Výroba božského TVR Griffith se zpozdí. Na vině je vláda Walesu

John  |  02. 02. 2019 11:05

Česká "žurnalistika" nezná mezí. Nový majitel TVR nemá dostatečné prachy, takže nemá kde vyrábět a na čem vyrábět. Mohl si půjčit od bank, ale po několika pokusech už do toho žádná prachy nevrazí. Takže si TVR nemůže zvolit konkrétní stavební firmu, nemá prachy. Zato velšská vláda dlouhodobě nasype do tohoto projektu miliony liber. K tomu navíc si ještě koupila v TVR 3% podíl. Tak ono je logické, že se za ty miliony liber (od daňových poplatníků) musí vypsat výběrové řízení. Zřejmě pak bude TVR v nájmu v rekonstruované fabrice po jiné firmě, vše placené velšskou vládou.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 02. 2019 21:35

Najlepsie, co moze TVR urobit je odist do historie.Tie auta su vysmechom kvality, kvality spracovania, spolahlivosti atd.

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  03. 02. 2019 08:27

majitelé si zarezervovaly... to zas tady ta čeština dostává na frak...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  03. 02. 2019 08:50

No konecne novy pocin od TVR. Ich auta su ciste porno, skoda tej nedotiahnutej kvality, nakolko to vkuse skladal niekto iny. Zial ked automobilka funguje z 0 na 50, potom po rokoch opat z nuly... A takto dookola. Okrem krasneho dizajnu a motorovej jednotky tam viazne kompletizacia, ktora je fakt zalostna. Skoda, bol by to konkurent pre Supru, ale zrejme by nedokazal dojst do ciela komplet funkcny... I tak tlieskam snahe TVR.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A