Výroba elektrických Focusů v Evropě končí. Ford loni prodal jen 61 kusů

Neurotic  |  15. 04. 2017 12:31

To je asi ten údajný nástup elektromobilů

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 04. 2017 17:15

... když to vezmou do ruky výrobci spalováků, který je vyráběj jen z donucení úřadů, aby mohli prodat ještě víc spalovacích popelnic

Odpovědět  |   | 
hgjhgjh  |  17. 04. 2017 00:09  |  [89.176.228.xxx]

Seš idiot, to, že ford neprodal dost těchto aut je jen proto, že to auto není dost dobrý, ostatní takový problém nemají, třeba Hyundai ioniq se nestačí vyrábět, jak to? Troubo!

Odpovědět  |   | 
J.  |  15. 04. 2017 13:52  |  [176.116.111.xxx]

Európania milujú fosílie, hlavne naftu...pokapeme na rakovinu. S EÚ na večné časy!

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  15. 04. 2017 14:22  |  [46.167.216.xxx]

Ta rakovina určitě nebude z výfukových zplodin. Ale z nezdravého jídla, cigaret, chlastu a životního stylu. Ale automobilky je populární šikanovat = ekofašistická propaganda.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 04. 2017 17:16

Tvoje bába je ekofašista

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 04. 2017 15:45  |  [95.173.78.xxx]

Mi se líbí, jak tady vždy vyskočí bojůvka za elektromobily, ale když se člověk podívá na realitu, tak je jasné, že stále tyto auta nejsou konkurenceschopné a bezhlavá podpora států je na dvě věci. Hlavně, že všichni ví, jak jsou pohonné hmoty škodlivé, ale elektromobily také nejsou zrovna čistota sama. Hurá bezhlavě na elektřinu, nyní mne rozesmálo tohle:
http://ekonomika.idnes.cz/elektrarny-normy-evropska... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 04. 2017 17:30

Kdy konečně přestaneme každej rok zbytečně vyvážet 25 terawatthodin elektriky, místo aby jsme tim aspoň nabíjeli celej vozovej park ČR?!? Kdo si na tomhle mastí kapsu? Nemáme tu jednu elektrárnu navíc? Proč si kůli tomu rubem víc uhlí, když ho možná v krizi budou potřebovat dalši generace?
Té zajímavý, že to vůbec nikomu nevadí
Taky vůbec nikomu nevadí že jsme museli z našich oddlužit ČEPRO za 6 miliard! Úplná pohodočka co? Vo tahanicích o ropnym rezervy z Bavorska a nákladech na jejich dovoz zpět ani nemluvě

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 04. 2017 17:31

... z našich daní ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 04. 2017 19:20  |  [95.173.78.xxx]

Víš kdo má nejvíce peněz z ČEZu, tedy i z vývozu elektřiny, a mastí si tím kapsu? Není to náhodou stát, který dotuje ty elektrovozítka? Takže přestaneme vyrábět nadbytečnou elektřinu a přestaneme dotovat nesmysly. Souhlasíš? Pokud to není životaschopné bez dotací z našich daní, jak píšeš, tak to přece nemá smysl.
Tady někdo píše, že mu nevadí státní šlendrián? A přihoď si tam nyní nějaký důl OKD, to budeme nyní také platit z daní.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 04. 2017 05:18

1. Máš to blbě, všechny elektroauta co tu dosud jsou nedostali od státu ani floka! Stát s dotacema teprve začíná a to jen v omezené míře, kdy začnou nějaký plošný dotace je ve hvězdách. Stát ještě sám neví jak to udělá a hlavně by rádi aby 50 % z tý dotce zatáhli samy výrobci jako v Německu což je stejně asi trochu ptákovina, ale budiž.
2. Velkobaterkáče mi jako nesmysl vůbec nepřipadaj, naopak maj větší smysl než spalovací popelnice a sponzorování islámskýho terorizmu nákupem jejich ropy.
3. Nadbytečnou elekřtinu bych přestal vyrábět z fleku, v krizi se vlastní uhlí hodí.
4. Taky bych zrušil dotace ve formě miliardovejch pobídek pro takový chudáky na pokraji bankrotu jako Hyundai Nošovice, Amazon, Škoda, atd. atd. To už není volnej trh, ale veřejné uplácení a vznikaj z toho zhovadilosti.
5. Šmejd bejvalej ministr měl plnou hubu toho, že podnikatelé jsou paraziti a pak šel vytopit OKD jejich prachama jen protože kňučej!!! Až já přijdu vo obživu, tak mi daj leda tak hovno.
6. Přestaň počítat milony, když ti utíkaj miliardy.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 04. 2017 19:28  |  [95.173.78.xxx]

A zapomněl jsem se zeptat, jsou ty splodiny z komínů elektráren čistota sama, oproti automobilům se spalovacími motory, z pohledu oxidu dusíku se zaměřením na elektromobily?

Odpovědět  |   | 
Sam  |  16. 04. 2017 12:16  |  [213.155.248.xxx]

Z komínů v elektrárnách jdou i spodiny z vyrobené elektřiny pro rafinaci paliv pro spalovací motory v Česku je to zhruba 22% elektřiny kterou tu vyrobíme.
Co se vývozu elektřiny týče, tak na vyvážené elektřině Česko nevydělává, vyvážená elektřina stojí tolik co na evropské burze elektřiny, tedy směšné málo. Vloni Čeps na vývozu elektřiny prodělal lehce pod 12 milionů korun. Stačí si přečíst jejich každoroční uzávěrku.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 04. 2017 18:36  |  [95.173.78.xxx]

Tím chceš říci, že vyrábíme elektřinu dráž, než na západ od nás? To samoozřejmě není pravda, stačí se poohlédnout na dotování obnovitelných zdrojů. zdaleka nedotujeme tolik, jako v sousedním Německu, ale samozřejmě i tahle dotace byla obrovská chyba a někdo si na tom namastil kapsu. Takže zase ty dotace, co všechno křiví.
Nechci se hádat, jak dopadla roční uzávěrka, nikdy jsem se o tohle nezajímal. Burza elektřiny je pro všechny otázkou zůstává, kdo na to doplatí více. Ono to s tím vývozem elektřiny není až tak jednoduché.
http://technet.idnes.cz/jak-se-pocita-cena-elektr... ...

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  17. 04. 2017 02:19  |  [81.90.251.xxx]

zavolej si Chocholouska, budes ho brzy potrebovat

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 04. 2017 17:12

Kdo by taky kupoval předraženej elektrošrot se zkripleným pidi dojezdem 122 km a cenouvkou přes milijón. Ve Fordu úplně slzej štestím z toho že se ty krámy neprodávali
Takhle se vyráběj argumenty že elektrokáry nikdo nechce...
Zatíco megadrahý Tesly se furt prodávaj jak housky na krámě a obsazují první příčky prodejností plugin aut. Té ale divý co?

Odpovědět  |   | 
čert  |  15. 04. 2017 20:24  |  [80.243.106.xxx]

Holt máme příliš holý prdele na to, abychom si je mohli vozit v Teslách.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 04. 2017 06:01

Jen aby ses nedivil kolik je tu dolarovejch milionářů. Pár desítek tisíc

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 04. 2017 06:05

Tesla Model 3 si v ČR rezervovalo víc jak 1000 lidí.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  15. 04. 2017 21:58  |  [46.167.216.xxx]

Tesla vyrábí minimum.

Odpovědět  |   | 
kErb  |  16. 04. 2017 00:02  |  [217.196.112.xxx]

Hele, kuku, shoda podmětu s přísudkem. Učivo základky to nezvládá, ale bude to tu všechny "poučovat"
Na Teslu bez problémů mám, ale nevidím důvod proč si to pořizovat. Radši si jezdím v pořádných autech a tyhle nahipované elektrošroty, jak píšeš, nechávám ostatním postiženým jako jsi ty. I když co se týče tebe je to spíš akademická debata... Tipuji tě na ojetinu min 10 let starou, spalující tebou nenáviděná fosilní paliva

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 04. 2017 05:56

Na lepší češtinu zapomeň, lepší už to nebude
Mám ještě daleko starší spalovací popelnici a stejně jako 80 % řidičů v týdle republice si nekupuju nový auta. Nevím proč má každej představu, že když mě zajímaj elektroauta, že si hned poběžím koupit nějakýho zkriplenýho malobaterkáče?
Ty si stejně nakonec koupíš elektrokáru ještě dřív než já, tak se moc nekasej
btw Pantáta Koenigsegg je taky hezky postiženej

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 04. 2017 12:15  |  [46.135.116.xxx]

Já si klidně elektromobil koupím ale ne za milion.Po městě jezdím z litrovou benzínovým do 5l.A na dálky 2litry za 7l.Auto mám na 20let najezdz 200tis.kazde.Obe japonská bez investic dílů po celou dobu.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 04. 2017 12:20  |  [46.135.116.xxx]

Ještě není doba na elektromobily.Hybrid je nesmysl spotřeba jak litrovej benzín a spíš víc.Akorát bych zakázal osobní naftová auta vyrábět hnus po ránu když ještě nefunguje filtr a máte to v kabině...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: