motorem 1,3 MPI také nejlevnější na údržbu. Poslední modely měly stavitelné sedačky řidiče , ABS, i okna a zrcátka v elektrice. Kdyby to auto bylo v pozinku, tak pro běžný provoz lepší nenajdu. Motor by utahal čtyři karoserie. Můžete mi oponovat, že byly i lepší auta, v téhle cenové nabídce nebyly.
V reálu na silnicích to asi vypadá trochu jinak: www.rsd.cz ... ;-)
tak je logická věc čím starší auto tím míň jezdí..samozřejmě vyjímky se najdou ale felicia rozhodně není nijak ojedinělá na naších silnícíh..akorát nechápu kde přišel autor na to že její osud byl zpečetěn kvůli motoru?na to přišel kde?resp. kde přišel na to že by tam jinej motor nešel když sem tam monotovaly koncernový,prostě přišel novej model a vw i chtěl aby byl na jeho platformě tam motor nerhál roli..
Navíc motor 1,3 z Felicie ve fabrice převrtali na 1,4 a dávali ho ještě pár let do Fabie. Najednou byl dobrý dost :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.