Výroba elektrického Volkswagenu Golf v necelých sedmi minutách

Výroba elektrického Volkswagenu Golf v necelých sedmi minutách

Elektrický Golf je realitou dostupnou nově i na českém trhu. Za necelých 900 000 Kč si můžete pořídit hatchback schopný podle tabulek ujet až 190 kilometrů, přičemž maximální rychlost činí 140 km/h. Aktuální video ukazuje v necelých sedmi minutách, jak se takový vůz vyrábí.

Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena není úplně lidová

Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena není úplně lidová

Volkswagen e-Golf vzniká ve Wolfsburgu. Automobilka zde do vozu v podstatě jen montuje elektrické díly, které jsou vyráběny jinde. Konkrétně elektromotor schopný vyprodukovat až 115 koní se vyrábí ve městě Kassel, akumulátory pochází z Brunswicku.

Volkswagen e-up!: dáte 700 000 Kč za tento elektromobil?

Volkswagen e-up!: dáte 700 000 Kč za tento elektromobil?

Čistě elektrická verze Volkswagenu Golf je již druhým elektromobilem této značky prodávaným na českém trhu. Jako první dorazil do prodeje elektrický Volkswagen up!, na jehož test se můžete v horizontu několika následujících týdnů těšit. 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků